למכור רמקולים ב 50% הנחה? מניח שמי שמוכר לא מפסיד כלומר עוד הוכחה שעיקר המחיר של מוצרים הוא על שיווק
אני לא מבין כלום במבנה עלויות של ייצור רמקולים, אבל להגיד שעיקר המחיר של מוצר הוא "שיווק" על סמך זה שהוא נמכר ב-50% הנחה, זו חוסר הבנה בכלכלה.
מעבר לעלות הייצור, שיכולה להיות גם זניחה יחסית (כמו עלות חומרי גלם במסעדה, למשל), ועלות השיווק נטו (יענו ,פרסום, קידום מכירות), יש עלויות פיתוח ויש עלויות הפצה, שילוח ולוגיסטיקה.
דבר שני, אפשר למכור ב-50% ולהפסיד, חשבונאית (כלומר, אתה מוכר בפחות ממה שעלה לך לייצר ולספק)
אבל כלכלית, את עלות הייצור כבר השקעת, ולאחסנה גם יש עלות (וגם פג תוקף למוצר). לכן, כל זמן שאתה יכול לנקות מלאים במחיר שהוא גבוה ממה שעולה לך לספק, תוך הכנסת מרכיב החיסכון של האיחסון, שווה לך למכור במחיר הפסד חשבונאי.
וזה לפני שדיברנו על תזרים (יענו, צריך ג'ובות עכשיו בבנק לשלם חשבון חשמל).
וככה קניתי אולסטאר שבוע שעבר ב-120 ש"ח.
כן, אורגינל... כנראה שאף אחד לא קונה לבן...