TAD CE1


למה

חבר משקיען
הודעות
1,361
מעורבות
835
נקודות
113
תתחדש ותהנה מרמקולים חלומיים. :אצבע מורמתלא הייתי ממהר להחליף הגברה ליפניי סיום הברייק-אין. אם בכל זאת תצטרך משהו יותר חזק לדעתי כדאי לחשוב על משולב מהליגה של הרמקולים משהו בסגנון german physiks emperor https://www.german-physiks.com/emperor-integrated-amplifier
 

Tamir159

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
34
נקודות
18
אם אתה רוצה להגדיל את הסוויט ספוט נסה לשחק עם הצידוד :

1.אני מניח שהעמדה של 90 מעלות - ללא צידוד גונבת לך מהאמצע.תלוי במרחק הישיבה מהרמקול .
2.בדוק את זה :


בהצלחה
מאמר סופר מעניין.
אנסה בהחלט.
העמדה כרגע לא ב 90 מעלות.
לא ניסיתי את זה.
לא מצוין כאופציה בחוברת של תאד.
תודה,
 

Tamir159

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
34
נקודות
18
תתחדש ותהנה מרמקולים חלומיים. :אצבע מורמתלא הייתי ממהר להחליף הגברה ליפניי סיום הברייק-אין. אם בכל זאת תצטרך משהו יותר חזק לדעתי כדאי לחשוב על משולב מהליגה של הרמקולים משהו בסגנון german physiks emperor https://www.german-physiks.com/emperor-integrated-amplifier
תודה.
הרשימה מתארכת:)..
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
722
מעורבות
591
נקודות
93
תתחדש, TAD חברה נהדרת!
בהמשך למה שדן כתב, אין כמעט קואקסיאלים* שלא יוצאים נשכרים מ-toe out קטן (ביחס לציר אל המאזין).

*למעט מקרים שבהם הטוויטר "מוגן" בהורן פנימי קטן, כמו באלטק של שניצל
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
בתחושה שלי, הפיזור של הספנדור יותר רחב.
עם התאד צריך לשבת בקודקוד המשולש עמ לשמוע. אז זה וואו. אם עומד בנקודה אחרת בחדר, במטבח למשל, הרבה מהסאונד הולך לאיבוד. עם הספנדור זה היה הרבה יותר אחיד בחדר.
עכשיו אני מבין למה שמאזינים לרמקול, מסמנים לך את הנקודה לשבת בה. עם הספנדור זה היה הרבה פחות נחוץ בחלל שלי.
אבל שאני חושב על זה עוד, כמו שכבר סיפרתי, במינכן ביקרתי הרבה פעמים בחדר של תאד. לא ישבתי באותו כסא בכל פעם. לא זוכר שם בעיה של פיזור. אולי זה רק הרבה דברים בראש שלי ואני עדיין בעקומת למידה.

החלל, גודלו ומרכיביו היה שונה לחלוטין ממה שאצלך, כך שהתגובה של הרמקולים כבר בתחילה שונה 180 מעלות משלך.

חייב לציין משהו שלי אישית מפריע
אם השמע "מכריח" אותך לשבת כל הזמן ב Sweetspot זה משהו שהיה מטריף אותי, אצלי חלל יחסית פתוח בין מתחם הסלון שמתחבר עם מבואה מקשרת למתחם המטבח ומשם למתחם החדרים.
גם כאשר אני מתיישב נניח לצד הספה אצלי, המרכז נשמע בהחלט, כמובן לא באותו פוקוס *טוטלי* כעוגן כמו ב sweet spot אך עדיין, המרכז נשמע היטב וכמו כן הסדר הבמה מאחור ומקדימה.

וכאשר אני עומד במטבח, עדיין אני מאוד נהנה להקשיב ועדיין חשים את הבמה יחסית מסודרת, ומה נמצא משמאל ומה נמצא מימין, מה נמצא מאחור ומה נמצא מלפנים, כמו כן התלת מימד, זה הרבה תלוי בהחלט בפיזור והעמדה של הרמקולים וכמו כן שליטה טוטלית.

אין ספק שרמקולים (בכלליות) חייבים שליטה ו GRIP טוטלי, בכדי שיהיו ווריסיטאליים, ברורים מכל מקום, ובכל מרחק ובכל GAIN שמיע.

אבל כבר דברנו על זה
לאט לאט.
תהנה מה נמצא בשלב זה ובכלל.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
תוסיף גם משולב פיליום ומשולב kora לרשימה העתידית שלך. סמוך עלי. ;)

אכן,
הרשימה הולכת להיות ארוכה.

אבל כמו כן יש כמה רציניים ובולטים במיוחד.
שיקחו את השמע והתוצאה ל another High Level of Performance.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,295
מעורבות
1,257
נקודות
113
אכן,
הרשימה הולכת להיות ארוכה.

אבל כמו כן יש כמה רציניים ובולטים במיוחד.
שיקחו את השמע והתוצאה ל another High Level of Performance.
ברמות הללו הרשימה לא כזו ארוכה. מי כמוך יודע שלא כל הנוצץ זהב.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,295
מעורבות
1,257
נקודות
113
בתחושה שלי, הפיזור של הספנדור יותר רחב.
עם התאד צריך לשבת בקודקוד המשולש עמ לשמוע. אז זה וואו. אם עומד בנקודה אחרת בחדר, במטבח למשל, הרבה מהסאונד הולך לאיבוד. עם הספנדור זה היה הרבה יותר אחיד בחדר.
עכשיו אני מבין למה שמאזינים לרמקול, מסמנים לך את הנקודה לשבת בה. עם הספנדור זה היה הרבה פחות נחוץ בחלל שלי.
אבל שאני חושב על זה עוד, כמו שכבר סיפרתי, במינכן ביקרתי הרבה פעמים בחדר של תאד. לא ישבתי באותו כסא בכל פעם. לא זוכר שם בעיה של פיזור. אולי זה רק הרבה דברים בראש שלי ואני עדיין בעקומת למידה.
מבין את מה שאתה מתאר אך אל תבלבל בין פיזור צליל לאיכות רזולוציה ופרטים. הספנדור רמקול מצוין ברמת מחירו ואף מעט מעבר למחירו הוא מאוד מאוזן אך הוא לא בליגה של הפירוט, מהירות ורזולוציה של הטאד שלך. זה שמהמטבח נשמע לך שהספנדור נתנו "פיזור במה" גדול יותר לא מקנה להם תואר של טובים יותר בהיבט הזה מהספנדור. "מבחן המטבח" לדעתי לא רלוונטי כי כשמאזינים אז יושבים במקום הנכון וכשמאזינים למערכת ברקע ועושים דברים אחרים כל הדרישות האודיופיליות פחות נחוצות לנו כי המוזיקה היא ברקע.

בקיצור, תן לטאד לעבוד את ה-300 שעות שלהם ואז נדבר.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
ברמות הללו הרשימה לא כזו ארוכה. מי כמוך יודע שלא כל הנוצץ זהב.

בהחלט.

לכן הבולטים במיוחד מצמצמים לחלוטין את הרשימה.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,904
מעורבות
2,635
נקודות
113
בדיוק!
יכול לספור אותם על כף יד אחת.

לא בטוח שעל כף יד אחת,
בנוסף יש לא מעט ציוד וחברות שעדיין לא מיובאות לארץ ואין באמת גישה לבדוק אותם בחלל הפרטי שלך.

כמובן יש חברות לכל תקציב ולכל רמה שמחפשים.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,295
מעורבות
1,257
נקודות
113
לא בטוח שעל כף יד אחת,
בנוסף יש לא מעט ציוד וחברות שעדיין לא מיובאות לארץ ואין באמת גישה לבדוק אותם בחלל הפרטי שלך.

כמובן יש חברות לכל תקציב ולכל רמה שמחפשים.
לא יודע...
ממה שיש בארץ ברמות שאנחנו מדברים כאן, על כף יד אחת. זו דעתי.
 

Tamir159

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
34
נקודות
18
Tad vs. Spendor:)
או מבחן המטבח:).. אהבתי.
ברור לגמרי שזאת לא השוואה. רק ציינתי משהו נוסף במסגרת הלמידה של הרמקול בחלל אצלי. שיושבים בנקודה המתאימה, הסאונד חלומי. גם ברור שזה רק תחילת הדרך ביחס למה שאפשר להגיע.
אגב, היה פאוז קצר בהקלדה כי בדיוק היה המעבר בין הפרק השני לשלישי בקונצ’רטו 3 של רחמנינוב. עוד כמה שניות שאפשר ללמוד מה הרמקול הזה מביא..
לגבי הגברה, אפשר להוסיף את אזוטריק לרשימה, מה אומרים?
 

Tamir159

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
34
נקודות
18
קונצ’רטו 3 לפסנתר הכוונה,
 

תמונות מצורפות

  • IMG_6030.png
    IMG_6030.png
    KB 289.8 · צפיות: 62

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
524
נקודות
113
לפי דעתי הרמקול בתור מוצר הם מדהימים מהממים יוקרתיים ומעולים, אבל, היית צריך לשמוע אותם על הציוד שלך בחלל שלך ולראות אם הם מתאימים לך מלפני בכל זאת זה לא רמקול של 5 אלף שמכסימום יורד ללוחות ב 3, אחרת, אתה נכנס פה לסחרור עם רמקול יקר שלא תוכל לנצל, עכשיו תחליף הגברה מקור ואז יאמרו לך ברייק,אחרי זה יאמרו כבלים אח"כ מעמד כן ו תמתין לברייק, בקיצור בסוף תחליף הכל וגם את הרמקולים ושוב פעם הסיפור הזה עם הברייקים והופ הינה חלפו להם שנתיים אתה עם מגדל של 200 אלף ולא עשיתה כלום.
תדע לך מבחינת תוצאה אפשר להגיע לתוצאות מדהימות עם רמקול פשוט יחסית וזה גם יותר קל, היקרים הם יותר מוצר יוקרה\סמל סטאטוס ולא צליל, להוציא מהם זה קשה. אם הפיזור לא לטעמך בחלל, תחליף רמקול ולא כל הציוד מסביב,ואז, את הרמקול.
היה לך ספאנדור, בשביל הספורט הייתי מביא זוג קלאסיק 1\2 המדפי הגדול שלהם, סגנון SP100R הישן והטוב )כן והם סווף), תשווה ל TAD על הציוד שלך מבלי להחליף כלום ובלי ברייקאינים למיניהם השוואה 1 ל 1.. מבטיח לך אתה עף.
 

נערך לאחרונה ב:

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
524
נקודות
113
עכשיו קראתי שהיו לך הספאנדור 100 מלפני, סורי, עכשיו אני מבין, מ במה סופר רחבה עברת לצליל קטן יותר, שינוי רוחבי אבל לגמרי, הייתי עובר מהמדפי הגדול לרצפתי קלאסיק 200 שלהם. בכל אופן בהצלחה.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,098
מעורבות
3,098
נקודות
113
לפי דעתי הרמקול בתור מוצר הם מדהימים מהממים יוקרתיים ומעולים, אבל, היית צריך לשמוע אותם על הציוד שלך בחלל שלך ולראות אם הם מתאימים לך מלפני בכל זאת זה לא רמקול של 5 אלף שמכסימום יורד ללוחות ב 3, אחרת, אתה נכנס פה לסחרור עם רמקול יקר שלא תוכל לנצל, עכשיו תחליף הגברה מקור ואז יאמרו לך ברייק,אחרי זה יאמרו כבלים אח"כ מעמד כן ו תמתין לברייק, בקיצור בסוף תחליף הכל וגם את הרמקולים ושוב פעם הסיפור הזה עם הברייקים והופ הינה חלפו להם שנתיים אתה עם מגדל של 200 אלף ולא עשיתה כלום.
תדע לך מבחינת תוצאה אפשר להגיע לתוצאות מדהימות עם רמקול פשוט יחסית וזה גם יותר קל, היקרים הם יותר מוצר יוקרה\סמל סטאטוס ולא צליל, להוציא מהם זה קשה. אם הפיזור לא לטעמך בחלל, תחליף רמקול ולא כל הציוד מסביב,ואז, את הרמקול.
היה לך ספאנדור, בשביל הספורט הייתי מביא זוג קלאסיק 1\2 המדפי הגדול שלהם, סגנון SP100R הישן והטוב )כן והם סווף), תשווה ל TAD על הציוד שלך מבלי להחליף כלום ובלי ברייקאינים למיניהם השוואה 1 ל 1.. מבטיח לך אתה עף.
משה, לא נשבר מהמנטרה הקבועה?
יש מצב אוטופי ויש מצב נתון, באוטופיה יכולת לבחון מוצרים אצלך בתנאים שלך. במציאות ולא רק בארץ )באופן מובהק מאז הקורונה( הרבה מאוד מוצרים לא ניתן לבדוק אצלך, מקסימום לטוס לחו"ל ליצרן או מספר מצומצם של חנויות דגל ולשלם על יום בדיקות.

מניח שגם את הדירה/בית שלך לא בדקת לפני אצלך בבית הקודם.
וואלה, סכום של דירה זה לא כמה עשרות שקלים, זה רק כמה מיליונים, ואני חותם לך שאין בישראל דירה ללא פגמים...באסה, קנית מוצר יקר, כנראה הכי יקר שתרכוש בחייך. לא בדקת אצלך, השקעת מיליונים ובסוף קיבלת מוצר פגום - משהו שרוכשי "עיוור" לא חווים.
 

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,100
מעורבות
363
נקודות
83
לפחות הוא שמע את הרמקול.. יש כאלו שקונים בלי לשמוע (אני אחד מהם :))

האמת הצעד הכלכלי הכי חכם במקום להתעסק עם כל המסביב שלא יהיה שינמוך הוא זוג lv ibx-rw4

- סאונד אנגלי\BBC
- שידוך מושלם ללוקסמן
- נשמעים מעולה גם בחלל בנוני

אבל זה כי אני משוחד
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
524
נקודות
113
שינמוך מבחינת יוקרתיות, צליל אתה עף. אבל ... כל אחד והדרך שלו.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
524
נקודות
113
משה, לא נשבר מהמנטרה הקבועה?
יש מצב אוטופי ויש מצב נתון, באוטופיה יכולת לבחון מוצרים אצלך בתנאים שלך. במציאות ולא רק בארץ )באופן מובהק מאז הקורונה( הרבה מאוד מוצרים לא ניתן לבדוק אצלך, מקסימום לטוס לחו"ל ליצרן או מספר מצומצם של חנויות דגל ולשלם על יום בדיקות.

מניח שגם את הדירה/בית שלך לא בדקת לפני אצלך בבית הקודם.
וואלה, סכום של דירה זה לא כמה עשרות שקלים, זה רק כמה מיליונים, ואני חותם לך שאין בישראל דירה ללא פגמים...באסה, קנית מוצר יקר, כנראה הכי יקר שתרכוש בחייך. לא בדקת אצלך, השקעת מיליונים ובסוף קיבלת מוצר פגום - משהו שרוכשי "עיוור" לא חווים.
אז מה עדיף, קח סנאריו אופייני שדיי כולנו עברנו פה: תיקח דף ועט: הוצאתי X על רמקולים כי ..., עכשיו אני הולך להוציא Y על הגברה ומקור, Z על כבלים ומעמד וזה לא ייגמר שם, בסוף אני הולך להוציא שוב X +- על רמקולים כי .... ובסך הכל מלכתחילה רציתי רק להחליף רמקולים.
לא מדובר פה על אלף פה אלף שם, אתה יודע על איזה סכומים אנחנו מדברים פה. מנטרה קבועה או לא, צריך לעשות חושבים מאה פעם לפני כל מהלך אחרת ההבדל בין ליפול פה חזק הוא דק מאוד.
אני הייתי עושה פאווז לרגע, ריסט, שינוי מסלול מחדש, או שתתחיל להחליף הכל טוב זה כיף להתנסות עם ציודים (רק שזה הפסד כספי בלתי מבוטל).
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור