אני לא כתבתי או רמזתי שהרמקול לא טוב. לא שמעתי אותו.
בוודאי שאיכות של רמקול לא נמדדת עד כמה נמוך הוא יורד א-ב-ל זה לדעתי פרמטר חשוב.
אבל לכתוב שהוא התרשם בהאזנה מתדרים שהרמקול לא יכול להוציא... - חדל קשקשת ברשת.
קודם כל 40 הרץ זה נמוך. זה מספיק נמוך בשביל ש-40 הרץ בהגבר מסויים יתן לך תחושה כאלו מדובר בתדרי סאב.
שנית. ישנם לא מעט רמקולי רצפה שיורדים רק עד 40 הרץ באמת. ישנם כאלה שמדווחים על נתון שבינו לבין המציאות אין הרבה קשר. וכן, יצא לי אפילו לבחון את הנתון הזה והוא יתחיל להכנס לביקורות שלי.
אבל להגיד שהפסנתר היה נשמע מעולה באוקטבות הנמוכות זה לחיות בסרט? עם 40 הרץ פעילים? באמת?
והאם אתה חושב שחלל במימדים של 4 על 4 באמת יסדר לך פחות מזה גם אם יש לך את זה ברמקול? אני מבטיח לך שלא. החלל יכנס לרוויה כבר ב-40 הרץ ב-0 דציבל.
זה לא משנה לכמה הרמקול יורד וחאלד לא דיבר על נתון מוגדר. הוא תיאר את הרמקול ככזה שיודע לדבר עם הכלים שמנגנים למטה. ואני, כאחד שמכיר את הרמקול הזה היטב (עוד לפני שמישל חשב ליבא אותם), אומר לך במפורש שהבס שלו הוא בס מרשים מאוד. מאוד מאוד אפילו. ולא - אין לי אחוזים אצל מישל והוא כיבואן לא מעניין אותי - המוצרים שלו בהחלט מעניינים.
אז מה היה לנו שם?
רמקול עם יחידות מהירות בטירוף של 4.5 אינטש שיורדות ל-40 הרץ - זה מאוד מרשים.
והמחיר? המחיר מרשים עוד יותר ביחס לביצועים. כדאי מאוד לשמוע.
אז מדוע אני ״נכנס״ בך?
זה לא בגלל שאני לא מחבב אותך. לא בגלל שיש לי משהו אישי חס ושלום נגדך.
זה
רק(!) משום שאתה מרשה לעצמך
לתקוף מבלי
לחשוב לפני שאתה כותב.
מישל הביא חברה מעולה. המחירים טובים, המוצר איכותי ומהווה ערך מצוין לכסף. רמקול שיורד ל-40 הרץ (גם במינוס 3 דציבל) זה בסדר גמור. יש לא מעט כאלה עם יחידות גדולות יותר שבקושי מדגדגים את ה-40 הרץ אך לא טרחת לבדוק. מצאת שיש שם יחידה קטנה והחלטת ש-40 הרץ זה לא מספיק. שטות מוחלטת שיכולה לצאת רק ממקלדתו של חסר נסיון בתחום. אם היתה שם יחידה גדולה יותר לא היית טורח לבדוק אפילו. ומדוע אני חושב כך? משום שכבר הגבת בעבר על פוסטים שמתארים בס עמוק עם רמקולים שמציגים את אותם נתונים. אז מה קרה עכשיו?
מעצבן אותי (אבל ממש!!!) שאנשים (ולא רק אתה) מרשים לעצמם לרדת על אחרים
כאן באתר הזה. ומילים כמו: ״חי בסרט״, ״מקשקש״. כל מיני איומים שיגרמו לסיכסוך בין בעל חנות ללקוח (איציק והרסיבר).
לא מקובלות כאן בכלל!
באחד מהפוסטים כתבת, לאחר מכן ערכת - וטוב שכך, את הדברים הבאים (יש לי גישה לכל פוסט טרום עריכה).
ציטוט מדויק, מילה במילה - שלך.
״מר SONYES
האם קראת את מה שגבי כתב? "תוצאה מהפנטת...."
ואתה ממרום מקלדת המחשב , שלא שמע מעולם את המערכת המדוברת ואני מניח בוודאות גדולה שגם לא תשמע אותה נותן לו עצות (אחיתופל). מניין התעוזה?״
מר איתי.ו
האם קראת את מה שחאלד כתב? "הפסנתר נשמע טבעי, דינמי ואת העומק והמלאות באוקטבות הנמוכות."....
ואתה ממרום מקלדת המחשב, שלא שמע מעולם את המערכת המדוברת ואני מניח בוודאות גדולה שגם לא תשמע אותה מסיק מסקנות (אחיתופל). מניין התעוזה?
הרי כבר עשית את זה בדיוק גם עם זיו (אודיוזיפ)
שטענת שאתה לא מתחבר לציוד שאודיוזיפ מביא למשל. אממה - לא שמעת קונסטליישן מעולם אצלך בבית (מקסימום הסקת ״מסקנות״ כמו כל ה״מומחים״ בתערוכות. והמסקנות הללו הם מחדר שאתה לא מכיר, רמקול שאתה לא מכיר, מגבר, כבלים, חשמל, מיקומים, תוכן ועוד שאתה לא מכיר. ואת כל המסקנות הללו נהוג לשפוך כאשר הקשר בינם לבין המציאות באמת קיים. את הסטנדים של סולידטאק אתה מכיר? לא. למה? כי אתה לא מכיר.
את הכבלים של סטילס אתה מכיר? גם לא.
את הממירים של ברקלי אתה מכיר? לא.
את פייסמישין אתה מכיר? לא.
את נוטינגהם? לא.
שלטר? לא.
גראהם? לא.
בקיצור, לא שמעת שום רכיב בצורה רצינית אבל לא התחברת לציוד שהוא מביא? מניין התעוזה?
יש לי עוד ימבה דוגמאות.
איתי חביבי, נאה דורש נאה מקיים - מכאן יש לך רק לאן לעלות.