Mark Levinson shares his opinion on the state of the current HiFi industry and where we are inevitably headed.


Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
נכון מאד..

אך מה לעשות, כאשר הסיגנל הדיגיטלי על שלל פורמטב הרבים, עובר דרך מערכת ניתוב, והגברה דיגיטליים לחלוטין, איך אתה מטפל בפורמט המקור ללא המרה שיוצרת חוסר רציפות ואובדן רזולוציה??:)
class D כמובן גם שלא דיגטלי
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
כמובן גם שלא דיגטלי

למה התכוון המשורר?
עכשיו תפקידך להסביר.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
מה זה הדבר הזה??
האם יש כזה יצור?
לא הבנתי את מה שרשמת.
 

ariekarp

אוהב את התחום
הודעות
387
מעורבות
119
נקודות
43
מה זה אומר ברמה הטכנית ?
מה זה musical information?
איזה sound effects יש בדיגיטל ?

טוען לפריצת דרך טכנית - דבר איתנו טכנית .
הוא מסביר לנו בפסאודו טכנית ש:
"אודיו אנאלוגי טהור מבוסס על גל רציף ואודיו דיגיטלי מבוסס על גל לא רציף דגום. הוא אומר שאחרי שנים של בדיקות גילו שהמוח מתעייף מהגל הדיגיטלי. ה C WAVE של דניאל הרץ (אולי צעצע של היינריך הרץ :) ) ממלא את החללים של PCM עם מידע מוסיקלי אורגינלי ולא עם אפקטים, מה שגורם למוח להגיב כמו לאנאלוג טהור ולא גורם לעייפות ומתח"
זה סתם תרגום מאנגליזית מהאתר שלו. מה שיוצא כאן שאחרים ממלאים חללים באפקטים והוא ממלא במידע מוסיקלי. איך הוא עושה את זה, זה כבר הסוד המקצועי שלו שהוא לא מגלה מן הסתם. הC WAVE של דניאל הרץ הוא פריצת הדרך כפי שנטען.
אם היה אפשר, היינו פוסלים הטענה בעילת אי סבירות קיצונית, אך מכיוון שעילה זו נמחקת בקרוב, נאלץ לחיות עם טענה זו ושרק מרק לוינסון עם דניאל הרץ יודעים לעשות אנאלוג אמיתי מדיגיטל.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
הוא מסביר לנו בפסאודו טכנית ש:
"אודיו אנאלוגי טהור מבוסס על גל רציף ואודיו דיגיטלי מבוסס על גל לא רציף דגום. הוא אומר שאחרי שנים של בדיקות גילו שהמוח מתעייף מהגל הדיגיטלי. ה C WAVE של דניאל הרץ (אולי צעצע של היינריך הרץ :) ) ממלא את החללים של PCM עם מידע מוסיקלי אורגינלי ולא עם אפקטים, מה שגורם למוח להגיב כמו לאנאלוג טהור ולא גורם לעייפות ומתח"
זה סתם תרגום מאנגליזית מהאתר שלו. מה שיוצא כאן שאחרים ממלאים חללים באפקטים והוא ממלא במידע מוסיקלי. איך הוא עושה את זה, זה כבר הסוד המקצועי שלו שהוא לא מגלה מן הסתם. הC WAVE של דניאל הרץ הוא פריצת הדרך כפי שנטען.
אם היה אפשר, היינו פוסלים הטענה בעילת אי סבירות קיצונית, אך מכיוון שעילה זו נמחקת בקרוב, נאלץ לחיות עם טענה זו ושרק מרק לוינסון עם דניאל הרץ יודעים לעשות אנאלוג אמיתי מדיגיטל.
אין כמו MUSICAL INFORMATION ;)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
הוא מסביר לנו בפסאודו טכנית ש:
"אודיו אנאלוגי טהור מבוסס על גל רציף ואודיו דיגיטלי מבוסס על גל לא רציף דגום. הוא אומר שאחרי שנים של בדיקות גילו שהמוח מתעייף מהגל הדיגיטלי. ה C WAVE של דניאל הרץ (אולי צעצע של היינריך הרץ :) ) ממלא את החללים של PCM עם מידע מוסיקלי אורגינלי ולא עם אפקטים, מה שגורם למוח להגיב כמו לאנאלוג טהור ולא גורם לעייפות ומתח"
זה סתם תרגום מאנגליזית מהאתר שלו. מה שיוצא כאן שאחרים ממלאים חללים באפקטים והוא ממלא במידע מוסיקלי. איך הוא עושה את זה, זה כבר הסוד המקצועי שלו שהוא לא מגלה מן הסתם. הC WAVE של דניאל הרץ הוא פריצת הדרך כפי שנטען.
אם היה אפשר, היינו פוסלים הטענה בעילת אי סבירות קיצונית, אך מכיוון שעילה זו נמחקת בקרוב, נאלץ לחיות עם טענה זו ושרק מרק לוינסון עם דניאל הרץ יודעים לעשות אנאלוג אמיתי מדיגיטל.
אבל זה קישקוש מכירתי שמנצל את חוסר ההבנה של אנשים שטועים לחשוב שתוצאת ה-DAC עבור PCM אינה רציפה. זה פשוט לא נכון, ומהווה אי הבנה בסיסית של הטכנולוגיה הדיגיטלית המודרנית, אם מתוך בורות (קשה להאמין) או בכוונה תחילה.

בסרטון הזה אפשר לראות איך התוצאה של:
  1. יצירת גלי סינוס בתדרים עולים
  2. המרה שלהם ל-PCM
  3. המרה של ה-PCM חזרה לאנלוג
וראו זה פלא: אין קפיצות, אין אי-רציפויות, אין "מדרגות" -- מתקבל סינוס נקי ורציף לגמרי.

ואחר כך הוא מסביר בדיוק איך ולמה זה קורה, ואת זה שלדגימות אין ערכי ביניים, והסבת דגימות band-limited לאנאלוג הוא הפיתרון היחיד שעובר דרך הדגימות. אין מצבים של ערכי ביניים בין הנקודות, כי מצבים כאלה מכילים תדרים מעבר ל-band limitation.

שווה לראות.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
אבל זה קישקוש מכירתי שמנצל את חוסר ההבנה של אנשים שטועים לחשוב שתוצאת ה-DAC עבור PCM אינה רציפה. זה פשוט לא נכון, ומהווה אי הבנה בסיסית של הטכנולוגיה הדיגיטלית המודרנית, אם מתוך בורות (קשה להאמין) או בכוונה תחילה.

ומה אם במסלול הסיגנאל התהליך שציינת בכתב קורה מספר פעמים, המרה לדיגיטל, בניה מחדש לאנלוג, מעבר לקרוסאובר דיגיטלי, ומשם למגבר קלאס D .. האם גם בתהליך כזה יש אפס דגרדציה??
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
ומה אם במסלול הסיגנאל התהליך שציינת בכתב קורה מספר פעמים, המרה לדיגיטל, בניה מחדש לאנלוג, מעבר לקרוסאובר דיגיטלי, ומשם למגבר קלאס D .. האם גם בתהליך כזה יש אפס דגרדציה??
לא הבנתי מה הרלוונטיות של מסלול הייסורים המפוברק הזה לטענה שתוצאת ה-DAC עבור PCM אינה רציפה.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
לא הבנתי מה הרלוונטיות של מסלול הייסורים המפוברק הזה
.Daniel Hertz Mighty Cat Semiconductor
Mighty Cat is fully configurable and programmable. The entire signal flow is configured by software and can be reconfigured at any time. This allows Daniel Hertz systems to be configured, for example, as a two-channel stereo amplifier, a four-channel amplifier for bi-amplified speakers, or a high-power (800WPC) two-channel amplifier. Speaker tuning can be fine-tuned at any time. Active crossovers can be programmed for bi-amplified speakers, with levels fine-tuned to perfection. The frequency response of the headphone jack can be tuned for any specific headphone.The Daniel Hertz Mighty Cat offers resolution second to none, in a highly integrated design with a pure signal path that eliminates sources of coloration and degradation.

Mighty Cat also performs the functions of the ( DAC ) digital to-analog converter, and signal processor for active crossovers and more, providing an extremely short signal path that eliminates sources of sonic coloration such as long lead lengths

The Mighty Cat™ Class D chipset is at the heart of all Maria Amplifiers . It is a DAC with an analog power output with a native resolution of 384kHz. Mighty Cat™ has the most elegant and shortest signal path possible, eliminating signal degradation by multiple chassis systems with many meters of cable, power supplies and loading issues

זוהי טכנולוגיה שנקראת במילים אחרות POWER DAC.
מגבר ההספק עצמו הוא הממיר, וזה לא שהממיר בתוך המגבר, אלא המגבר עצמו הוא ה-DAC. זו הטכנולוגיה.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
.Daniel Hertz Mighty Cat Semiconductor
Mighty Cat is fully configurable and programmable. The entire signal flow is configured by software and can be reconfigured at any time. This allows Daniel Hertz systems to be configured, for example, as a two-channel stereo amplifier, a four-channel amplifier for bi-amplified speakers, or a high-power (800WPC) two-channel amplifier. Speaker tuning can be fine-tuned at any time. Active crossovers can be programmed for bi-amplified speakers, with levels fine-tuned to perfection. The frequency response of the headphone jack can be tuned for any specific headphone.The Daniel Hertz Mighty Cat offers resolution second to none, in a highly integrated design with a pure signal path that eliminates sources of coloration and degradation.

Mighty Cat also performs the functions of the ( DAC ) digital to-analog converter, and signal processor for active crossovers and more, providing an extremely short signal path that eliminates sources of sonic coloration such as long lead lengths

The Mighty Cat™ Class D chipset is at the heart of all Maria Amplifiers . It is a DAC with an analog power output with a native resolution of 384kHz. Mighty Cat™ has the most elegant and shortest signal path possible, eliminating signal degradation by multiple chassis systems with many meters of cable, power supplies and loading issues

זוהי טכנולוגיה שנקראת במילים אחרות POWER DAC.
מגבר ההספק עצמו הוא הממיר, וזה לא שהממיר בתוך המגבר, אלא המגבר עצמו הוא ה-DAC. זו הטכנולוגיה.
לא ברור לי אם באת לסתור/להחליש את מה שכתבתי, או לחזק את זה שייש עוד סיפורים מכירתיים שאינם מדוייקים/רלוונטיים.

בכל מקרה, כל זה אינו קשור למה שכתבתי, שהיה רק בנושא של נחיתות-לכאורה של דיגיטל בגלל אי-רציפות כביכול, לא על דגרדציות למיניהן.

לא נראה לי שמסלול היסורים שתיארת אכן מתאר את מה שקורה בתוך המגבר, אבל לא התעמקתי. מבחינתי זה לא מעניין, למעט שאלת הרלוונטיות של sample rate מוגזם-לכאורה של 384kHz, וזאת בלי לציין את ה-bit depth וה-S/N.

.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
בכל מקרה, כל זה אינו קשור למה שכתבתי, שהיה רק בנושא של נחיתות-לכאורה של דיגיטל בגלל אי-רציפות כביכול, לא על דגרדציות למיניהן.

זה ההקשר של השרשור ביחס להצהרה השיווקית לכאורה של לוינסון, האם יש איזה בסיס לטענותיו או לא.
לא מדובר כאן בשרשור הזה, להבנתי, בהסבר כללי על טכנולוגיית PCM.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
זה ההקשר של השרשור ביחס להצהרה השיווקית לכאורה של לוינסון, האם יש איזה בסיס לטענותיו או לא.
לא מדובר כאן בשרשור הזה, להבנתי, בהסבר כללי על טכנולוגיית PCM.
אני לא באתי להסביר את טכנולוגית PCM, אלא התייחסתי לכך שהטיעון השיווקי מסתמך על הטעות המקובלת שתוצאת DAC של PCM אינה רציפה, והבאתי סימוכין לכך שזו טעות.

אם יש לך השגות בקשר לדברי, אנא פרט אותן.

אם יש לך דברים נוספים/אחרים לומר, אנא פרט אותם בנפרד, ולא כשאלה אלי. רצוי גם שהם יהיו קשורים לטענות השיווקיות, תוך פירוט למה מתוך הרצף הארוך של מלל אתה מתייחס, ומה הבעיה עם כל הצהרה שם, אבל זה כבר עניין אחר, שאינו קשור אלי.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
אני לא באתי להסביר את טכנולוגית PCM, אלא התייחסתי לכך שהטיעון השיווקי מסתמך על הטעות המקובלת שתוצאת DAC של PCM אינה רציפה,

אם אתה מתייחס לדבריו של ariekarp, זה לא בדיוק מה שלוינסון מדבר עליו, וגם לא מה שאני כתבתי... מתפלא עליך שזה מה שהבנת.

המגברים האינטגרליים שלו מכילים ציפ פרוססור בעל יכולת ניהול של כל המכשיר במישור הדיגיטלי. הוא גם מסוגל ליצור קרוסאובר מובנה שניתן לקינפוג בדיוק רב לכל רמקול. והמגבר CLASS D שבתוכו מוזן גם הוא ישירות מיחידת העיבוד הפנימית. כל הניתוב והחיווט נעשה בצורה רציפה ללא פירוק והרכבה של ה-DATA STREAM המקורי.
זו תמצית הדברים.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
אם אתה מתייחס לדבריו של ariekarp, זה לא בדיוק מה שלוינסון מדבר עליו, וגם לא מה שאני כתבתי... מתפלא עליך שזה מה שהבנת.

המגברים האינטגרליים שלו מכילים ציפ פרוססור בעל יכולת ניהול של כל המכשיר במישור הדיגיטלי. הוא גם מסוגל ליצור קרוסאובר מובנה שניתן לקינפוג בדיוק רב לכל רמקול. והמגבר CLASS D שבתוכו מוזן גם הוא ישירות מיחידת העיבוד הפנימית. כל הניתוב והחיווט נעשה בצורה רציפה ללא פירוק והרכבה של ה-DATA STREAM המקורי.
זו תמצית הדברים.
אני התייחסתי לפסקה הבאה:
רק מרק לוינסון עם דניאל הרץ יודעים לעשות אנאלוג מדיגיטל. פריצת הדרך של C wave לא מעייף המוח.

Pure analog audio is based on a continuous waveform. Digital audio is based on a non-continuous (sampled) waveform. Years of testing with advanced computer based heath diagnostic equipment shows that the human brain is fatigued or stressed by the digital audio waveform. Daniel Hertz C Wave fills in the spaces of the PCM digital audio waveform with original musical information - not sound effects - which enables the brain to respond like to pure analog., with no fatigue or stress reaction.
שלגביה כתבתי:
זה קשקוש מוחלט שמהווה אי-הבנה בסיסית של הטכנולוגיה הדיגיטלית.
נכון שהצליל הדיגיטאלי מבוסס על דגימות, אבל התוצאה של ההמרה לאנלוג היא רציפה לחלוטין.
והפניתי לסירטון עם סימוכין לכך שתוצאת ההמרה לאנלוג של הדגימות הלא-רציפות היא אכן רציפה לחלוטין.

משם הפלגת למחוזות רחוקים:

ומה אם במסלול הסיגנאל התהליך שציינת בכתב קורה מספר פעמים, המרה לדיגיטל, בניה מחדש לאנלוג, מעבר לקרוסאובר דיגיטלי, ומשם למגבר קלאס D .. האם גם בתהליך כזה יש אפס דגרדציה??
איזה מסלול סיגנאל ציינתי? איזה המרות לדיגיטל? איזה קרוסאובר? איזה מגבר קלאס D? איזו דגרדציה?

אף אחד מאלה אינו רלוונטי למה שכתבתי, שעסק רק בהפרכת הטענה השגויה שצליל דיגיטלי אינו רציף, ולא לשום דבר אחר, לא מדברי מרק לווינסון, לא מדבריך ולא מדברי אחרים. וכפי שהצעתי:
אם יש לך השגות בקשר לדברי (=בקשר לרציפות ההמרה לאנלוג), אנא פרט אותן.

אם יש לך דברים נוספים/אחרים לומר, אנא פרט אותם בנפרד, ולא כשאלה אלי. רצוי גם שהם יהיו קשורים לטענות השיווקיות, תוך פירוט למה מתוך הרצף הארוך של מלל אתה מתייחס, ומה הבעיה עם כל הצהרה שם, אבל זה כבר עניין אחר, שאינו קשור אלי.

בקיצור, אנא הימנע מלנסות לקשר אלי דברים שאינם רלוונטיים לדברי.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור