ARIMAR
עוסק בתחום
- הודעות
- 765
- מעורבות
- 121
- נקודות
- 43
גיטרות מקרבון ? אולי חשמליות. לא מאמין שיעשו גיטרה קלאסית/אקוסטית מקרבוןב. מסכים למה שאמרת בנוגע לרעיון הכללי. בקשר לכלי נגינה לא מסכים, יש היום טרנד של גיטרות מקרבון לדוגמא.
גיטרות מקרבון ? אולי חשמליות. לא מאמין שיעשו גיטרה קלאסית/אקוסטית מקרבוןב. מסכים למה שאמרת בנוגע לרעיון הכללי. בקשר לכלי נגינה לא מסכים, יש היום טרנד של גיטרות מקרבון לדוגמא.
אחו שילינג קרבוןגיטרות מקרבון ? אולי חשמליות. לא מאמין שיעשו גיטרה קלאסית/אקוסטית מקרבון
היי ערן
א. כי יותר קל להזיז אותם, לשנע אותם, לסחור בהם ולכן - למכור אותם.
טעות , ברמקולים בקליבר כזה (מעל 20K$ נאמר... ) רמקול קל , פסיכולוגית, זה אפילו חיסרון...
מג'יקו מוכרים יותר מהרבה חברות היי אנד מתחרות , וסביר להניח שהם יותר כבדים מרב הרמקולים בתעשיה (קח את סדרת הS לדוגמא) דווקא המאסיביות והבניה היא אחת הסיבות לכך (לדעתי ).
זה כמובן יותר קשה לנייד אותם, אבל לא יותר קשה לסחור בהם או למכור אותם...
נכון מאוד, יפלו עליך חלקי פח חלודים מהשמיים ......זוכר את האלפות מלפני 30-40 שנה ? בייחוד האלפא-סוד.....היתה מחלידה כבר בדרך מסוכנות המכירות לבית שלך.(אם אי פעם האיטלקים יחליטו לשלוח חללית לשמיים, כדאי מאוד לא להיות באיזור).
נכון מאוד, יפלו עליך חלקי פח חלודים ......זוכר את האלפות מלפני 30-40 שנה ? בייחוד האלפא-סוד.....היתה מחלידה כבר בדרך מסוכנות המכירות לבית שלך.
מכוניות אקזוטיות נבנות בצורה שונה, הקילומטרז והעומס היומיומי שיש עליהן הוא מאוד נמוך, אלו מכוניות שמורות בתנאי מוזיאון שבמקרה הטוב מוציאים אותן פעם בשבוע לסיבוב והטיפול השוטף בהן הוא מוקפד ברמה הגבוהה ביותר.מצד שני כולם מעריצים של פרארי או למבורגיני (לפני שהבעלות הפכה גרמנית), מספיק לראות את כמות מוצרי הבוטיק והיוקרה שמיוצרים בארץ המגף, בקיצור כשיש רצון גם באיטליה לייצר דברים נפלאים.
תודה תומר. הכל כמעט נכון אבל מה שהכי חשוב שם זה האזכור ל- vibration damping שפה לקרבון התנהגות שונה שמאפשרת ייצור תיבה כמו שהוזכר בבורושור. לתיבות אחרות, פתרונות אחרים לנושא הזה.דיויד גיל,
השלדות מקרבון באופניים דיי זולות (היה לי לפני 20 שנה אופני הרים מרידה עם שילדת מגנזיום, ששקלו 7.5 ק"ג).
מתוך האתר של מוראל:
"תרכובת זו היא קלת משקל וחזקה מאוד, ומשתמשים בה גם במכוניות פורמולה 1 ומטוסי סילון מודרניים. תוך שימוש בטכנולוגיות הייצור המתקדמות ביותר שלנו, ייצר צוות הפיתוח רמקול ראשון מסוגו, הן מבחינה וויזואלית והן מבחינה אקוסטית. בשונה מרמקולים אחרים, ב Fat-Lady אין שום חומר מבודד בתוך התיבה (internal damping) – חלקו הפנימי של התיבה ריק ולא קיים עיקוב בתהודת הצליל. שילוב החומרים והעיצוב מאפשר לתיבה לרטוט ביחד עם הדרייברים בצורה מבוקרת וע"י כך לנצל את האנרגיה כחלק מהסאונד. התיבה כמו 'שרה' עם הדרייברים. כל זה תורם לתחושה כי ל Fat-Lady – אין תיבה כלל".
מהו הקרבון ולמה הוא משמש?
קרבון, הידוע גם כפחמן, הוא יסוד כימי אל-מתכתי המצוי בטבע. מן הקרבון יוצרים סיבים דקים אשר משמשים למספר רחב של מטרות. תהליך ייצורם של סיבי קרבון הוא תהליך מורכב ויקר יחסית, אך יתרונו הגדול של החומר הוא היותו קל מאוד וחזק מאוד מה שהופך אותו אידאלי לשימוש למטרות כמו: ייצור של צמיגי אופניים ואופנועים בדגש על אופנועי מירוץ, ביגוד ייחודי המבודד חום בצורה מעולה (ולכן משמש גם לנהגי מרוצים וגם לכבאים), ייצור חלקים חזקים במיוחד לתעשיות הרכב, התעופה ועוד.
נכון מאוד, יפלו עליך חלקי פח חלודים מהשמיים ......זוכר את האלפות מלפני 30-40 שנה ? בייחוד האלפא-סוד.....היתה מחלידה כבר בדרך מסוכנות המכירות לבית שלך.
וואוו, כל מילה בסלע....א--ב--ל .....אם הנושא הוא חלודה לדעתי גם "האלפות האמיתיות" חטאו בכך ......אם זכורתני נכוןאלפא סוד איננה אלפא רומאו, לא אותו מפעל ולא אותם פועלים או רובוטים
זה מפעל שהוקם בדרום איטליה על מנת להלחם באבטלה הקשה, מכאן גם איכות החומרים הירודים
ההרכבה הרשלנית והתוצאה העלובה עם מנועי הבוקסר קצרי האוויר {ותוחלת החיים), שלא מזכירים בכלום את מנועי האלפות
האדירים עם גל הזיזים הכפול עתירי הגמישות והמוניטין - כל עוד הצלחתם לכוון את שני הוובארים הכפולים (קרבורטורים)
למזלה של האלפא סוד היתה לה שלדה עם התנהגות נייטרלית, מה שהביא לניהוג נדיר לרכב בעל הנעה קדמית
ולביקוש מצד חובבי הנהיגה.
חוץ משילדה, כלום. אבל ממש כלום. במיוחד הבלמים שלא עצרו בגשם
או בולמי הזעזועים האופקיים מה שהביא לתנודות לפנים אחור בכל עצירה ברמזור.
וואוו, כל מילה בסלע....א--ב--ל .....אם הנושא הוא חלודה לדעתי גם "האלפות האמיתיות" חטאו בכך ......אם זכורתני נכון