אוקי.
כמה סנטים משלי ידעתי מראש למה לא כתבתי סיכום כיוון שתיארתי לעצמי שאלו יהיו התגובות.
בתחילת דרכי במשך 4-5 שנים הקשבתי לפטיפון. נכון הוא לא היה שיא התחכום אבל בשנת 88-90 זה מה שמשפחתי הייתה יכולה להרשות לעצמה, גרונדיג גרמני שיובא מגרמניה ובנוסף מערכת שלמה שלהם טייפ דק, רסיבר ורמקולים.
ברבות מהשנים הקשבתי דרך אוזניות סוני שלאחר שנים התבררו כזוג מאוד איכותי (עברו איזה 15 שנה לא זוכר דגם).
עוד לפני בהיותי צעיר יותר וגם לאחר מכן המערכת בביתי הייתה טייפ סלילים.
לדיסקים אמנם נחשפתי באזור גיל 13 בו קיבלתי את מערכת הדיסקים הראשונה שלי.
אתם בטח שואלים, מה הקשר ומה הפשר ?
אם כך, ההקדמה היתה כדי לתת רקע להכרות האנלוגית הפרטית שלי.
וכמו כן למה אנלוגית אם יש לנו ממיר דיגיטלי? בגלל מה ששמענו באותו אחר צהריים.
הרמקולים של גריפון מתבררים כרמקולים מאוד נייטרלים, לפחות כך אני התרשמתי. המגבר שלהם גם כן והוא בעיקר שולט על זוג המפלצות ביד רמה.
אבל רמקול ו/או מגבר לא יכולים לתת לנו סאונד "אנלוגי" המקור הוא האחראי.
ובכן, הממיר של טדי עושה זאת. נכון זה לא מושלם. אין מושלם. זה לא תקליט, זה לא מה ששמעתי אצל נמר, אבל הנעימות, השקט המופתי, סידור הכלים, הדינמיות הכל היה שם.
כמו כן התברר לנו שכאשר חובר הממיר למקור ממוחשב הייתה נפילה דרמטית בביצועי המערכת, מה שכן נוכל לצאת אם כך בשתי הנחות:
1. ההמרה הייתה לא תקינה.
2. יש הבדלים בטרנספורט והממיר הזה חושף זאת.
אבל אם נדבר על החוויה. החוויה הייתה נהדרת. את רוב הקטעים לא הכרתי בע"פ, רובם מוזיקה שאינני שומע.
לבסוף שמעתי קטע שאני מכיר בע"פ מדיסק שמנגן אצלי כל הזמן.
התוצאה? נהדרת, חיה, הפרדת כלים נהדרת בשיר עמוס.
ובכן, מה היה לנו:
1. ממיר נהדר.
2.מערכת מאוד נייטרליית.
3.שני טרספורטים, אחד טוב השני לא.
כמו כן אחד הדברים הנחמדים בביקור כמובן היה טדי (וגם עופר , אבל את עופר מכירים
) .
טדי הוא איש מקצוע אמיתי. הוא קודם כל חובב, ולאחר מכן בכל ניסיון , ולבסוף איש מקצוע המאגד תחת כנפיו הכל.
גדולתו? כן, אין מה לעשות ישנה כזו, היא שבשאלות שהותקל ולא הכיר את הנושא לעומק ענה בפשטות:
"אינני יודע מספיק כדי לתת תשובה".
כאשר אני שומע תשובה זו עליי להעריץ איש כזה, שסה"כ העבר שמאחוריו נותן לו לגיטימציה להמציא משהו.
אבל הוא פשוט אמיתי.
כמו הוא, כך גם המכשיר שהביא.