מבטיח לא לענות יותר!
ובכלל אני שונא פילם...
זה יקר, מסורבל, גרעיני, מטושטש, גועל נפש!
ז"א שאם אני אשיג סריקה בסורק תופי אני אוכל להמשיך להשתמש במצלמת הפילם שלי ? אני מדבר על סטילס כמובן .אני לא יודע למה אתה מתכוון ספציפית, אבל הרבה פעמים אתה רואה סריקות בציוד חובבני (סורק שקונים באופיס דיפו ב 1400 שקל (מתוך זה 900 שקל רווח לשרשרת המזון), סריקות שעשויות רע, של צילומים חובבניים לא חדים מלכתחילה.
לסרוק טוב, צריך סורק תוף מקצועי. ציוד מאד יקר שיש במעבדות מקצועיות.
זו לבד יכולה להיות סיבה לעזוב את הפילם לטובת דיגיטל.
הסירבול המטורף של להעביר את התמונות שלך למדיום הדיגיטאלי בפילם, הוא פשוט לא מעשי.
כ"כ בפילם 35מ"מ יש הרבה GRAIN, (מפריע בסטילס, פחות מפריע בסרט), והרבה אנשים חושבים שזו הסיבה שהתמונה גרועה.
תסתכל על האיכות של תמונות medium format, שלא לדבר על 4X5, ותראה מה פילם יודע לעשות.
אבל זו כבר היסטוריה.
הדיגיטל כאן והוא רק ישתפר.
וטוב שכך...
ז"א שאם אני אשיג סריקה בסורק תופי אני אוכל להמשיך להשתמש במצלמת הפילם שלי ? אני מדבר על סטילס כמובן .
וד"א איך בדיוק עושים סרט בווידאו כשצריך לשנות פוקוס ידני ? או שעוצרים את הסרט ומחזירים את האדם ואז מסריטים עוד פעם ? זה בסדר לסרט מבויים , אבל מה עושים כשרוצים להסריט אירוע ? הרי לא תגיד לכול המוזמנים לחזור כדי שיצאו בפוקוס ?
זה פשוט מעניין , כי אם אחליף את הפילם לדיגיטאלי זו כנראה אחת הקנדידטיות ורציתי לדעת לגבי הווידאו
בסורק מקצועי אתה יכול להגיע עד רמות של 200 מגה בייט לפריים ואף יותר
כשאני מצלם דוקומנטרי אני עושה את הפוקוס בעצמי
כשזה מבויים העוזר צלם שלי אחראי על הפוקוסים לפי מדידות מוקדמות בסרט מדידה
בצילום מקצועי מעולם לא עובדים עם אוטו פוקוס
מה זה אומר עומק שדה קטן ? העובדה שאני בסטילס מבודד את הנושא מהרקע כי הרקע יוצא מטושטש ? אז זה טוב לפורטריטים ולפרחים , אבל מה השימוש לזה בווידאו ?ניתאי, לא קיבלנו כי לא תרמנו לסוני 200K$ עדיין...
יש איזה פיטשר שאנחנו מנסים להשכיר אחת בשבילו.
truejoker, לגבי צילומי ארועים, חדשות וסתם טיולים וצילום אקראי, ברור שפוקוס אוטומטי זה הכרח. זה שונה מסרט מתוכנן.
הקנון לא מיועדת לצילום ארועים, זה יותר נסיון בטכנולוגיה/הענות לאופנה, של קנון, לחוש את השוק, לראות איך קהל הלקוחות שלה מגיב, ולאן הם רוצים שזה יצמח.
הבנתי שהניקון D90 נופלת לפוקוס ידני בוידאו, לגבי קנון, היא ממשיכה למקד, אבל בשיטת הפוקוס קונטרסט האיטית, ללא עקיבה, כך שלדברים שזזים ומהר זה לא אפקטיבי. אבל אפשר לכוון לה את הפוקוס ידנית.
בכל מקרה, אין להם כוונה להרוג את ליין המצלמות וידאו האמיתיות שלהם, אתה מבין.
היתרון של ה 5D על מצלמות וידאו רגילות (גם HD) זה העומק שדה הקטן שהיא מאפשרת (צ'יפ גדול, עדשות גדולות מפתח צמצם).
מה אפשר לעשות עם זה? כל אחד יחליט לעצמו.
אתה צריך לחכות למבחנים שלה, ולשמוע מה הם אומרים על זה.
איך באמת אתה עושה פוקוס בעצמך ומוודא שהנושא לא יברח מפוקוס ?
מה זה אומר עומק שדה קטן ? העובדה שאני בסטילס מבודד את הנושא מהרקע כי הרקע יוצא מטושטש ? אז זה טוב לפורטריטים ולפרחים , אבל מה השימוש לזה בווידאו ?
ואם זה כך אז צריך בוודאי אוטופוקס כי אז מדובר על טווח מאוד קטן שבו יש פוקוס
בקיצור יש לך רעיון למה אפשר להשתמש בווידאו של המצלמה הזו ?
אם אפשר כמה אפשרויות , שנדע אם זה בכלל חשוב כרגע