Canon Eos 5D Mark 2


nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
סרטון שצולם במצלמה הזו לחוות דעתכם

http://vimeo.com/2053280?pg=embed&sec=2053280&hd=1
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
נראה בנזונה.
הפוקוס הוא ידני במצב סרט?
איזה פטפון זה שם?
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
המצלמה הבאה שלי אין ספק בכך!
אפילו שצילום סרט במצלמה מעניין לי את ה$#%.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
נו ניתאי , איך המצלמה הזו לעומת מצלמות הפילם ?
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
אני אומר לכם שניקון תוציא D900, 24 MB, ואת הוידאו היא תעלה ל 2K, רק כדי שקנון ישארו
עם ה&^$ ביד...
ואז צריך לשקול מה לקנות.
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
עדיין פחות טובה

נו ניתאי , איך המצלמה הזו לעומת מצלמות הפילם ?

מכל מצלמת 35 מ"מ בצילום סרטים

תשאל את איתי הגיתי פעם על ההבדל בין לקבל חומר שצולם בhd

לבין חומר שצולם ב35 מ"מ והועבר לוידאו

:D:מה??????????::D

אין מומחה גדול ממנו
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
ברור שפילם עדיף.
אין מה להשוות בקולנוע.
בסטילס אפשר להתווכח.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
למרות שכל החומר עבור כיום המרה דיגיטלית לעריכה וחזרה שוב לפילם?
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
אז מה אם הוא עובר סריקה?
הסריקה לא משנה אותו.
מה שחשוב זה מה צילם במקור.
פילם עדיין מתנהג יותר טוב מצ'יפ וידאו HD.
קיבלנו לאחרונה מצלמות RED בעבודה, 4K, ועדיין, זה לא פילם.
זה לא רע, אבל זה לא פילם 35.
זה אחר. מגיב לאור אחרת, נראה אחרת.
אני מניח שמתישהו, כמו בסטילס, הפילם יעלם.
בנתיים זה לא קורה.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
ה- RED פחות טוב בתנאי אור חלשים או גם באור יום רואים הבדלים?
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
דוקא בתנאי אור חלשים הדיגיטליות טובות.
יש להן בד"כ רגישות טובה ומעט גריין יחסית.
הבעיה העיקרית היא באור יום, ובתנאי תאורה קיצוניים, אור וצל ביחד.
הטווח הדינאמי הגדול מאתגר קשות את הצ'יפים האלה.
לכן אנחנו מעדיפים אותן באולפן, טווח דינמי נשלט, ואת הפילם בחוצים, אור יום.
99.9% מסרטי הקולנוע עדיין מצולמים על נגטיב.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
שזה אומר בערך כל הבימאים חוץ מלוקאס...
 

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
ממש יפה אבל יש בעיה דיי גדולה של הפוקוס...
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
אז מה אם הוא עובר סריקה?
הסריקה לא משנה אותו.
מה שחשוב זה מה צילם במקור.
פילם עדיין מתנהג יותר טוב מצ'יפ וידאו HD.
קיבלנו לאחרונה מצלמות RED בעבודה, 4K, ועדיין, זה לא פילם.
זה לא רע, אבל זה לא פילם 35.
זה אחר. מגיב לאור אחרת, נראה אחרת.
אני מניח שמתישהו, כמו בסטילס, הפילם יעלם.
בנתיים זה לא קורה.

אז איך זה שבסטילס סריקה של פילם היא פחות טובה ממצלמה דיגיטאלית ?
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
ממש יפה אבל יש בעיה דיי גדולה של הפוקוס...

זה נכון . אין בEOS אוטופוקוס לווידאו . אני לא יודע מה קורה במצלמות ווידאו מיועדות , אבל כאן אין וזה חבל . כי אם היה הייתי בהחלט שוקל את רכישתה
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
אז איך זה שבסטילס סריקה של פילם היא פחות טובה ממצלמה דיגיטאלית ?
אני לא יודע למה אתה מתכוון ספציפית, אבל הרבה פעמים אתה רואה סריקות בציוד חובבני (סורק שקונים באופיס דיפו ב 1400 שקל (מתוך זה 900 שקל רווח לשרשרת המזון), סריקות שעשויות רע, של צילומים חובבניים לא חדים מלכתחילה.
לסרוק טוב, צריך סורק תוף מקצועי. ציוד מאד יקר שיש במעבדות מקצועיות.
זו לבד יכולה להיות סיבה לעזוב את הפילם לטובת דיגיטל.
הסירבול המטורף של להעביר את התמונות שלך למדיום הדיגיטאלי בפילם, הוא פשוט לא מעשי.
כ"כ בפילם 35מ"מ יש הרבה GRAIN, (מפריע בסטילס, פחות מפריע בסרט), והרבה אנשים חושבים שזו הסיבה שהתמונה גרועה.
תסתכל על האיכות של תמונות medium format, שלא לדבר על 4X5, ותראה מה פילם יודע לעשות.
אבל זו כבר היסטוריה.
הדיגיטל כאן והוא רק ישתפר.
וטוב שכך...
:)
 
נערך לאחרונה ב:

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
זה נכון . אין בEOS אוטופוקוס לווידאו . אני לא יודע מה קורה במצלמות ווידאו מיועדות , אבל כאן אין וזה חבל . כי אם היה הייתי בהחלט שוקל את רכישתה
מצלמות קולנוע הן ללא פוקוס אוטומטי.
זה לא יעיל, נתקע בין השניים, ולא פרקטי.
לצלם יש עוזר צלם, שזה תפקידו. (תשאלו את ניתאי...:))
יש נקודות פוקוס ידועות מראש בכל צילום.
הכל מתוכנן ומתורגל מראש.
בקנון זו לא הסיבה, יש להם קושי טכני לממש את המערכת אוטופוקוס הסטנדרטית,
כי המראה עכשיו למעלה, והיא לא רואה את הסצנה.
אבל אני לא יודע יותר מדי פרטים עדיין. לא חקרתי את הנושא.
נדמה לי שבמצב הזה היא עושה פוקוס בשיטת הקונטרסט, הפחות יעילה.
זו (הוידאו) לא סיבה לקנות, או לא לקנות את המצלמה הזו.
זו מצלמת סטילס FF 21MP, מעולה. נקודה.
וידאו זה סתם בונוס.
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
סופסוף אתם מבינים שפילם טוב יותר מדיגיטלי

תודה איתי

לא היה לי כוח לכתוב את כל ההסברים המבהירים
שכתבת

אם למישהו יש שאלות נוספות אתם מוזמנים לשאול


:D
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור