אני לא בטוח שאני מבין את האסטרטגיה השיווקית של רוב החברות המציגות בתערוכה. שמתרכזות בהצגת שיא הטכנולוגיה שלהם , ואת דגמי הHIGH-END של הHIGHEND שלהם , מהסדרות הכי גבוהות , בתמחור מאד גבוה , של מאות אלפים.
אופציה אחת זה שהם מכוונים לפלח שוק הזה , של האודיופילים הכבדים , שמוציאים סכומים כאלה , אבל ההיגיון שלי אומר שזה לא רוב הMARKET , ולכן הסיבה שלהם להשמיע לך את ציוד הקצה , כדי שתתרשם מהטכנולוגיה של החברה , מה שיכול לכוון אותך לרכישה של המוצרים שלה מהסדרות עם התמחור היותר שפוי
אופציה שנייה , שזה כמו יריד אוטומוטור בפסח , אתה מגיע לשם לראות מכוניות מאד יקרות שלא תראה ביום יום , מאשר קידום מכירות של רכבים שרלבנטים לשוק הישראלי , כך גם התערוכה , אתה מגיע לשם לשמוע ציוד יקר מאד , שלא תוכל לשמוע ביום יום
לדעתי , האסטרטגיה הנכונה הייתה להתמקד במערכת שנשמעת "וואו" , ובעלת תמחור שאינו תמחור קצה , שרלבנטי לרוב הקהל ולכן יקדם מכירות הרבה יותר מאשר התחרות למי יש את המערכת הכי מרשימה בתערוכה , זה גם היה מאפשר להנגיש את התחביב לקהלים נוספים , שיבינו שאודיו איכותי הוא תחביב בר השגה , ולא של "מבוגרים טחונים" בלבד
בכל מקרה , מי שבמינכן , תעשו חיים