לא מוזר. טרם מצאתי פתרון דיגיטלי שנותן לי את מה שהאנלוגי נותן. לעומת זאת, מצאתי את זה בטרנזיסטור. כבר כתבתי כמה וכמה פעמים שאם אמצא נגן שיגרום לי לקבל את אותה תחושה כמו שאני מקבל מניגון תקליט, אני הראשון שיחליף.
אני עדיין מתקשה עם חלק ממה שאתה אומר כאן.
קח את 3 הסטים האלו כדוגמה:
Motronome Klista CD + DAC
MBL Reference Line CD + DAC
DCS Vivaldi DMPS
די פסגת CD שיש היום וכנראה גם אי פעם.
עכשיו תעמיד אותם אל מול אנלוג כדוגמת אלו:
DaVinci Gabriel
Kronos Pro
TechDas AF1
די פסגת האנלוג שיש היום וכנראה גם אי פעם.
אני לא חושב שגם ובמידה ויהיה הבדל בין הדיגיטלי לאנלוגי לטובת האנלוג (בהנחה וכך באמת יהיה לפי תורתך) הוא יהיה מאוד מאוד סובייקטיבי ודי קטן עד מזערי ביותר אם בכלל. על אחת כמה וכמה ובמידה והדיגיטלי ישמע טוב יותר גם אם זה ב-0.1%.
בעולם האנלוג במיוחד ברמות הללו,
כמות ההתעסקות, השקעה מסביב הן טכנית וכלכלית, הבנה הנדסית, מכנית וטכנית בתפעול הציוד הזה, שילובו עם סביבתו וייתר הרכיבים ועוד ועוד ועוד היא ברמה הזויה בכל קנה מידה. ללא קשר ליכולת כלכלית של אודיופיל כזה או אחר.
אנלוג ברמות האלו מצריכות מהמשתמש מינימום תואר דוקטור NASA.
עכשיו, לאחר כל הדברים הללו בסופו של דבר המטרה היא להנות מהמוזיקה שאתה אוהב ברמה הכי טובה שאתה יכול להרשות לעצמך. בהינתן ואין מגבלה כלכלית, תנאים, תלונות מהאישה וכו' וכו' אני אישית בדיעה שגם אם הייתי מצליח להעמיד 2 מערכות ציוד כאלו דהיינו CD + אנלוג שוב עם כללללל המסביב עד הבורג האחרון, כנראה שלאורך זמן ושנים ה-CD היה צובר ק"מ גדול יותר משמעותית מהאנלוג.
מה גם שסיכוי טוב שכל אחד מהנגנים האלו יחיו יותר שנים ממני. אנלוג... לא בטוח. רק הראש זה שקית חלב שלא לדבר על עלויות.
מה שאני אומר זה שבסופו של דבר נוחות, פרקטיקה וגם תחזוקה כלכלית לאורך שנים כולן יחד גוברות.
בטח ובטח כשזה מתייחס למקרים ברמות הללו.
* אין באמור לעיל לסתור את זה שאני אוהב את האנלוג וגם זה בשלב מסוים ישודרג אצלי ממה שיש היום.
אבל ה-Kalista עדיין חלום רטוב הרבה יותר עבורי מה-Kronos.