אם לצטט בחופשיות את נמר הרי שהפורום הוקם, בין השאר, לטפח את תרבות האודיו בישראל והטראפיק בפורום הוא אינדיקציה קרוב לוודאי למצבה ולכן אני מתייחס לכך.
פעם לעגתי לחסידי המנורות ואמרתי להם אתם משלים את עצמכם שזה נשמע טוב זה פשוט מלא עיוותים וחוסר לינאריות שזה נשמע לכם טבעי, לוקח הרבה זמן לחטוף את ההארה שאם ציוד נשמע נכון ומרגש לאוהבי מוזיקה עם אוזן מנוסה למרות שהמדידות בינוניות מה שחשוב זה הראשון.
הפאראדוקס האולטימטיבי בעיניי זה אנשים שמשקיעים הון בפטיפון על נגזרותיו ובסוף מנגנים תקליט שהמאסטר שלו הוא דיגיטלי ואז הבנתי שהם לא עד כדי כך טיפשים הם פשוט עושים מה שביכולתם לשפר את הזוועה של הדיגיטציה של הצליל שלמרות שממזמן הונחת אדם על הירח ויש טלסקופים בחלל האנושות לא הצליחה ליצור פורמט שמאחסן צלילים טוב יותר מ open reel ישן.
אני בעד מה שעושה למאזין טוב ומה שמרגש אותו, הטכנולוגיה באמת לא רלוונטית שכן ניתן להתרגש ממגוון גדול ושונה.
אגלה לך שאחת המערכות, אם לא המערכת ממנה אני הכי מתפעל מורכבת ממגברי מנורות מעוטי וואטים, רמקולי שופר וסאב בגודל של רכב מיני. הכול בחלל גדול.
מדובר במערכת שהיא 180 מעלות מהמערכת שלי, מה שלא מפריע לי להנות מעולמות שונים.
מסתמן מהכתוב פה ש הענף כלכך פורח כך שלאנשים אין זמן לכתוב, מה יכול להיות טוב ומבורך מזה.
אם לרגע לא נכניס את העניינים באירופה שבטוח משפיעים על הכניסה לפורום, האם יש נושא שלא נטחן עד דק בעשרים ומשהו השנים האחרונות?
לדעתי רבים עייפו מדיונים וויכוחים ממוחזרים עד דק.
כואב להודות, אבל אין הרבה חדש בעולם האודיו, אולי מלבד איזה רום קורקשיין אולטרה מתוחכם שנמכר כאן בשנים האחרונות.
עבורי ועבור עוד כמה חברים עדיף להאזין למוזיקה/ללכת להופעות מאשר לדוש בעוד וויכוח כבלים, אנאלוג או דיגיטל ונושאים נוספים שדשו בהם כבר עשרות פעמים מאז ימי פורום תפוז.