finetunify
חבר אתר
- הודעות
- 25
- מעורבות
- 4
- נקודות
- 3
שיחת טלפון לחנות מתמחה ומוכרת במרכז:
אני:" אהלן רכשתי מכם רמקולים מדפיים לפני 5 חודשים והגרילים שלהם שהיו ארוזים נשמרו בשקית בארון. השקית זוהתה בטעות כזבל ונזרקה.."
חנות: " אין בעיה בכלל תשאר איתי על הקו אני מתקשר מהסלולר ליבואן.. שלום ליבואן זה הסיפור.. כמה הלקוח צריך לשלם? זה המחיר!?"
החנות מעדכנת אותי תוך כדי "היבואן דורש 200 שח ליחידה" כלומר 400 לזוג.
2 גרילים קטנים, ללא גימורי עור/מתכת/קרבון/מידות וצורה מיוחדת.
ועכשיו לעניין : יש לי חלל האזנה בעייתי, ובחנתי רמקולים רבים אחרים רובם יקרים יותר - אלה התאימו לחלל ואת אלה האקוסטיקה בחרה.
תכננתי להוציא יותר כסף מהסכום שהוצאתי בפועל, שאר חלקי המערכת שלי יקרים יותר ואני נהנה לשדרג ולהוציא כסף בתחום זה..
את כל זה היבואן לא יודע.
התמחור של הגרילים בחו"ל באתרים של החנויות:
חנות בצרפת 12 ~ אירו ליחידה
חנות בבריטניה 20 ~ לישט לזוג
יבואנים יקרים מדובר בשירות נטו, למוצר שרכשתי בחנות שמשווקת את מוצרי היבואן, היה באפשרותי לרכוש את הרמקולים באמאזון ולחסוך 20-25%, אבל בגלל השירות הטוב של החנות רכשתי מהם.
על שירות המשך שעלותו במקסימום 180 שח כולל רווח לצרכן ואף פחות ליבואן, אל תבקש 400שח.
לא מדובר בעלויות גבוהות, זה עניין של פרנציפ לא לשלם על חזירות.
את מוצרי היבואן הזה ארכוש מעתה באמאזון וכך גם אמליץ לחברי.
יבואנים יקרים הלקוחות לא מטומטמים.
אני:" אהלן רכשתי מכם רמקולים מדפיים לפני 5 חודשים והגרילים שלהם שהיו ארוזים נשמרו בשקית בארון. השקית זוהתה בטעות כזבל ונזרקה.."
חנות: " אין בעיה בכלל תשאר איתי על הקו אני מתקשר מהסלולר ליבואן.. שלום ליבואן זה הסיפור.. כמה הלקוח צריך לשלם? זה המחיר!?"
החנות מעדכנת אותי תוך כדי "היבואן דורש 200 שח ליחידה" כלומר 400 לזוג.
2 גרילים קטנים, ללא גימורי עור/מתכת/קרבון/מידות וצורה מיוחדת.
ועכשיו לעניין : יש לי חלל האזנה בעייתי, ובחנתי רמקולים רבים אחרים רובם יקרים יותר - אלה התאימו לחלל ואת אלה האקוסטיקה בחרה.
תכננתי להוציא יותר כסף מהסכום שהוצאתי בפועל, שאר חלקי המערכת שלי יקרים יותר ואני נהנה לשדרג ולהוציא כסף בתחום זה..
את כל זה היבואן לא יודע.
התמחור של הגרילים בחו"ל באתרים של החנויות:
חנות בצרפת 12 ~ אירו ליחידה
חנות בבריטניה 20 ~ לישט לזוג
יבואנים יקרים מדובר בשירות נטו, למוצר שרכשתי בחנות שמשווקת את מוצרי היבואן, היה באפשרותי לרכוש את הרמקולים באמאזון ולחסוך 20-25%, אבל בגלל השירות הטוב של החנות רכשתי מהם.
על שירות המשך שעלותו במקסימום 180 שח כולל רווח לצרכן ואף פחות ליבואן, אל תבקש 400שח.
לא מדובר בעלויות גבוהות, זה עניין של פרנציפ לא לשלם על חזירות.
את מוצרי היבואן הזה ארכוש מעתה באמאזון וכך גם אמליץ לחברי.
יבואנים יקרים הלקוחות לא מטומטמים.
נערך לאחרונה ב: