זאת הסיבה שהייתי מלקט CD רוטלים ישנים מפחי אשפה ומעבדות רק כדי לחלץ מהם את ה Rubycon Blackgate.מזכיר לי נשכחות.
בזמנו היה לי מגבר משולב ROGERS עם סאונד קסום. בהמלצה של חבר הבאתי אותו לטכנאי סלבה שרוקן ממנו את כל הנגדים, קבלים, חוטים ומה לא…
ואי אפשר לשכוח אותו אומר: "קבלים אלה זה חרא!!!!! ".כמובן הוא שם קבלים שלו "הכי טובים" ,את השקית הוא מילא בקבלים ישנים חרא והתוצאה ..אוי התוצאה שלא נדע.
המגבר קיבל דינמיות מטורפת שזה נחמד, אבל המוזיקה נעלמה לה.
גם בהרבה נגנים ישנים של סוני ושלא לדבר על פיליפסזאת הסיבה שהייתי מלקט CD רוטלים ישנים מפחי אשפה ומעבדות רק כדי לחלץ מהם את ה Rubycon Blackgate.
הספק שאולי אפשר לשפר יותר דוחף אותנו לשידרוג או כל דבר לשפר את הביצועי המערכת.לפי דעתי לא שווה להשקיע ברגע שזה לא זה פשוט מחליפים/משדרגים למשהו אחר, אחרת זה לעולם לא נגמר כל החירבושים האלה זה סוג של הסוף ידוע מראש. אבל זה כן יפה וכן עושה חשק. פסיכולוגית זה "חומר" טוב. אנחנו תמיד מנסים לחפש איך להשקיע עוד ואיך לשפר עוד למרות שלא תמיד זאת הדרך, לפעמים דווקא הפשוט יותר נותן את התוצאהש ה וואו הטובה יותר על-פי או למרות ש השקענו "לא מספיק" . כל התחום הזה הוא לפחות 50 אחוז נטו פסיכולוגי וויזואלי, תתחדש ותהנה זה הכי חשוב.
רוטל מפעם וגם מרנץ היו תאומי פיליפס מהרבה בחינות, מרנץ העדיפו את Elna במסלול האודיו וסוני את Nichicon Muse.גם בהרבה נגנים ישנים של סוני ושלא לדבר על פיליפס
הספק שאולי אפשר לשפר יותר דוחף אותנו לשידרוג או כל דבר לשפר את הביצועי המערכת.
אם מאמינים שהמתכנן עשה כל שביכולתו להגיע לתוצאה המקווה שהוא תיכנן -אז אילו חלקים שהוא בחר להשתמש בהם כדי לתת וויסינג שהוא תכנן למגבר.
סתם להחליף קבלים משהו שמישהו חושב שיותר טוב וזאת בלי לעשות בדיקה של שורה של קבלים וזאת לאחר ברייק איין בכל פעם ...אשרי המאמין
ולמה הקבלים ולא השנאים או חיוט או משהו אחר? לגבי השפופרות- די ברור שהמגבר מסופק עם שפופרות בעלות איכות נמוכה שניתן לשדרוג באופן קל יותר