- הודעות
- 20,101
- מעורבות
- 4,266
- נקודות
- 113
שני הגרוש שלי.
שינוי בהעמדה דורש שינוים נוספים שבאים עימה בחבילה אחת.
אני למשל הייתי מנסה ״לגנוב״ עוד 10 ס״מ (אין לזה משמעות ויזואלית ויש לזה משמעות אקוסטית).
הייתי מנוסה להסיר את שתי הפלטות מאחור ונותן לאריחים ״להקפיץ״ את הצליל קדימה (משפר משמעותית את הבמה) ומעמיד אותם במקומות אחרים על מנת לטשטש בעיות אחרות.
עם זאת, בס בומי מגיע משתי סיבות עקריות
- קירבה לקיר אחורי, צידי או לשניהם
- תיכנון של רמקול
מכיוון שהרמקולים הללו אינם כאלה מיסודם (עובדה - לא היתה את הבעיה הזו לפני), ה-10 ס״מ יכולה לצמצם את הבעיה הזו.
עם זאת מצמצם הטיה פנימה שכן פורט הרמקול לא ״יוקפץ״ מתוך המשולש של הקיר שמגביר אקוסטית את הבס באופן משמעותי. לדעתי שתי הפעולות הללו יצמצמו עד מאוד את הבעיה.
עוד דבר חשוב שמאוד משפיע על הבמה הוא הפזה בין הראש ליחידת הבס. משחק של הטיה מעלה אמצע ומטה משפיעה
דרמטית על הבמה, האיזון של הרמקול ותמונת הסטריאו (מה שמאוד מגביר את תחושת האינטימיות/ריאליסטיות).
שינוי בהעמדה דורש שינוים נוספים שבאים עימה בחבילה אחת.
אני למשל הייתי מנסה ״לגנוב״ עוד 10 ס״מ (אין לזה משמעות ויזואלית ויש לזה משמעות אקוסטית).
הייתי מנוסה להסיר את שתי הפלטות מאחור ונותן לאריחים ״להקפיץ״ את הצליל קדימה (משפר משמעותית את הבמה) ומעמיד אותם במקומות אחרים על מנת לטשטש בעיות אחרות.
עם זאת, בס בומי מגיע משתי סיבות עקריות
- קירבה לקיר אחורי, צידי או לשניהם
- תיכנון של רמקול
מכיוון שהרמקולים הללו אינם כאלה מיסודם (עובדה - לא היתה את הבעיה הזו לפני), ה-10 ס״מ יכולה לצמצם את הבעיה הזו.
עם זאת מצמצם הטיה פנימה שכן פורט הרמקול לא ״יוקפץ״ מתוך המשולש של הקיר שמגביר אקוסטית את הבס באופן משמעותי. לדעתי שתי הפעולות הללו יצמצמו עד מאוד את הבעיה.
עוד דבר חשוב שמאוד משפיע על הבמה הוא הפזה בין הראש ליחידת הבס. משחק של הטיה מעלה אמצע ומטה משפיעה
דרמטית על הבמה, האיזון של הרמקול ותמונת הסטריאו (מה שמאוד מגביר את תחושת האינטימיות/ריאליסטיות).