Yossi24 תקן אותי אם אני טועה אבל רמקולים מקצועיים של pa נצילים ומפיקים באס אימתני..
רמקולים/הגברה בסביבת ה PA הם חיה אחרת לגמרי מההגברה/רמקולים בתחום האודיו הביתי:
1. הם נצילים מאוד.
2. כדי שבכלל ינגנו צריך להניע אותם עם מגברים רבי עוצמה.
3. לא יהיו קופסא ובה סט פול ריינג' אלא כמה יחידות,מאחדות/עשרות ועד למאות,שמטפלים בתחום הגבוהה,אותה כמות למיד ולמיד באס וכמות ניכרת של סאבים.
4. ה"חדר" שלתוכו את מנגנים נמצא בגדלים/היקפים שביחס לחדרי האזנה המקובלים עלינו במתחם הדו ערוצי הם ברמת ענקיים!
5. המטרה שלהם היא:
לפזר את הסאנד במרחבים שהם גדולים בכמה מונים כפולים מאלה של חדרי ההאזנה באודיו הדו ערוצי.
6. הם ורסטילים מאוד ובעת ההקמה של מערך ה PA משתמשים בהם כדי להתגבר על מגוון רחב מאוד של בעיות/אתגרים שמציבה הגברה במרחב שבו הם נדרשים לפעול.
7. לא אודיופילים? אודיופילים ועוד איך אבל - בתלות באיש שמציב אותם,מגביר אותם ובמקורות שעומדים לראשותו.
האם הם
לא לשימוש אצל האודיופיל בביתו?
הם כן אבל,וזה אבל גדול: מערך PA שישב בסלון בית כלשהו ויענג אוזניים כלשהן (והדגש על יענג ולא יתחרה ברעש שנמצא במסלולי ההמראה של נתב"ג) מצריך השקעה במקורות,בהגברה ובסט PA שעלותו זהה,עד דומה,לעלות סט הי פיי אודיופילי שלא יבייש איש.
נוסף לזה מערך כזה מצריך התעסקות,כיוונונים,והתאמות פר האזנה אי אפשר פשוט לשם דיסק/תקליט/קובץ ולנגן מבלי להיזדקק במהירות לעזרי שמיעה. כל זה הופך את העניין ללא כדאי ולא שווה אבל - ובקונטרסט לאבל הקודם,מי שרוצה או אוהב או מתמצה בהתעסקות הזו והממון ומנהל הבנק שלו חברים טובים - אפשר להפיק מסט כזה תוצאות שסט הי פי הי אנד איזה שלא יהיה יתקשה להתחרות בו.
מנחם