רכב חשמלי 70% יותר מזהם (פליטות CO2) מרכב בנזין


shay7629

אוהב את התחום
הודעות
265
מעורבות
122
נקודות
43
אני משער שהעתיד נמצא בתאי דלק מבוססי מימן.
וסוללות הליטיום הכבדות והמזהמות הן ביצור, והן בהטמנה שלהם לאחר מותן הן טכנולוגיית מעבר שתעלם מהמדף בעתיד הלא כלכך רחוק.

תא דלק מבוסס מימן בנפח של פחות מ10 ליטר
מספק מעל 1000קמ של נסיעה.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,750
מעורבות
1,439
נקודות
113
אני משער שהעתיד נמצא בתאי דלק מבוססי מימן.
וסוללות הליטיום הכבדות והמזהמות הן ביצור, והן בהטמנה שלהם לאחר מותן הן טכנולוגיית מעבר שתעלם מהמדף בעתיד הלא כלכך רחוק.

תא דלק מבוסס מימן בנפח של פחות מ10 ליטר
מספק מעל 1000קמ של נסיעה.

https://www.newsweek.com/bmw-calbio-partnership-adds-second-dairy-farm-manure-energy-scheme-1648732

https://www.bmwgroup.com/en/news/general/2020/beefing-up-clean-energy.html
 

shay7629

אוהב את התחום
הודעות
265
מעורבות
122
נקודות
43
הזכיר לי את הסרט מקס הזועם 3
מקווה שבעתיד ״מדפסות בשר״ יפחיתו את גידול הבקר וכתוצאה מכך גם את שחרור נפיחתם(מתאן) לאויר.

לגבי מימן , טויוטה כבר חזק בעיניינים
https://www.toyota.co.il/hydrogen/why-hydrogen
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
636
מעורבות
409
נקודות
63
@shay7629
שני דברים:

1. דווקא את ה LI-ION ממחזרים. טסלה טוענת ש 100%. גם וולוו מתכוונת לטפל בהן.

2. תא דלק זה פוטנציאל רציני: אוכל מימן ופולט מים וחמצן.
עם זאת, אותה טויוטה שהכי מאמינה בתאי דלק, בדיוק החודש הציגה את הרכב החשמלי המלא הראשון שלה..
כתב כניעה? לא בהכרח.
קבלת תכתיב השוק? כנראה..
 

shay7629

אוהב את התחום
הודעות
265
מעורבות
122
נקודות
43
החזון של טסלה בעתיד הוא 100% מחזור, אני לא בטוח שהם כבר שם, אבל הם בהחלט קרובים.
עדיין לדעתי הטכנולוגיה הקיימת מסורבלת, יקרה, צורכת משאבים רבים ושוקלת כ~25 אחוז ממשקל הרכב.
תא מימן נטען ב3 עד 5 דקות ל1000קמ ושוקל פחות משישיית סודה. נקי לחלוטין ואינו דורש כרייה של חומרים מזהמים ויקרים.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור