דווקא מי שהגיעו למימוש טוב בנושא הפוקוס זה ניקון.....הללא מראה היחידה שנותנת פייט ל DSLR זו הסוני 77, אממהמה, הקנון 7D מפקסת מהר וטוב ממנה לפי DPR ככה שכל
הטררם של הללא מראה כדי שהפוקוס יהיה מהיר יותר לא עובד עדיין במציאות.
מהנסיון שלי עם הסוני NEX5 דור ראשון, הפוקוס רחוק מלהיות רלוונטי למשהו חוץ מצילום עציצים.
הפוג'י 100 זה סיפור עצוב במחלקת המיקוד.
זה בערך מה שאני מכיר.
זה לא אמור להיות נוח לצלם, אלא נוח לסחיבה/ניוד.קנון וניקון לא ממש נכנסו לתחום המצלמות ללא מראה עם כל היכולת והידע שלהם ועל הבמה יש שחקנים פחות רציניים, בלי לזלזל בסוני שיש להם ציוד מדהים, עדיין לא נראה לי נוח לצלם עם מצלמה שהיא קטנה והעדשה גדולה עליה בשתי מידות.
ברור, כי הם הכניסו phase-detection כמו ב DSLR...דווקא מי שהגיעו למימוש טוב בנושא הפוקוס זה ניקון.....
http://www.dpreview.com/reviews/nikonv1j1/8
יש שם סדרה של 10 תמונות בשנייה שנראית בכלל לא רע
כרמי - לא הייתי קורא לאולימפוס לא רציניים בתחום.... לסוני ופנסוניק יש נסיון עשיר מאוד בתחום צילום וידאו בעיקר.... וסוני כוללת גם את Konica-Minolta.... לא חסר אנשים עם ידע ונסיון בחברות האלה. אני תוהה אם שתי הגדולות הפכו לשאננות קצת. אגב - השאננות של קנון היא גם לגבי EF-S: מאז ה 17-55/2.8 קנון לא עשו שום דבר מעניין בתחום העדשות. נאדה. זה המון שנים לשבת בחיבוק ידיים.קנון וניקון לא ממש נכנסו לתחום המצלמות ללא מראה עם כל היכולת והידע שלהם ועל הבמה יש שחקנים פחות רציניים, בלי לזלזל בסוני שיש להם ציוד מדהים, עדיין לא נראה לי נוח לצלם עם מצלמה שהיא קטנה והעדשה גדולה עליה בשתי מידות.
למה שאננות? מה הלחץ ליצר ציוד חדש כל הזמן כשהקיים עובד טוב וצריך גם להרויח עליו.כרמי - לא הייתי קורא לאולימפוס לא רציניים בתחום.... לסוני ופנסוניק יש נסיון עשיר מאוד בתחום צילום וידאו בעיקר.... וסוני כוללת גם את Konica-Minolta.... לא חסר אנשים עם ידע ונסיון בחברות האלה. אני תוהה אם שתי הגדולות הפכו לשאננות קצת. אגב - השאננות של קנון היא גם לגבי EF-S: מאז ה 17-55/2.8 קנון לא עשו שום דבר מעניין בתחום העדשות. נאדה. זה המון שנים לשבת בחיבוק ידיים.
קנון לגבי EF-S - כן! שאננים! לא אמרתי שהם שאננים לגבי מכירת גופים (FF או קרופ) או עדשות ל FF.טוב, ניצחת אותי, קנון וניקון שאננים.