צר לי שעברת חוויה שכזאת,אני בטוח שאם בוצעה טעות,אני מדגיש אם!!! בוצע טעות על ידי החנות --היא
בתום לב!
פיוז זאת אחת מהחנויות הכי ותיקות בענף ולא סתם!! שמם הולך לפניהם באמינות,מקצועיות ושירות!
אני מעולם לא ניתקלתי שם בבעיה,נהפוך הוא-בעולם שלנו,האודיופילים החנות הזאת והשירות שלה ביחד עם הניסיון והמקצועיות-היא הפיתרון והתרופה להמון בעיות של "חולים" כמונו,
אני חס וחלילה לא אומר שאתה טועה או מטעה או רוצה ללכלך...זאת הרגשתך ואתה מאוכזב...אני מקבל,אבל בתור לקוח של הרבה חנויות סאונד וכו...אני חייב להכנס פה ולומר את ניסיוני האישי שהוא בדיוק הפוך ממך...וכל השנים שהחנות הזאת קיימת....כנראה מעידים יותר מהכל..שכנראה הייתה פה במקסימום אי הבנה/טעות...למרות שלא שמענו את הצד שלהם...
החנות הזאת,ביחד עם עוד כמה חנויות מעולות בתחום-סטריאוסקופ,אודיוקלאב ,קרוסאובר מומלצות בחום רב!!!
יש לי ניסיון עשיר עם חנויות....ופיוז מדהימה!
ואני לא מתווכח אם אתה צודק או לא...רק מראה שכנראה 25 שנה של שירות....לא הולכים ברגל,
מאחל לי ולך 25 שנה של הצלחה כזאת....
ואכן,כמו שארז אומר-לא צריך להתרגש יתר על המידה.
טבעי שיהיו גם לקוחות לא מרוצים. לא זכיתי להכיר נותן שירות שהצליח לרצות את כל קהל לקוחותיו ואפשר גם להזכיר שכולנו בני אדם ואף אחד אינו חף מטעויות....
גם אני-את כל חבריי שולח לחנות זאת ותמיד קיבלתי פידבקים מעולים