matanoosh
חבר משקיען
- הודעות
- 4,173
- מעורבות
- 1,631
- נקודות
- 113
זה נראה כאילו באת לקבל כאן חיזוקים חיוביים לדעות שלך ולא לקבל דעות של אחרים. משעשע.
הנה כמה נקודות מנקודות מזוית אחרת:
1. שמעתי מעט סטאפים דיגיטליים שעולים מעל 100,000. אני יכול לספור אותם על יד אחת. הם היו מעניינים ומאד מפורטים. סט מלא של dcs למשל. ממירים מהסדרה הגבוהה של msb אצל סבו לפני מאה שנה. שמעתי לעומת זאת הרבה מאד ממירים בסדר גודל של בין 10,000 ל-60,000 ש"ח. חייב לאמר לך שמעבר לתפאורה ופרשנות שונה לצליל לא היה שם שיפור מהותי. למשל הממיר הכי יקר של למפיזייטור, c6+ של מטרונום, שניהם הושוו מול weiss dac202 שלי. אז הם נשמעו שונה. אפשר להגיד אפילו טובים יותר. אבל להגיד לך שהם שווים חצי מההפרש במחיר? גם זה לא.
2. כשהחלטתי לראש מ- shelter 5000 לאורטופון a95, (הבדל של כ-$4000 בריטייל) זה היה כאילו קניתי מערכת חדשה לגמרי. הפטיפון נשמע אחרת לחלוטין עם שפע אדיר של פירוט, טונאליות משופרת , מרקמים ודקויות שלא הכרתי. בס מדהים. וכל זה בשיפור של כ-15% מעלות הסטאפ האנלוגי הכולל.
3. מדיה. בייחוד ברמה האנלוגית הגבוהה, איכות המדיה משחקת תפקיד הרבה יותר גדול מאשר בדיגיטל, לפחות אצלי ובכמה מקרים נוספים שראיתי. אני יכול להיות מרוב המוסיקה שיש לי בקבצים. אבל מתקליטים? רק כשהם מוקלטים ממש טוב. אבל כשהם מוקלטים ממש טוב, האנלוג לא רואה ממטר את הדיגיטל. אז איך זה מתיישב עם תיאוריה כוללנית שפוסקת לכאן או לכאן? זה לא.
בקיצור, אין תשובות חד משמעויות, כל אחד עונה עבור עצמו. אם טוב לך עם ממיר של $4000 ואתה חושב שהוא שווה כמו סט אנלוגי של $40,000, אשריך. רק אל תצפה שכל שאר חברי הפורום יסכימו איתך.
הנה כמה נקודות מנקודות מזוית אחרת:
1. שמעתי מעט סטאפים דיגיטליים שעולים מעל 100,000. אני יכול לספור אותם על יד אחת. הם היו מעניינים ומאד מפורטים. סט מלא של dcs למשל. ממירים מהסדרה הגבוהה של msb אצל סבו לפני מאה שנה. שמעתי לעומת זאת הרבה מאד ממירים בסדר גודל של בין 10,000 ל-60,000 ש"ח. חייב לאמר לך שמעבר לתפאורה ופרשנות שונה לצליל לא היה שם שיפור מהותי. למשל הממיר הכי יקר של למפיזייטור, c6+ של מטרונום, שניהם הושוו מול weiss dac202 שלי. אז הם נשמעו שונה. אפשר להגיד אפילו טובים יותר. אבל להגיד לך שהם שווים חצי מההפרש במחיר? גם זה לא.
2. כשהחלטתי לראש מ- shelter 5000 לאורטופון a95, (הבדל של כ-$4000 בריטייל) זה היה כאילו קניתי מערכת חדשה לגמרי. הפטיפון נשמע אחרת לחלוטין עם שפע אדיר של פירוט, טונאליות משופרת , מרקמים ודקויות שלא הכרתי. בס מדהים. וכל זה בשיפור של כ-15% מעלות הסטאפ האנלוגי הכולל.
3. מדיה. בייחוד ברמה האנלוגית הגבוהה, איכות המדיה משחקת תפקיד הרבה יותר גדול מאשר בדיגיטל, לפחות אצלי ובכמה מקרים נוספים שראיתי. אני יכול להיות מרוב המוסיקה שיש לי בקבצים. אבל מתקליטים? רק כשהם מוקלטים ממש טוב. אבל כשהם מוקלטים ממש טוב, האנלוג לא רואה ממטר את הדיגיטל. אז איך זה מתיישב עם תיאוריה כוללנית שפוסקת לכאן או לכאן? זה לא.
בקיצור, אין תשובות חד משמעויות, כל אחד עונה עבור עצמו. אם טוב לך עם ממיר של $4000 ואתה חושב שהוא שווה כמו סט אנלוגי של $40,000, אשריך. רק אל תצפה שכל שאר חברי הפורום יסכימו איתך.
נערך לאחרונה ב: