זה אומר המון. אם חל שיפור ישנן שתי אופציות.
1- המוצר נשמע פחות טוב עם השנים.
2- הרכיבים הישנים טובים פחות (ואז זה שם את כל הוינטאג׳ בבעיה).
אם אני ארכב על הטענה שלך שהמגבר היה במצב אלקטרוני ומכני מושלם אז האופציה השניה היא המתאימה. ולכן, מתבקש שכל מוצר וינטאג׳ יעבור שידרוג.
נמר, תן לי לתת היבט טכני:
אני יודע שאתה מחובר חזק לעולם הרכב.
מתי אתה מחליף צמיגים? כשהאוטו מתחיל להחליק בבלימות?
בטוח שעוד לפני זה. מה כלל האצבע? נדמה לי 50 אלף קילומטר ואז מחליפים, משהו כזה.
קבלים אלקטרוליטים מתוכננים לחיים של 20 שנה.
החלפתם לא אמורה "לשפר" או "לשדרג" את הצליל. מי שמשוכנע ששומע פתאום פירוט רב, או במה נפלאה - אשריו וטוב לו, אבל כל הפרמטרים האלה קשורים כמעט בלעדית לאיכות התיכנון האלקטרוני המקורי.
(אמרתי כמעט..)
אז מה עושה השיפוץ?
מחזיר למכשירים המופלאים האלה את עלומיהם, נותן להם שוב אופק של עשרות שנים קדימה.
אין טעם לעשות אותו אלא על מגברים שידועים בתיכנון מקורי מוצלח במיוחד, איכותי. שהיו גם בזמנם הם ה-Hi End בתחומם.
אני (דעה אישית) ממש לא קונה את המושג "צליל וינטאג'" או "אופי וינטאג'".
תיכנון איכותי נשאר תיכנון איכותי.
רונן