דווקא קראתי על הרמקול הזה לא מעט..וגם שמעתי אותו במינכן, כך שיודע באופן שטחי באיזה יצור מדובר.יכול להיות ואתה צודק , הוופרים שלי (4 בכל רמקול של 8 אינצ) נמצאים בכל הרמקולים הסופר יקרים של החברות ה״ קרמיות ״ הם מצופים בקרמיקה והבסיס הוא חלת דבש מאלומיניום והם בעלי מהלך ארוך ביותר בניגוד לדרייבר קרמיקה סטנדרטי שהוא בעל מהלך קצר ביותר, הדרייברים הללו בעל תכונה לייצר בס יותר טוב מכל דרייבר אחר היום ולכן נותן תוצאה שעוברת שילוב של סאב וופר או שתיים עם הקושי לכייל אותם ,בעיני לקחו שילוב של כל הצימוקים והאגוזים שיש היום בשוק ושילבו אותם ברמקול אחד, , זוג מידים 5 אינצ חתוכים אחד למיד גבוה והשני מיד נמוך ולא דיאפוליטו כמקובל , טוויטר דאימונד , וכמו שציינתי 4 וופרים מהלך ארוך שמזיזים הרבה יותר אויר מדרייבר סטנדרטי ,נכון , הרמקול גרזן , קשה להזיז , אבל שזז קשה להתחרות ביכולות שלו , לא ניתן להכניס לחדר קטן ,אי אפשר מגבר שפופרות חלש , הרבה דברים אי אפשר , אבל אחרי שצלחת מספר מכשולים מדובר בפול ריינג’ מקצה לקצה , בתוך הרמקול יש זוג עליון ותחתון של טרסמישיון ליין שמאפשר להציבו בנוחות בחדר ובנוסף שני זוגות שונים של הלמוץ רסונטור ים שונים למי שיודע במה מדובר , הקופסא בנויה בשילוב של פלטות ברזל עבות לכל אורך בצידי הרמקול שמחוברים עם מוטות הברגה נירוסטה לצד השני בכדי ליצור חוזק מיבני לקופסה , בקיצור לא רמקול סטנדרטי , לא זול , מיועד לשרופים אמיתיים כמו שיש כאן למכביר , לא מתאים לחובבי סינגל דרייבר ששומעים מוזיקה קאמרית עם איזה שפופרת וחצי ,קשה איתו , ונשמע חרה בקלות, ועד היום אני נלחם איתו מלחמה קשה , אז זה לא הכל הדרייברים ואיך מוגדר ,קשה מאוד להטמיע אותו בחדר .....
אבל דבר אחד הוא לא בטוח , הוא איננו “ אחד מיני רבים “ כפי שציינת !
בעיקרון מסכים עם המשפט האחרון שלך, אבל לבסס התרשמות מרמקול, על האזנה בתערוכה גדולה שבה נשארים כמה רבע שעה בחדר שמוצא חן או מקסימום חצי שעה ??
ומאזינים למוסיקה שנבחרה בקפידה כדי להחמיא לסט-אפ ולהסתיר את חסרונותיו..
לא יודע.. בטח לא רמקול רע..אבל אם רמקולים כל כך קשים להנעה נדרשים למגברי מנורות כדי להישמע טוב ולא לחרוך אוזניים, למרות שלא חסר שאוהבים את החריכה וגם להם מגיע רמקולים
ואנחנו שומעים שוב ושוב שקרמי נקי, לא מעורבב, זקוק למנורות כדי להתעדן ולהסב הנאה לאנשים רגילים שהם לא אוהבי הדימום באוזניים.
ובצירוף הנתון של הקושי הגדול והעלות המטורפת של מגברי מנורות חזקים ואיכותיים שבאמת יודעים לשלוט כמו שצריך בתחום תחתון של רמקול קשה להנעה, אני מתחיל לחשוב שבאמת משה74 צודק
ויכול להיות שבסוף ניתן לקבל תוצאה מהנה, אבל היא לא יותר מהנה מטכנולוגיה אחרת, רק עולה פי 3 ומאוד מגבילה את הרוכש..
למרות היח״צ של הבעלים של האתר ועוד כמה, אני לא מאמין שהקרמי יישאר איתנו לעוד הרבה שנים ויכול להיות שכל השרשור הזה הוא למעשה סימפטום של החשש הזה מצד בעלי הקרמי.
לא אומר שלא נשמע טוב למי שאוהב, בטוח שהמנוסים ובעלי הממון והסבלנות הרבים יודעים להביא גם סט אפ עם קרמי לערב לאוזניהם
במקרה כזה, כשכלו כל הקיצין, נותרו רק שלוש סיבות מדעיות מוכחות, שאחת או יותר מהן, מסבירות את מה שכתבת:עוד לא שמעתי קרמי שאני אוכל לחיות איתו.
המערכת של @yeuda27 היא דוגמא נפלאה לכך. פשוט אומן סאונד הבחור הזה.מניסיוני עם רמקולים קרמיים, הם לא מצריכים
מערכת מהחלל החיצון בכדי לנגן טוב, כל מה שנאמר פה למעלה לגבי הגברות שונות והתאמות נכון לגבי כל רמקול דינמי סופר שקוף.
מי שיודע להעמיד סט אפ , יעמיד הגברה
ראויה לרמקול כזה ולא במחיר דירה.
פרה מנורות עם מגבר טרנזיסטורי חלק וחמים יתקבלו בברכה.
סטים שעולים חדש בין 15 ל20k$ יעשו את עבודה לרמקול רצפתי קרמי. מניסיון.
ערן זה לא מעט, אבל זה גם לא העניין, כי הכל יחסי.מניסיוני עם רמקולים קרמיים, הם לא מצריכים
מערכת מהחלל החיצון בכדי לנגן טוב, כל מה שנאמר פה למעלה לגבי הגברות שונות והתאמות נכון לגבי כל רמקול דינמי סופר שקוף.
מי שיודע להעמיד סט אפ , יעמיד הגברה
ראויה לרמקול כזה ולא במחיר דירה.
פרה מנורות עם מגבר טרנזיסטורי חלק וחמים יתקבלו בברכה.
סטים שעולים חדש בין 15 ל20k$ יעשו את עבודה לרמקול רצפתי קרמי. מניסיון.
במקרה כזה, כשכלו כל הקיצין, נותרו רק שלוש סיבות מדעיות מוכחות, שאחת או יותר מהן, מסבירות את מה שכתבת:
1. לא הלכת דרך.
2. לא שמעת.
3. אולי שמעת אבל לא מסוגל להבין מה אתה שומע.
(היצירה אינה שלי אלא עפ״י לחן עממי עתיק).
Supèr!-
יש רק אדם אחד שאמור לאהוב את המערכת שלכם.
ערן זה לא מעט, אבל זה גם לא העניין, כי הכל יחסי.
ולדעתי גם חלק מהרמקולים הקרמיים יצריכו סכום גבוה יותר ממה שציינת אם רוצים את הכוח הראוי לבעוט בה כשצריך עם הגברת קלאס A טובה וגם פרה מנורות ברמה.
השאלה למשל למה יהיה זקוק ליוינג וויס ריצפתי לצורך ההשוואה כדי לנגן כמו שצריך.
מנסיון, גם הגברת קלאס a ב 6000-7000$ תעשה עבודה מדהימה וברור שתמיד אפשר לעלות גבוה יותר.
לסט אפ כזה אומנם יהיו חסרונות לעומת קרמי טוב עם הגברה ב 20k$ אם תואמה נכון, אבל יהיו לו גם הרבה יתרונות..
זה בהחלט הסיכום הכי מדוייק ויפה שאפשר לשרשור הזהבקיצור שלמה, אחרי 15 עמודים ניתן להסיק שקרמי כנראה עדיין לא לגמרי IN אבל כל זה לא אמור להזיז לך אם אתה נהנה ממה שאתה שומע בבית.
וזו העיצה שלי לכולם אגב, בלי קשר לקרמי או לא-
יש רק אדם אחד שאמור לאהוב את המערכת שלכם.
מסכים לגמרי שלטידל פיאנו יהיה יתרון בשחזור תזמורת מלאה עם הסט אפ הנכון עבורו, בדיוק לזה כיוונתי כשדיברתי על היתרון שלו, ממש לא זוכר ספציפית איך הוא משחזר פסנתר כנף.. מאמין לך..זה נכון לגבי LV- אבל זו ממש לא השוואה לעניין...
ניסיוני עם טידל פיאנו לדוגמא. הזזתי אותו עם מגוון מגברים
מוזיקליים עם 100W מינימום והרבה זרם.
רובם עלו פחות מהרמקולים.
היכולת שלו להעביר אורקסטרות לדוגמא היא
בליגה בפני עצמה. כולל פסנתרי כנף שמשוחזרים באופן משכנע מאוד , LV לא יוכל להגיע לשם עם מגבר של 6000$... ואולי לא בכלל.
השאלה אם רמקולים אחרים בגזרת המחיר והגודל של הפיאנו יעבדו טוב עם הגברות הרבה יותר זולות- אז לדעתי הטובים שבהם יצטרכו את אותו הפינוק רק בוורסיה אחרת,
אם זה B&W או Focal , Magico או Kharma.
וזו הנקודה שרציתי להעביר לגבי קרמי, שיש לו יתרונות ברורים בתחומים מסוימים- ודרישות ההגברה לא שונות מתותחים אחרים בלוול הזה. רק צריך קצת יותר ניסיון ואוזן טובה בבחירה.
ומי שזה לא בשבילו, ויש הרבה כאלו- הפוסט הזה לא ישכנע אותם...
מי זה רובנו? אילו ששומעים זמרת עם כינור כי זה מה שהמערכת יודעת לעשותמסכים לגמרי שלטידל פיאנו יהיה יתרון בשחזור תזמורת מלאה עם הסט אפ הנכון עבורו, בדיוק לזה כיוונתי כשדיברתי על היתרון שלו, ממש לא זוכר ספציפית איך הוא משחזר פסנתר כנף.. מאמין לך..
אבל יהיו לו חסרונות ניכרים מבחינתי, בטבעיות וביכולת לשחזר תחושה אינטימית וחמה (ומרגשת) של מוסיקה מעוטת כלים מכל הז'אנרים וגם בשירה לעומת OBX-RW3.
תזמורות מלאות זה כיף ומרשים, אבל אני מאמין שרובנו שומעים מרבית הזמן דברים אחרים..
תזמורות מלאות זה כיף ומרשים, אבל אני מאמין שרובנו שומעים מרבית הזמן דברים אחרים..
רציתי להזכיר שהבודהא (גוטמה בודהא) אמר וגם הוכיח את זה, שמי שכועס על אחרים ומתנשא ומזלזל ומנסה לפגוע באחרים הוא הסובל העיקרי מכך ואגב, הוא גם הראה כיצד להשתחרר מהסבל הזה ומהרגשות השליליים. זה לא תהליך קל אבל בהחלט מתגמל, גם אם לא מגיעים לשחרור מלא.מי זה רובנו? אילו ששומעים זמרת עם כינור כי זה מה שהמערכת יודעת לעשות
למה אתה חושב שיש שמץ של כעס בהודעתי?רציתי להזכיר שהבודהא (גוטמה בודהא) אמר וגם הוכיח את זה, שמי שכועס על אחרים ומתנשא ומזלזל ומנסה לפגוע באחרים הוא הסובל העיקרי מכך ואגב, הוא גם הראה כיצד להשתחרר מהסבל הזה ומהרגשות השליליים. זה לא תהליך קל אבל בהחלט מתגמל, גם אם לא מגיעים לשחרור מלא.
ולענייננו, יש אינסוף סגנונות מוסיקליים, רובם המכריע מעוטי כלים וכן רובנו, רוב העולם, רוב האודיופילים, רוב האנשים שמאזינים למוסיקה, לא שומעים כל היום תזמורות, כי יש המון מוסיקה יפה אחרת בעולם ורובה מנוגנת על ידי מעט כלים יחסית, שירה מולחנת גם היא יחסית פופולרית אצל רובנו.. והיא אחת מצורות האמנות החשובות והמרגשות ביותר בהיסטוריה של התרבות האנושית.
אני משוכנע שהנתונים האלו לא מפתיעים עבורך
כן, יש גם נמרים, אבל זו חיה יחסית נדירה שגם הולכת ומתמעטת
חג שמח
95 אחוז מהמוסיקה שאני שומע זה תזמורת סימפונית. מצאתי מעט מאוד מערכות שמצליחות לנגן תזמורת סימפונית גדולה כמו שהמערכת שלי מנגנת. ולא, זה לא בגלל שהיא שלי אני טוען את זה, בדיוק הפוך, אני טוען את זה בגלל שבניתי אותה על מנת שתצליח לעשות את זה.
זה אחלה. ואני בניתי את שלי שתשחזר עבורח הרכבי ג'אז קטנים בצורה הכי מרגשת.
במה אנחנו שונים?