עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

  • פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,098
מעורבות
3,096
נקודות
113
כולם מחליפים בסופו של דבר.
הנקודה הייתה על מה שכתבת בקשר ל Q לעומת ה S
אבל על טעם ועל ריח...

לאוזני הטוויטר ב S בגרסת mk2 עדיף על זה שב Q, יש עוד מספר דברים אבל כפי שרשמת, עניין של טעם אישי.
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,002
מעורבות
1,083
נקודות
113
בטוח יש עוד כמה כאלו..
סה״כ מדובר ברמקול של אותה חברה שעולה בערך פי 2 מה S3
בד״כ לא לטעמי המג׳יקו, אבל יחסית די התחברתי לצליל שמר טוטאל דאק הצליח להוציא מהם בתערוכה האחרונה במינכן, עם איזה מגבר שהוא ייצר, ולא למכירה.
מישהו זוכר איזה דגם של מג׳יקו זה היה שם ?
למר טוטל דאק יש מג'יקו M6 פרטיים שלו כמדומני...

ד"א, הQ-3 עלה 42000$ בסוף חייו, והמג'יקו S-3MKII עולה היום 31000$ (אז עלה 28000$), לא בדיוק פי שניים...
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
על אף שאתה חושב שאיני מבין דבר הבנתי מצוין מה רשמת כשהתייחסת לתדר של 4 קילוהרץ, ואין זה סותר את הדברים שרשמתי בדבר יתרונם של יחידות אחרות - קרא שוב את הדברים שניסתלהתייחס אליהם.

יקירי, ראה כמה דברים אתה רושם שיש צורך לעשות על מנת שהטכנולוגיה שאתה מתאבד עליה כאילו יש לך מניות של חברת אקטון תעבוד טוב, למרות הכול רבים ואני ביניהם מרגישים צלצול ברוב היחידות הקרמיות, גם כשמדובר ברמקולים יקרים מחברות בעלות שם ומסורת הנדסה - מצטער אבל לא כולם חייבים לאהוב את מה שאתה אוהב ואין הופך אותי או אחרים לחסרי ניסיון או הבנה כפי שרשמת כאן מספר פעמים.

כמו כל טכנולוגיה, קרמיקה רחוקה מלהיות חפה מחסרונות (בשרשור עלו כמה כאלה), רבים מיצרני הרמקולים מכירים בחסרונות אלו, כנראה זו הסיבה שרוב הרמקולים היקרים בעולם (שם מגבלה תקציבית או הנדסית לא ממש קיימת) בוחרים שלא ללכת בדרך זו.

לאחר שסיכמנו שסאונד של רמקול הוא לא רק פיזיקה, לעוף ניתן ללא כנפיים, ניתן לסכם שגם קרמיקה אינה האורים ותומים כפי שאתה טוען ולא חסרות טכנולוגיות מצוינות אחרות.

אני לא חושב שאתה לא מבין דבר. אני חושב שלא עשית דרך, לא שמעת רמקולים בצורה מסודרת. למזלך ליווה אותך ערן, וקודם אמיר אז קנית מוצרים טובים שמתחברים זה לזה. אופרה ויוניסון, מג'יקו ולקסמן. זה מה שנקרא "חיבור בטוח". באודיופיליה, ניתוח נכון של סאונד, שילובים שונים ובכלל היי אנד אודיו אין לך באמת מושג. בעצם זה לא שאין לך מושג, יכול להיות שיש לך אבל לא מספיק בשביל להסיק מסקנות. במיוחד לא מסקנות כאלה בעניין "צלצול" שאין לך אפילו מושג איך הוא נשמע באוזן. למה? כי מעולם לא שמעת אותו. הרי בקזיאנו הוא לא קיים - יש לו רזונטורים. אז שציינת ששמעת זה כנראה כי מישהו אמר את המילה צילצול ומשם התחלת לשמוע אותו, אבל הכי חשוב עבורך הוא לדווח על הבחנה, כי זה ״יותר רציני״. אתה בהחלט שומע רמקולים, עכשיו תעלה כיתה, תתחיל להקשיב למערכות.
 

Slim1900

אוהב את התחום
הודעות
275
מעורבות
118
נקודות
43
"לא עשית דרך" :כל-הכבוד:
אהבתי- גם רבי אורי זוהר אמר לי שלא עשיתי עדיין מספיק דרך
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
במינכן :
לפני שנתיים בחדר של מרטן ,ניגנו רמקולים מדגם קולטריין .
מה ששמעתי היה גרוע ביותר , לא אהבתי בכלל , ממש אכזבה.
דיברתי עם חבר והוא התרשם שזה רמקול מעניין - מוזר חשבתי.
בוורשה:
יש חנות רצינית מאד סאונד קלאב שנראה לי המובילה בפולין.
הם הציגו בתערוכה מערכת שהמקור ברינקמן אנלוג ודיגיטל
הגברת מנורות של אינסטרגרם או שם דומה שנחשבים למעולים ושוב רמקולים
של מרטן קולטריין .
מה ששמעתי היה מטורף סאונד מהטובים שיש ולא האמנתי כמה משכנעים הרמקולים
לעומת החוויה במינכן.

אני קורא את כל הויכוחים והדעות של אנשים שחושבים שיודעים הכל .
מה אני חושב ?
אפשר לקבל את המיטב מכל רמקול עם התאמה של הציוד סביבו
ואי אפשר לפסול קונספט של חברה, כי אין חברות של טיפשים שממציאים
רמקולים.
תן לכל רמקול את השדה והסביבה שהוא צריך והתוצאה המתקבלת תשנה
את הסטיגמות.

מה לעשות הרמקול שלי הכי טוב :)
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
במינכן :
לפני שנתיים בחדר של מרטן ,ניגנו רמקולים מדגם קולטריין .
מה ששמעתי היה גרוע ביותר , לא אהבתי בכלל , ממש אכזבה.
דיברתי עם חבר והוא התרשם שזה רמקול מעניין - מוזר חשבתי.
בוורשה:
יש חנות רצינית מאד סאונד קלאב שנראה לי המובילה בפולין.
הם הציגו בתערוכה מערכת שהמקור ברינקמן אנלוג ודיגיטל
הגברת מנורות של אינסטרגרם או שם דומה שנחשבים למעולים ושוב רמקולים
של מרטן קולטריין .
מה ששמעתי היה מטורף סאונד מהטובים שיש ולא האמנתי כמה משכנעים הרמקולים
לעומת החוויה במינכן.

אני קורא את כל הויכוחים והדעות של אנשים שחושבים שיודעים הכל .
מה אני חושב ?
אפשר לקבל את המיטב מכל רמקול עם התאמה של הציוד סביבו
ואי אפשר לפסול קונספט של חברה, כי אין חברות של טיפשים שממציאים
רמקולים.
תן לכל רמקול את השדה והסביבה שהוא צריך והתוצאה המתקבלת תשנה
את הסטיגמות.

מה לעשות הרמקול שלי הכי טוב :)
בעיקרון מסכים עם המשפט האחרון שלך, אבל לבסס התרשמות מרמקול, על האזנה בתערוכה גדולה שבה נשארים כמה רבע שעה בחדר שמוצא חן או מקסימום חצי שעה ??
ומאזינים למוסיקה שנבחרה בקפידה כדי להחמיא לסט-אפ ולהסתיר את חסרונותיו..
לא יודע.. בטח לא רמקול רע..אבל אם רמקולים כל כך קשים להנעה נדרשים למגברי מנורות כדי להישמע טוב ולא לחרוך אוזניים, למרות שלא חסר שאוהבים את החריכה וגם להם מגיע רמקולים
ואנחנו שומעים שוב ושוב שקרמי נקי, לא מעורבב, זקוק למנורות כדי להתעדן ולהסב הנאה לאנשים רגילים שהם לא אוהבי הדימום באוזניים.
ובצירוף הנתון של הקושי הגדול והעלות המטורפת של מגברי מנורות חזקים ואיכותיים שבאמת יודעים לשלוט כמו שצריך בתחום תחתון של רמקול קשה להנעה, אני מתחיל לחשוב שבאמת משה74 צודק
ויכול להיות שבסוף ניתן לקבל תוצאה מהנה, אבל היא לא יותר מהנה מטכנולוגיה אחרת, רק עולה פי 3 ומאוד מגבילה את הרוכש..
למרות היח״צ של הבעלים של האתר ועוד כמה, אני לא מאמין שהקרמי יישאר איתנו לעוד הרבה שנים ויכול להיות שכל השרשור הזה הוא למעשה סימפטום של החשש הזה מצד בעלי הקרמי.
לא אומר שלא נשמע טוב למי שאוהב, בטוח שהמנוסים ובעלי הממון והסבלנות הרבים יודעים להביא גם סט אפ עם קרמי לערב לאוזניהם
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,498
מעורבות
401
נקודות
83
במינכן :
לפני שנתיים בחדר של מרטן ,ניגנו רמקולים מדגם קולטריין .
מה ששמעתי היה גרוע ביותר , לא אהבתי בכלל , ממש אכזבה.
דיברתי עם חבר והוא התרשם שזה רמקול מעניין - מוזר חשבתי.
בוורשה:
יש חנות רצינית מאד סאונד קלאב שנראה לי המובילה בפולין.
הם הציגו בתערוכה מערכת שהמקור ברינקמן אנלוג ודיגיטל
הגברת מנורות של אינסטרגרם או שם דומה שנחשבים למעולים ושוב רמקולים
של מרטן קולטריין .
מה ששמעתי היה מטורף סאונד מהטובים שיש ולא האמנתי כמה משכנעים הרמקולים
לעומת החוויה במינכן.

אני קורא את כל הויכוחים והדעות של אנשים שחושבים שיודעים הכל .
מה אני חושב ?
אפשר לקבל את המיטב מכל רמקול עם התאמה של הציוד סביבו
ואי אפשר לפסול קונספט של חברה, כי אין חברות של טיפשים שממציאים
רמקולים.
תן לכל רמקול את השדה והסביבה שהוא צריך והתוצאה המתקבלת תשנה
את הסטיגמות.

מה לעשות הרמקול שלי הכי טוב :)
האזנה לרמקול בתערוכה דומה מאוד לבדיקות המהירות של הקורונה (חיובי מול שלילי)
אם אהבת את התוצאה היא תמיד תהיה טובה (חיובי זה חיובי)
אם לא אהבת זה מחייב האזנה נוספת (שלילי מחייב בדיקה נוספת)
זו התוצאה של הסגר מה לעשות :)
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
בעיקרון מסכים עם המשפט האחרון שלך, אבל לבסס התרשמות מרמקול, על האזנה בתערוכה גדולה שבה נשארים כמה רבע שעה בחדר שמוצא חן או מקסימום חצי שעה ??
ומאזינים למוסיקה שנבחרה בקפידה כדי להחמיא לסט-אפ ולהסתיר את חסרונותיו..
לא יודע.. בטח לא רמקול רע..אבל אם רמקולים כל כך קשים להנעה נדרשים למגברי מנורות כדי להישמע טוב ולא לחרוך אוזניים, למרות שלא חסר שאוהבים את החריכה וגם להם מגיע רמקולים
ואנחנו שומעים שוב ושוב שקרמי נקי, לא מעורבב, זקוק למנורות כדי להתעדן ולהסב הנאה לאנשים רגילים שהם לא אוהבי הדימום באוזניים.
ובצירוף הנתון של הקושי הגדול והעלות המטורפת של מגברי מנורות חזקים ואיכותיים שבאמת יודעים לשלוט כמו שצריך בתחום תחתון של רמקול קשה להנעה, אני מתחיל לחשוב שבאמת משה74 צודק
ויכול להיות שבסוף ניתן לקבל תוצאה מהנה, אבל היא לא יותר מהנה מטכנולוגיה אחרת, רק עולה פי 3 ומאוד מגבילה את הרוכש..
למרות היח״צ של הבעלים של האתר ועוד כמה, אני לא מאמין שהקרמי יישאר איתנו לעוד הרבה שנים ויכול להיות שכל השרשור הזה הוא למעשה סימפטום של החשש הזה מצד בעלי הקרמי.
לא אומר שלא נשמע טוב למי שאוהב, בטוח שהמנוסים ובעלי הממון והסבלנות הרבים יודעים להביא גם סט אפ עם קרמי לערב לאוזניהם
לא הבנתה את שוני לעומק.
יש לאלדר רמקול קרמי עם מגבר טרנסיסטור.
יש לנמר רמקול קרמי עם מגבר טרנזיסור. יש לרוזי רמקול קרמי עם מגבר טרנזיסטור,יש לעוד כמה וכמה רמקול קרמי עם מגבר טרנזיסטור.....
אוקצור עזוב.מה ששוני כתב זו אודיופיליה.אחלה אוטו למבורגיני ויירון
נוסעת חרא בשבילים של המושב אצל אחי.
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,201
מעורבות
737
נקודות
113
האזנה לרמקול בתערוכה דומה מאוד לבדיקות המהירות של הקורונה (חיובי מול שלילי)
אם אהבת את התוצאה היא תמיד תהיה טובה (חיובי זה חיובי)
אם לא אהבת זה מחייב האזנה נוספת (שלילי מחייב בדיקה נוספת)
זו התוצאה של הסגר מה לעשות :)
אני דווקא חושב בדיוק הפוך.
לפסול הכי קל.
אם משהו מוצא חן כדאי לבדוק שוב אחרי פרק זמן מסויים כדי לוודא שאתה עדיין אוהב.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
במינכן :
לפני שנתיים בחדר של מרטן ,ניגנו רמקולים מדגם קולטריין .
מה ששמעתי היה גרוע ביותר , לא אהבתי בכלל , ממש אכזבה.
דיברתי עם חבר והוא התרשם שזה רמקול מעניין - מוזר חשבתי.
בוורשה:
יש חנות רצינית מאד סאונד קלאב שנראה לי המובילה בפולין.
הם הציגו בתערוכה מערכת שהמקור ברינקמן אנלוג ודיגיטל
הגברת מנורות של אינסטרגרם או שם דומה שנחשבים למעולים ושוב רמקולים
של מרטן קולטריין .
מה ששמעתי היה מטורף סאונד מהטובים שיש ולא האמנתי כמה משכנעים הרמקולים
לעומת החוויה במינכן.

אני קורא את כל הויכוחים והדעות של אנשים שחושבים שיודעים הכל .
מה אני חושב ?
אפשר לקבל את המיטב מכל רמקול עם התאמה של הציוד סביבו
ואי אפשר לפסול קונספט של חברה, כי אין חברות של טיפשים שממציאים
רמקולים.
תן לכל רמקול את השדה והסביבה שהוא צריך והתוצאה המתקבלת תשנה
את הסטיגמות.

מה לעשות הרמקול שלי הכי טוב :)
חבל שלא ידעתי על החנות הזו בוורשה.
האמת שבוורשה יש יחסית מלא חנויות אודיו מעולות ומחירים ברצפה.
כמעט לקחתי זוג מדפיים בזיל הזיל במזוודה.
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
לא הבנתה את שוני לעומק.
יש לאלדר רמקול קרמי עם מגבר טרנסיסטור.
יש לנמר רמקול קרמי עם מגבר טרנזיסור. יש לרוזי רמקול קרמי עם מגבר טרנזיסטור,יש לעוד כמה וכמה רמקול קרמי עם מגבר טרנזיסטור.....
אוקצור עזוב.מה ששוני כתב זו אודיופיליה.אחלה אוטו למבורגיני ויירון
נוסעת חרא בשבילים של המושב אצל אחי.
הבנתי מצוין, אתה כנראה לא הבנת מה אני כתבתי.
זה שיש למישהו מגבר טרנזיסטור עם קרמי לא אומר שום דבר לגבי הטכנולוגיה. כן אומר משהו על הטעם שלו. אני בטוח שזה גם יישמע טוב לעוד אנשים.
כתבתי במפורש שאני בטוח שבעלי נסיון סבלנות וממון יכולים להביא גם סטאפ עם קרמי להיות ערב לאוזניהם (וגם כל טכנולוגיה אחרת)
התמקדתי במשהו אחר.
אגב אצל אלדר ברמקול המקורי רק 2 דרייברים מתוך 7 הם קרמי נקי, אז לא הייתי מכנה את זה רמקול קרמי..
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
אגב אצל אלדר ברמקול המקורי רק 2 דרייברים מתוך 7 הם קרמי נקי, אז לא הייתי מכנה את זה רמקול קרמי..

זה ממש לא נכון. כל היחידות באלבדו מצופות בקרמיקה לבד מהטויטר שהוא יהלום.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
הבנתי מצוין, אתה כנראה לא הבנת מה אני כתבתי.
זה שיש למישהו מגבר טרנזיסטור עם קרמי לא אומר שום דבר לגבי הטכנולוגיה. כן אומר משהו על הטעם שלו. אני בטוח שזה גם יישמע טוב לעוד אנשים.
כתבתי במפורש שאני בטוח שבעלי נסיון סבלנות וממון יכולים להביא גם סטאפ עם קרמי להיות ערב לאוזניהם (וגם כל טכנולוגיה אחרת)
התמקדתי במשהו אחר.
אגב אצל אלדר ברמקול המקורי רק 2 דרייברים מתוך 7 הם קרמי נקי, אז לא הייתי מכנה את זה רמקול קרמי..
אז אם כך גם הרמקול שלי אינו קרמי...?
אני חושב שרמקול שיש לו יחידות שהן סנדביץ' ועטופות קרמיקה ,הן אכן יחידות קרמיות.אבל כנראה זה נתון לדיון או שאלת יצרן מה הוא אומר?
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
524
נקודות
113
מעל 50 אחוז קרמיקה, זה נחשב רמקול קרמיקה.
אצל שניצל זה רמקול קרמיקה.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
המוטו שלי שכל רמקול יכול לעוף גבוה ,רק תן לו תנאים מתאימים .
שלא נדבר במינכן היה סט של טידל שפשוט נשמע יותר טוב מכל החדרים.
איזה צליל יקר מאוזן . איזה קרמיקה ואיזה נעליים .
שמעתי בארץ אצל אנשים קרמיקה ורק שילוב של כבלים לא נכונים דפק
להם ת תוצאה.
לבנות מערכת צריך סבלנות של חודשים ולפעמים שנים כדי ללמוד איך ומה לתקן
לקבלת תוצאה הרצויה לבעלים .
אבל אנחנו ישראלים רוצים סגר קצר , לבלות כאילו אין סגר /קורונה ,יציאה מהירה,
כולם מחליפים קופסאות רהיטים מכונית ולרוץ לספר לחברים .
החיפזון לא עובד , במיוחד בתחביב שבו צריך צריך להנות מהדרך למטרה.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,498
מעורבות
401
נקודות
83
אני דווקא חושב בדיוק הפוך.
לפסול הכי קל.
אם משהו מוצא חן כדאי לבדוק שוב אחרי פרק זמן מסויים כדי לוודא שאתה עדיין אוהב.
אם אני אוהב אז אוהב לא בוחן עוד ועוד. בשיטה הזו תמיד תמצא באיזה שלב פאקים.
המשך הבחינה האמיתית היא לאורך זמן בבית
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,002
מעורבות
1,083
נקודות
113
המוטו שלי שכל רמקול יכול לעוף גבוה ,רק תן לו תנאים מתאימים .
שלא נדבר במינכן היה סט של טידל שפשוט נשמע יותר טוב מכל החדרים.
איזה צליל יקר מאוזן . איזה קרמיקה ואיזה נעליים .
שמעתי בארץ אצל אנשים קרמיקה ורק שילוב של כבלים לא נכונים דפק
להם ת תוצאה.
לבנות מערכת צריך סבלנות של חודשים ולפעמים שנים כדי ללמוד איך ומה לתקן
לקבלת תוצאה הרצויה לבעלים .
אבל אנחנו ישראלים רוצים סגר קצר , לבלות כאילו אין סגר /קורונה ,יציאה מהירה,
כולם מחליפים קופסאות רהיטים מכונית ולרוץ לספר לחברים .
החיפזון לא עובד , במיוחד בתחביב שבו צריך צריך להנות מהדרך למטרה.

נראה לי בסט הזה היו יותר יהלומים מקרמיקות....
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
זה ממש לא נכון. כל היחידות באלבדו מצופות בקרמיקה לבד מהטויטר שהוא יהלום.
לא חושב שטעיתי
אבל זה לא כ"כ חשוב, סה"כ מדובר על רמקול אחד מיני רבים
בכל אופן כתבתי שרק 2 יחידות מה 7 בכל צד הן קרמי נקי.
וערן צודק כמובן, הבכיר של טידל לא משתמש בקרמיקה..
מיד והיי דרייברים מיהלום (לא מצופה אבקת יהלומים..)
והוופרים מאלומיניום
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
שיהיה יהלומים ,אבל היה מצויין.
האבולציה לקרמיקה : גרניט פורצלן ניאוליט דקטון אפשר גם נירוסטה פליז ...
בקיצור יש למה לצפות
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
לא חושב שטעיתי
אבל זה לא כ"כ חשוב, סה"כ מדובר על רמקול אחד מיני רבים
בכל אופן כתבתי שרק 2 יחידות מה 7 בכל צד הן קרמי נקי.
וערן צודק כמובן, הבכיר של טידל לא משתמש בקרמיקה..
מיד והיי דרייברים מיהלום (לא מצופה אבקת יהלומים..)
והוופרים מאלומיניום
יכול להיות ואתה צודק , הוופרים שלי (4 בכל רמקול של 8 אינצ) נמצאים בכל הרמקולים הסופר יקרים של החברות ה״ קרמיות ״ הם מצופים בקרמיקה והבסיס הוא חלת דבש מאלומיניום והם בעלי מהלך ארוך ביותר בניגוד לדרייבר קרמיקה סטנדרטי שהוא בעל מהלך קצר ביותר, הדרייברים הללו בעל תכונה לייצר בס יותר טוב מכל דרייבר אחר היום ולכן נותן תוצאה שעוברת שילוב של סאב וופר או שתיים עם הקושי לכייל אותם ,בעיני לקחו שילוב של כל הצימוקים והאגוזים שיש היום בשוק ושילבו אותם ברמקול אחד, , זוג מידים 5 אינצ חתוכים אחד למיד גבוה והשני מיד נמוך ולא דיאפוליטו כמקובל , טוויטר דאימונד , וכמו שציינתי 4 וופרים מהלך ארוך שמזיזים הרבה יותר אויר מדרייבר סטנדרטי ,נכון , הרמקול גרזן , קשה להזיז , אבל שזז קשה להתחרות ביכולות שלו , לא ניתן להכניס לחדר קטן ,אי אפשר מגבר שפופרות חלש , הרבה דברים אי אפשר , אבל אחרי שצלחת מספר מכשולים מדובר בפול ריינג’ מקצה לקצה , בתוך הרמקול יש זוג עליון ותחתון של טרסמישיון ליין שמאפשר להציבו בנוחות בחדר ובנוסף שני זוגות שונים של הלמוץ רסונטור ים שונים למי שיודע במה מדובר , הקופסא בנויה בשילוב של פלטות ברזל עבות לכל אורך בצידי הרמקול שמחוברים עם מוטות הברגה נירוסטה לצד השני בכדי ליצור חוזק מיבני לקופסה , בקיצור לא רמקול סטנדרטי , לא זול , מיועד לשרופים אמיתיים כמו שיש כאן למכביר , לא מתאים לחובבי סינגל דרייבר ששומעים מוזיקה קאמרית עם איזה שפופרת וחצי ,קשה איתו , ונשמע חרה בקלות, ועד היום אני נלחם איתו מלחמה קשה , אז זה לא הכל הדרייברים ואיך מוגדר ,קשה מאוד להטמיע אותו בחדר .....
אבל דבר אחד הוא לא בטוח , הוא איננו “ אחד מיני רבים “ כפי שציינת !
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור