עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

  • פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
שמעתי אצל זבדה בחמישי ,הרכיב מערכת יוצאת דופן ,פשוט כייף לשמוע , ובכלל אצלל שלמה מה שבולט בעיקר זה המארח , בחור זהב שלמה , הייתי עם רן שהתרשם מאוד !
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
שניצל אחרי שסיפרת באתר השחור כמה גבוה אפשר להגיע עם שופרים - אנלוג - מנורות, כשהם בידיים מנוסות, קיווינו שזה יגרום לך להבין שלכל טופולוגיה וטכנולוגיה היתרונות והחסרונות שלה.
לא יעזור לאף אחד שום דבר, זה המצב.
לא נכון לומר "מערכת שיודעת לנגן הכל כמו שצריך" כי זה מתעלם מאיך היא מנגנת כאילו זה לא קיים.
אותה מערכת מנגנת בצורה מאוד מסויימת וגם אם טכנית היא לכאורה מייצרת הפרדה באופן מסויים ובס הדוק בצורה מסויימת, בשביל מאזין אחד זה יהיה כמו שצריך ובשביל אחר זה יהיה משעמם, או מהיר מדי, או איטי מדי, או אנליטי מדי, או חופר והוא לא ירצה להאזין למוסיקה באופן הזה ויעדיף להקריב פרמטרים מסויימים כדי שאחרים יישמעו יותר כמו שהוא אוהב.
לאף אחד אין בעלות או מונופול על הטעם, או על התפיסה "איך צריכה להישמע מערכת היי-אנד" ולא משנה כמה כסף הוא הוציא על קופסאות ולא משנה כמה שנים הוא בתחביב.
כל אחד זכאי לדעתו ואף אחד לא יכול להגיד לאחר איך מערכת היי-אנד צריכה להישמע ומה נכון ומי שמנסה יוצא מתנשא.
מערכת היי אנד יכולה להישמע בכל מיני אופנים, ממש לא רק בצורה מסויימת. תמיד תמיד יהיו לה יתרונות וחסרונות בעבור מאזין מסויים והיא צריכה לרצות רק את הבעלים שלה.
וכמו שנאמר כבר הרבה, סט-אפ צריך להתאים לתפיסה ולטעם רק רק של הבעלים שלו.
יש מקום לכוווווולם
חג שמח
צודק
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
צחי ,נכון יש לך...ואילו בדיוק הכלים לדיסטורשיין למעט התופים.
אבל בנוסך לכלים האילו...ישנם קצת אחרים..כינור,ויולה,אקוסטית,פסנטר....אין בנינו ויכוח.רק מערכת צריכה לייצר גם קצת הרמוניה מוזיקלית לא קשיחה מידי....זה אין במציאות.
אחרת האוזניים באמצע הופעה היו מתעייפות ואנשים היו הולכים לאכול במסעדה....
 

נערך לאחרונה ב:

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,906
מעורבות
2,636
נקודות
113
תוצאה צריכה לחשוף את כל רבדיה
בין עם זה רכות וליטוף, אמוציות, אינטימיות, עידון כשצריך, קשיחות שצריך, שליטה, מהירות, אימפקט, סלאם, סחף, אמביאנס, תלת מימד (תחושה מרחפת מעבר לקדמת הבמה שחובקת אותך, כאשר המרכז והפוקוס נשארים ברורים היטב ואוחזים ונועצים אותך למרכז הבמה).

כן קשה להגיע לתוצאה כזו.
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
המטרה היא להביא את הדבר הכי קרוב למציאות הביתה. זו בעצם השאיפה. על מנת להשיג זאת צריך לחשוב על דיוק, מהירות, דינמיקה, רזולוציה פרטים וכמובן, במה, תמונת במה והולוגרפיה בכלל. ככל שהפרמטרים הללו מתבטאים כך הסיכוי להגיע לשחזור נכון הוא גבוה יותר. ומדוע? משום שצריך להתייחס לשיחזור מוסיקה כפי שמתייחסים לראייה שלנו. כמה פעמים ראיתם נופים בטלוויזיה וכשהגעתם לאותו מקום בדיוק, הבנתם שהירוק הוא לא ירוק והים לא כחול כפי שראיתם על המסך? תחשבו על מצב בו מעבד הוידאו ייתן לכם הזדמנות לקבל בדיוק את הצבעים הכי נאמנים למציאות. שהירוק יהיה ירוק טבעי, עז או תפל, כפי שזה במציאות. הרי בסוף תתרגלו לזה, וכל ירוק לא טבעי יראה לכם פלסטיק, מעושה, מעובד - כמו שניצל ״אמיתי״ של טבעול.

כשאני בונה מערכת אני מנסה להעלים ככל הניתן את הצבע, את התיבולים. אני רוצה לקבל כמה שיותר אמת בצליל. ואת זה ניתן לעשות רק עם מערכות מדויקות ודינמיות מאוד.

על מנת להשיג תוצאות כאלה צריך לעבור דרך. צריך להתקדם לאט, ממש לאט. לחיות כמה שיותר זמן עם אותה מערכת ולשנות אותה לאט לאט. לטפל באותו רמקול במשך תקופה, להכיר אותו, לשחק איתו, להביא אותו למקסימום. צריך גם לטעות קצת, זה גם משהו. אבל להבין את הטעות להבין גם ממה היא נבעה והאם מה שעכשיו הוא טעות יכול להיות מושלם לצעד הבא.

רפרנס!!!!!!

זה הכי חשוב. הרפרנס זו לא מערכת של מישהו. זה לא רמקול וזה לא מגבר. זו גם לא עצה טובה. הרפרנס הוא הדבר האמיתי. התזמורת הסימפונית, הרכב הג׳אז - או במילים אחרות המנוי שתעשו להופעות לא מוגברות. אדם שלא ישב מעולם באולם קונצרטים לא יכול להבין איך נשמע קונצרט באמת. אדם שלא שמע הרכב ג׳אז במציאות הוא אדם חסר רפרנס לשיחזור מוסיקה, כלי נגינה או התרחשות טבעית במערכת.

זה לא מתחיל ונגמר בלקנות מערכת ממותגת. לא מספיק לקנות רמקולים, מגבר ופטיפון בשביל לנהל דיון על איך מרכיבים מערכת. לענות דעתי אסור להרכיב מערכת מהר. ככל שמרכיבים מהר יותר כך עושים יותר טעויות וכך הפער בין בשלות לבוסר גדל. ככל בתבנו את המערכת לאט יותר, ותחזיקו לפרקי זמן גדולים יותר את אותו סט ותשחקו עליו, כך הסיכוי שתבינו מה אתם עושים הוא גבוה יותר.

תשקיעו בחדר!!!!!!!!!!!!!
שם זה קורה. הוא זה שמנגן יחד עם המערכת. ככל שתשקיעו יותר בחלל כך המערכת תפיק את המיטב. מערכת לא תשמע במיטבה כאשר הספה צמודה לקיר אחורי, קחו את הספה קדימה, הרחיקו מהקיר האחורי. זה ישמע לכם מוזר בהתחלה, אבל זה כמו קפה עם 4 כפיות סוכר לעומת קפה בלי סוכר. כשמתרגלים לקפה ללא סוכר כל גרגר סוכר מרחיק את הקפה מהיעוד שלו - להיות קפה.

אל תקנו את הכי גדול. תקנו את הכי מתאים. רמקולים גדולים דורשים חללים גדולים. סלון ביתי ממוצע, עם קיר ספה צמודה לקיר אחורי, לא יכול לטפל ברמקול רצפה גדול. ברוב המוחלט של המקרים רמקול רצפה גדול עם מגברים חזקים יכניס את החלל לרוויה עוד לפני שהמערכת תפתח. חללים כאלה בשילוב רמקול גדול מייצרים בס מרוח, לא מוגדר ומידבס צבוע כמו תוכי. תחליפו לרמקול קטן יותר, ותרחיקו את הספה מהקיר. התוצאה תהיה טובה יותר בקנה מידה.

נקו את החשמל שלכם. הוא ההזנה, הוא הכוח, הוא הנקיון. אם זה עם שנאי או פילטר (לא לצרכנים גדולים) או שתעשו עבודה (קשה ויקרה) מהשעון ועד למערכת דרך לוח החשמל. החשיבות של החשמל היא דרמה.

תפרדו ממזנונים גבוהים ורחבים בין רמקולים. הקפידו על סביבה סימטרית בין הרמקולים, ואם אין אפשרות, נסו לייצר את הסימטריה הזו בעזרת אביזרים (זכוכית מיוחדת, וילון אקוסטי).

מינימליזם

תחברו למערכת רק את מה שהיא צריכה. תעבדו מינימלי. אני תמיד אעדיף מגבר סטריאו אחד (הכי טוב בתקציב שהגדרתי) על פני מונובלוקים (כשלא מדובר במנורות). זה אומר שהייתי מעדיף ללכת על מגבר סטריאו מהסדרה העליונה ולא מונובלוקים מהסדרה האמצעית. ברוב המקרים הסטריאו ישמע טוב יותר (במידה ולא נמצאים בתת כוח). אל תחברו רכיבים שאתם לא באמת צריכים. ואם המערכת היא משולבת קולנוע ומוסיקה, הקפידו לא לפספס יכולות בסטריאו על חשבון קולנוע (תתייעצו עם רן מויאל - הוא יודע לעשות את זה).

אל תתפלספו. יש אנשים שעברו דרך, שמעו, התנסו. תקשיבו להם. תלמדו לנתח את מה שאתם שומעים. את ההבחנה בין מדונה לבועז שרעבי כל צולחת. עכשיו נסו ללכת לקצה. מערכת חושפנית מאוד ומדויקת מאוד לא ממש תלהיב אתכם בהתחלה, זה כמו הפער בין מיץ פטל לויסקי טוב. לאט לאט תתחילו להעריך את זה, אבל תהיו מוכנים לזה. אחרי שתחיו עם מערכת כזו, כמעט כל מערכת אחרת (כולל מה שהיה לכם קודם) תשמע לכם סתומה ומרוחה. התיאור הזה של ״הסרתי וילון״ מהמערכת הוא אמיתי ממש. אל תזלזלו בו.

אל תבחרו מערכת, תבחרו רכיב רכיב, תבנו אותה. אל תקנו את המובן מאליו - זה שבטוח מתאים. הוא יתאים אבל כשמקפידים לבחון, לבדוק, אפשר לקבל הרבה יותר באותו כסף.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
צריך או מזל או ניסיון ארוך.
עדיף את שניהם.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
המטרה היא להביא את הדבר הכי קרוב למציאות הביתה. זו בעצם השאיפה. על מנת להשיג זאת צריך לחשוב על דיוק, מהירות, דינמיקה, רזולוציה פרטים וכמובן, במה, תמונת במה והולוגרפיה בכלל. ככל שהפרמטרים הללו מתבטאים כך הסיכוי להגיע לשחזור נכון הוא גבוה יותר. ומדוע? משום שצריך להתייחס לשיחזור מוסיקה כפי שמתייחסים לראייה שלנו. כמה פעמים ראיתם נופים בטלוויזיה וכשהגעתם לאותו מקום בדיוק, הבנתם שהירוק הוא לא ירוק והים לא כחול כפי שראיתם על המסך? תחשבו על מצב בו מעבד הוידאו ייתן לכם הזדמנות לקבל בדיוק את הצבעים הכי נאמנים למציאות. שהירוק יהיה ירוק טבעי, עז או תפל, כפי שזה במציאות. הרי בסוף תתרגלו לזה, וכל ירוק לא טבעי יראה לכם פלסטיק, מעושה, מעובד - כמו שניצל ״אמיתי״ של טבעול.

כשאני בונה מערכת אני מנסה להעלים ככל הניתן את הצבע, את התיבולים. אני רוצה לקבל כמה שיותר אמת בצליל. ואת זה ניתן לעשות רק עם מערכות מדויקות ודינמיות מאוד.

על מנת להשיג תוצאות כאלה צריך לעבור דרך. צריך להתקדם לאט, ממש לאט. לחיות כמה שיותר זמן עם אותה מערכת ולשנות אותה לאט לאט. לטפל באותו רמקול במשך תקופה, להכיר אותו, לשחק איתו, להביא אותו למקסימום. צריך גם לטעות קצת, זה גם משהו. אבל להבין את הטעות להבין גם ממה היא נבעה והאם מה שעכשיו הוא טעות יכול להיות מושלם לצעד הבא.

רפרנס!!!!!!

זה הכי חשוב. הרפרנס זו לא מערכת של מישהו. זה לא רמקול וזה לא מגבר. זו גם לא עצה טובה. הרפרנס הוא הדבר האמיתי. התזמורת הסימפונית, הרכב הג׳אז - או במילים אחרות המנוי שתעשו להופעות לא מוגברות. אדם שלא ישב מעולם באולם קונצרטים לא יכול להבין איך נשמע קונצרט באמת. אדם שלא שמע הרכב ג׳אז במציאות הוא אדם חסר רפרנס לשיחזור מוסיקה, כלי נגינה או התרחשות טבעית במערכת.

זה לא מתחיל ונגמר בלקנות מערכת ממותגת. לא מספיק לקנות רמקולים, מגבר ופטיפון בשביל לנהל דיון על איך מרכיבים מערכת. לענות דעתי אסור להרכיב מערכת מהר. ככל שמרכיבים מהר יותר כך עושים יותר טעויות וכך הפער בין בשלות לבוסר גדל. ככל בתבנו את המערכת לאט יותר, ותחזיקו לפרקי זמן גדולים יותר את אותו סט ותשחקו עליו, כך הסיכוי שתבינו מה אתם עושים הוא גבוה יותר.

תשקיעו בחדר!!!!!!!!!!!!!
שם זה קורה. הוא זה שמנגן יחד עם המערכת. ככל שתשקיעו יותר בחלל כך המערכת תפיק את המיטב. מערכת לא תשמע במיטבה כאשר הספה צמודה לקיר אחורי, קחו את הספה קדימה, הרחיקו מהקיר האחורי. זה ישמע לכם מוזר בהתחלה, אבל זה כמו קפה עם 4 כפיות סוכר לעומת קפה בלי סוכר. כשמתרגלים לקפה ללא סוכר כל גרגר סוכר מרחיק את הקפה מהיעוד שלו - להיות קפה.

אל תקנו את הכי גדול. תקנו את הכי מתאים. רמקולים גדולים דורשים חללים גדולים. סלון ביתי ממוצע, עם קיר ספה צמודה לקיר אחורי, לא יכול לטפל ברמקול רצפה גדול. ברוב המוחלט של המקרים רמקול רצפה גדול עם מגברים חזקים יכניס את החלל לרוויה עוד לפני שהמערכת תפתח. חללים כאלה בשילוב רמקול גדול מייצרים בס מרוח, לא מוגדר ומידבס צבוע כמו תוכי. תחליפו לרמקול קטן יותר, ותרחיקו את הספה מהקיר. התוצאה תהיה טובה יותר בקנה מידה.

נקו את החשמל שלכם. הוא ההזנה, הוא הכוח, הוא הנקיון. אם זה עם שנאי או פילטר (לא לצרכנים גדולים) או שתעשו עבודה (קשה ויקרה) מהשעון ועד למערכת דרך לוח החשמל. החשיבות של החשמל היא דרמה.

תפרדו ממזנונים גבוהים ורחבים בין רמקולים. הקפידו על סביבה סימטרית בין הרמקולים, ואם אין אפשרות, נסו לייצר את הסימטריה הזו בעזרת אביזרים (זכוכית מיוחדת, וילון אקוסטי).

מינימליזם

תחברו למערכת רק את מה שהיא צריכה. תעבדו מינימלי. אני תמיד אעדיף מגבר סטריאו אחד (הכי טוב בתקציב שהגדרתי) על פני מונובלוקים (כשלא מדובר במנורות). זה אומר שהייתי מעדיף ללכת על מגבר סטריאו מהסדרה העליונה ולא מונובלוקים מהסדרה האמצעית. ברוב המקרים הסטריאו ישמע טוב יותר (במידה ולא נמצאים בתת כוח). אל תחברו רכיבים שאתם לא באמת צריכים. ואם המערכת היא משולבת קולנוע ומוסיקה, הקפידו לא לפספס יכולות בסטריאו על חשבון קולנוע (תתייעצו עם רן מויאל - הוא יודע לעשות את זה).

אל תתפלספו. יש אנשים שעברו דרך, שמעו, התנסו. תקשיבו להם. תלמדו לנתח את מה שאתם שומעים. את ההבחנה בין מדונה לבועז שרעבי כל צולחת. עכשיו נסו ללכת לקצה. מערכת חושפנית מאוד ומדויקת מאוד לא ממש תלהיב אתכם בהתחלה, זה כמו הפער בין מיץ פטל לויסקי טוב. לאט לאט תתחילו להעריך את זה, אבל תהיו מוכנים לזה. אחרי שתחיו עם מערכת כזו, כמעט כל מערכת אחרת (כולל מה שהיה לכם קודם) תשמע לכם סתומה ומרוחה. התיאור הזה של ״הסרתי וילון״ מהמערכת הוא אמיתי ממש. אל תזלזלו בו.

אל תבחרו מערכת, תבחרו רכיב רכיב, תבנו אותה. אל תקנו את המובן מאליו - זה שבטוח מתאים. הוא יתאים אבל כשמקפידים לבחון, לבדוק, אפשר לקבל הרבה יותר באותו כסף.
הרבה דברים נכונים כתבת מבחינתי.
הדבר היחיד שאיני מסכים איתך הוא בנושא פילטר חשמל.
יש פילטרים פאסיווים שממש אין להם בעיה עם כל צרכן זרם.
אצלי ההיפך, המגבר הפך יותר דינאמי עם הפילטר (עזוב את נושא ה טונאליות ששיפר)
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
מה שאני יכול להוסיף למה שנרשם עי נמר...שבאמת ישנן מערכות טובות מאוד אצל הרבה חברים.ומה שיפה בהן שלא כולן נשמעות עם אותו גוון צליל.ממש לא חייב...
אבל כשמערכת נשמעת טוב תמיד כייף לשמוע אות.אצלי הגוון צליל שונה למשל ממה שיש אצל נמר...
אבל כל פעם שאני שומע את המע שלו...אני גומר לו 1/4 בקבוק וויסקי.
כי אני פשוט נהנה לשמוע מערכת טובה ושונה.כך זה אצל שניצל,דורון,מוישה נורדיה...ועוד.
כשזה טוב אז זה טוב.
עכשיו נחזור לקרמיקה...:D
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אם אני הייתי יכול לחזור אחורה (הרבה שנים), לפני שקניתי והחלפתי ושיניתי ואז עוד פעם קניתי, ועל הדרך בזבזתי הרבה כסף ( במונחים שלי) וחוויתי המון תסכולים, הייתי עושה 5 דברים בסדר הזה:

1. אקוסטיקה טובה (בלעדיה אתה שומע את החדר ולא את ה dcs או הברינקמן)
2. העמדה טובה של הציוד ומיקום הישיבה (בלעדיהם את שומע את המזנון ואת הקיר מאחוריך)
3. רמקול מתאים לגודל החדר (גדול מידי לחדר ידרוש השקעה. גדולה יותר ביתר הדברים, קטן מידי, יוריד את החוויה של מוסיקה חיה)
4. מגבר כמה שיותר איכותי וחזק מספיק לשלוט על הרמקול שקנית (רוב המערכות ששמעתי ושומע הם בתת כוח)
5. חשמל טוב (להחליף את החוט בקיר או השקע מספיקים כדי להבין את ההשפעה)
כל היתר זה בונוס כגודל החשק והכיס.
את כל אילו הייתי צריך איזה בעל נסיון שיסביר לי, וכך הייתי מקצר תהליכים וחוסך הרבה כסף ועוגמת נפש.
לא היה לי מזל כזה.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
מה שאני יכול להוסיף למה שנרשם עי נמר...שבאמת ישנן מערכות טובות מאוד אצל הרבה חברים.ומה שיפה בהן שלא כולן נשמעות עם אותו גוון צליל.ממש לא חייב...
אבל כשמערכת נשמעת טוב תמיד כייף לשמוע אות.אצלי הגוון צליל שונה למשל ממה שיש אצל נמר...
אבל כל פעם שאני שומע את המע שלו...אני גומר לו 1/4 בקבוק וויסקי.
כי אני פשוט נהנה לשמוע מערכת טובה ושונה.כך זה אצל שניצל,דורון,מוישה נורדיה...ועוד.
כשזה טוב אז זה טוב.
עכשיו נחזור לקרמיקה...:D
וככה גילית את הסוד הכי שמור בהיי אנד.
רבע בקבוק וויסקי עושה את העבודה הכי טוב.
:שתוי:
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,499
מעורבות
401
נקודות
83
אם אני הייתי יכול לחזור אחורה (הרבה שנים), לפני שקניתי והחלפתי ושיניתי ואז עוד פעם קניתי, ועל הדרך בזבזתי הרבה כסף ( במונחים שלי) וחוויתי המון תסכולים, הייתי עושה 5 דברים בסדר הזה:

1. אקוסטיקה טובה (בלעדיה אתה שומע את החדר ולא את ה dcs או הברינקמן)
2. העמדה טובה של הציוד ומיקום הישיבה (בלעדיהם את שומע את המזנון ואת הקיר מאחוריך)
3. רמקול מתאים לגודל החדר (גדול מידי לחדר ידרוש השקעה. גדולה יותר ביתר הדברים, קטן מידי, יוריד את החוויה של מוסיקה חיה)
4. מגבר כמה שיותר איכותי וחזק מספיק לשלוט על הרמקול שקנית (רוב המערכות ששמעתי ושומע הם בתת כוח)
5. חשמל טוב (להחליף את החוט בקיר או השקע מספיקים כדי להבין את ההשפעה)
כל היתר זה בונוס כגודל החשק והכיס.
את כל אילו הייתי צריך איזה בעל נסיון שיסביר לי, וכך הייתי מקצר תהליכים וחוסך הרבה כסף ועוגמת נפש.
לא היה לי מזל כזה.
לקח לי 15 שנה להגיע למשהו שאני אוהב ולא הייתי חוזר אחורה. רוזי, למדנו מכל שטות שעשינו בתהליך הזה וזה הרבה יותר חשוב ומשמעותי ממישהו שיגיד לנו מה לעשות. הבעיה היחידה היא בזבוז הכסף בדרך ....... אבל התחביב הזה דורש ארנק :(
 

אד ליב

חבר משקיען
הודעות
531
מעורבות
323
נקודות
63
חשוב להזכיר בתוך כל העיסוק במערכות משהו לגבי החושים שנראה שלפעמים שוכחים.
יש הבדלים ניכרים בינינו בקליטה החושית
כל אחד מאיתנו למשל רואה צבעים באופן אחר, אנחנו נסתכל על צבע מסויים ונדע לזהות אותו בשמו כי למדנו מגיל צעיר ליצור לינק בין ההופעה החושית הספציפית מולנו לשם המקובל של אותו צבע, אבל את אותו כחול נייבי, או לבן פנינה, כל אחד מאיתנו קולט בחושים אחרת.
כך זה לגבי כל החושים, טעם ריח, מישוש ושמיעה וההבדלים הם לוא דווקא קטנים.
יש כמובן שיבושים חריפים לעומת הנורמה ואז הם מאובחנים למשל כעיוורון צבעים או רגישות מוגברת למגע עד כדי כך שאנשים מסויימים לא יכולים ללבוש שום בגד שאינו משי או רחב מאוד.
אבל גם אם אין שיבוש חושי שמקובל לאבחן בשם מסויים, אין שום אחידות בקליטה החושית שלנו.
כדאי לקחת את זה בחשבון כאשר מדברים על שחזור מדוייק של צליל.
אנחנו יושבים מול אותו סט אפ וכל אחד מאיתנו שומע משהו אחר גם אם כולנו שומעים מצויין ואנחנו חושבים שאנחנו מסכימים על מה שאנחנו שומעים. זו אשלייה ולא יותר.
זה כמובן יכול לתת הסבר מסויים וחלקי מדוע ההעדפות שלנו ביחס לאופי של סטאפים כל כך שונות. כמובן יש עוד הרבה סיבות
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
וככה גילית את הסוד הכי שמור בהיי אנד.
רבע בקבוק וויסקי עושה את העבודה הכי טוב.
:שתוי:
1/4 בקבוק משובח של מקאלן + מע משובחת ,לא פשוט להגיע חזרה הביתה...:)
 

web

חבר משקיען
הודעות
775
מעורבות
492
נקודות
63
1/4 בקבוק משובח של מקאלן + מע משובחת ,לא פשוט להגיע חזרה הביתה...:)
אם הבקבוק והמערכת
מי רוצה בכלל לחזור הביתה? :D
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
לקח לי 15 שנה להגיע למשהו שאני אוהב ולא הייתי חוזר אחורה. רוזי, למדנו מכל שטות שעשינו בתהליך הזה וזה הרבה יותר חשוב ומשמעותי ממישהו שיגיד לנו מה לעשות. הבעיה היחידה היא בזבוז הכסף בדרך ....... אבל התחביב הזה דורש ארנק :(
מקווה שנעשה עוד הרבה טעויות ונדע וגם נוכל לתקן אותן:שתוי:
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
רבע בקבוק וויסקי זה לחלשים...
לא נעים לפרק לבחור 300 שח כל ביקור...200 לא נורא :D
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
130
נקודות
43
שחזור מדוייק או לא, צובע או לא. בסופו של יום הסאונד הכי טוב הוא זה שמרגש עד דמעות כך שאתה לא יכול להתנתק ממנו. המערכת צריכה לעבוד בשבילנו ולא הפוך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
שחזור מדוייק או לא, צובע או לא. בסופו של יום הסאונד הכי טוב הוא זה שמרגש עד דמעות כך שאתה לא יכול להתנתק ממנו. המערכת צריכה לעבוד בשבילנו ולא הפוך.

מזה משנה איזה אלכוהול אתה שותה, העיקר תתפוס ראש טוב. גם אציטון זה בסדר אם זה טעים לך. וזה בדיוק מה שכתבת.

סאונד, כמו ויסקי, הוא טעם נרכש. הראשון לא משהו, מיץ ענבים זה עדיף. ואז בא מישהו וילמד אותך על הטעמים, איך להתייחס למה שאתה טועם. ומשם הריגוש הוא מתוך הבנה ולא מתוך בורות.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור