סתם מוזיקה

  • פותח הנושא diz1
  • פורסם בתאריך

אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,459
מעורבות
626
נקודות
113
ובכל זאת..

סטרקר מצויין, כמו בשאר הדברים שעשה...:)
שיף כיכב אצלי בזמנו, ועל ויספלווי כנראה שתמיד יהיו לי מילים טובות.

מנצל"ש על הדרך לטובת פאולו בסקי שבד"כ "מצ'לן" עם 'איל ג'יארדינו ארמוניקו',
ועם הרכב קאמרי מופלא בשם 'לה גאיה שיאנצה'.
אפילו בצינור הוא ישנו, בהפקה "אורירית/רוחנית" משהו..
http://www.youtube.com/watch?v=rKtKqnW-3fc

נמצא אצלי על המדף במקום של כבוד מיוחד,
בין בילסמה הראשון לבין ברונו קוסה בALPHA שהזכרתי לעיל:
http://www.mdt.co.uk/MDTSite/product//9100282.htm

enjoy
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,924
מעורבות
1,601
נקודות
113
טורטלייה
סאונד כלי יפה ואורירי עם גוון נוטה להיי-מיד עד בהירות
טעות קטנה בתיבה העשירית
הביצוע מושך את היצירה בסגנון התקופה הקלאסית

יויומא
גוון כלי כהה - יותר נפח באזור המיד/בס
מתחיל יפה מאוד, קופצני מעט עם הרבה טעם, ומהר מאוד גולש למונוטוניות דידקטית קלה
ומשם לרומנטיקה רחפנית.
זיופים קלים ב 1:06 ב 1:11 וב 2:19

ז'קלין
בבסיס גוון כלי מאוד מאוזן טונאלית, אבל היא מושכת את הקשת עם הרבה לחץ
מה שגורם לכלי להשמע כמעט כמו פיקולו-צ'לו, צליל נטול נפח כי התדר נמוך לא בא לידי ביטוי.
מעט מאוד הצללה בביצוע, הקונטראפונקט המהולל של באך נפקד.

רוסטרופוביץ'
מיד, מיד ועוד קצת מיד עם BRIGHTNESS באוברטונים
נגינה הירואית עם יציבותה טכנית של מטרונום (הצליח להפתיע אותי אחרי הרצף של האחרים..),
חוצב את התווים מתוך הצ'לו.

מייסקי
הגוון הכלי לא אחיד, חלול במיד הנמוך, ואנפוף מלווה בBRIGHTNESS מתכתי באזור המיד הגבוה.
הביצוע דווקא מתחיל טוב עם הדגשות יפות של הקונטראפונקט, אבל בהמשך הוא הופך את הקטע
ליצירה רומנטית במקום מחול. הרבה ויבראטו מיותר.

קזאלס
הרגיסטר הנמוך מאוד דומה למה שקורה אצל מייסקי, רק בלי ההדהוד המאסיבי של החלל.
המיד הגבוה לעומת זאת עשיר באוברטונים של הרמוניה שניה, שניתן לייחס גם לטכניקת הנגינה.
ביצוע יפה עם הרבה נשמה.

בילסמה
צ'לו בארוק עם gut strings (הכוונון נמוך בחצי טון מתחת לביצועים ה"מודרניים")
גוון צליל גרוני/מחוספס מופחת רזוננס נמוך, אופייני לכלי "תקופתי" (me likey.. ),
שילוב של סוג המיתרים עם מתח גבוה בשערות הקשת.
אלמנטים צליליים שמזכירים ויולה דה-גמבה.
לטעמי המוצלח מבין הקבוצה עם קונטראפונקט ברור, וגוון צלילי כמו שאני אוהב.
אבל כמו שציינתי בהודעה הקודמת, הביצוע הראשון שלו עף במחוזות אחרים...

בקיצור,כל מה שרציתה לישאול על
מוסיקה קלאסית ולא העזתה לשאול......?
למר פרלמן הפיתרון.

דעה אישית-הוא אינציקלופדיה.
 

יעקב ח

חבר משקיען
הודעות
1,124
מעורבות
174
נקודות
63
אהבתי מאוד את הביצועים של רוסטרופוביץ,סטרקר ובילסמה.
זקלין נשמעת כמו אחת שנלחמת עם הצ'לו.
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
מבין הביצועים ההיסטורים- פייר פורנייה , את יו יו מה אני פשוט לא אוהב, בילסמה
לדעתי ביצוע איום ,פשוט זוחל. ז'קלין דו-פרה לא בכיוון. מבין הביצועים ה"אותנטים"
הביצוע של קירס בהרמוניה מונדי נהדר בכל פרמטר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור