סלון או חדר האזנה יעודי?


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אלדר,

אתה קיצוני בכל דבר...אודיופיל שמשקיע את מרב כספו, מרצו וזמנו, בריצה אחר שיפורים למערכת האודיו ואתה אף פעם לא מרוצה!

תלך לחבר הפורום יוסי לוקבסקי, תראה איך אפשר להנות ממערכת אודיו במחיר שפוי, בחדר האזנה קטן המטופל מצויין באקוסטיקה (בלי סאבוופר).

אתה באופן אישי רכשת 2 בתים האחד מעל השני, יש לך 2 סלונים, אתה יכול להנות מסלון פרטי משלך ולמערכת האודיו ייעודית.
רוב בני התמותה לא יכולים להרשות דבר כזה. בנוסף לזה, לאדם המתחשב באשתו (יש דבר כזה), לא יכול לשים בסלון אביזרי אקוסטיקה ולמלא אותו בציוד אודיו.
 

issi

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
243
נקודות
43
פיט אחד זה 30.48 ס"מ. 3.2 מ' זה כ-10.5 פיט. השטח הוא כ-110 פיט מרובע.

אולי התכוונת לפיט מעוקב, וצריך להכפיל גם בגובה?
בהחלט, התכוונתי לפיט מעוקב ובטעות מתוך הרגל כתבתי מרובע, תודה על התיקון.
 

  • Like
Reactions: AK1

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,362
מעורבות
1,769
נקודות
113
אלדר,

אתה קיצוני בכל דבר...אודיופיל שמשקיע את מרב כספו, מרצו וזמנו, בריצה אחר שיפורים למערכת האודיו ואתה אף פעם לא מרוצה!

תלך לחבר הפורום יוסי לוקבסקי, תראה איך אפשר להנות ממערכת אודיו במחיר שפוי, בחדר האזנה קטן המטופל מצויין באקוסטיקה (בלי סאבוופר).

אתה באופן אישי רכשת 2 בתים האחד מעל השני, יש לך 2 סלונים, אתה יכול להנות מסלון פרטי משלך ולמערכת האודיו ייעודית.
רוב בני התמותה לא יכולים להרשות דבר כזה. בנוסף לזה, לאדם המתחשב באשתו (יש דבר כזה), לא יכול לשים בסלון אביזרי אקוסטיקה ולמלא אותו בציוד אודיו.
נכון , מוץ ממירב
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
1. בהחלט צריך להיזהר בעודף טיפול אקוסטי
2. בהחלט חדר 3.2 על 3.2 הוא חדר מאתגר, ב AQUATIC HAND BOOK מומלץ חדר מינימלי של 1500 פיט מרובע בצורת מלבן והחדר שלי הוא 1000 פיט מרובע בצורת ריבוע.
לגבי "אין מקום לסאונד להיתפתח" לא ברור לי פיזיקלית למה אתה מתכוון. נכון שזמן ההחזרות מהקירות יהיה קטן ותמיד רצוי פחות מ300 מילי-שניה.
החזרים מוקדמים יהיו כל כך מהירים שהאוזן והמוח יתרגמו אותם כאילו הם באים ישירות מהרמקולים. התופעה מורגשת בעיקר כהדגשת התדרים הגבוהים. ROOM CORRECTION יתקן את זה בלי בעיה על ידי ROLL OFF בתדרים הגבוהים. צריך לזכור שכבר בהקלטה יש REVERB (תהודה) שנובעת מהאולם או בהקלטות אולפן מהנדס מסטרינג מוסיף זאת בעזרת מיכשור או תוכנה של אפקטים, אם זה לא נעשה יהיה בילתי ניתן לשמוע באוזניות שניתן לומר שהם חדר בגודל אפס.
לגבי האזנה ממושכת, לדוגמה הסימפוניה השלישית של מהלר שעה וחצי, יש להתאים את הווליום כדי למנוע "עייפות האזנה" Listening fatigue
לגבי פתיחת חלון או דלת לא מעשי כי תפריע לשכנים ולבני המשפחה.
כל המטרה היא להשיג סאונד הכי אכותי שאפשר בהיחשב במיגבלות, מה לעשות זה מה יש.
התוצאה שרציתי שהיא כמה שיותר דומה לאולם קונצרטים ואני קרוב לזה.
איסי, הבאת דוגמה מצויינת לנושא השרשור. השלישית של מאהלר (אני דרך אגב אוהב אותה בביצוע של לאנרד ברנסטיין והפיל׳ של נ״י), זו יצירה גדולה ומורכבת עם קטעים דינמיים חזקים.
על מנת לאכלס כזו יצירה של מאה נגנים תוך מתן תמונת סטראו ראויה עם עומק גובה ורוחב, צריך לתת לסאונד מקום מתאים ומספיק גדול.
אפשר אולי בשיטה שלך לשמוע היטב גם בחדר קטן (9 מ״ר) ואטום אקוסטית כפי שתיארת, תוך שימוש בכל מיני שיטות אינוס קשות, פאסיביות ואקטיביות, אבל לדעתי המחיר יהיה סאונד לחוץ ולא טבעי וכמובן מעייף בהאזנה ארוכה, כאשר תמונת הסטריאו עלולה להפגע קשות.
גם בהאזנה קצרה יש מגבלת ווליום קשה. בעיני זה לא אידיאלי אלא אילוץ.
נניח שאתה בחור של מכנסיים במידה לארג׳ ומכריחים אותך ללכת עם תחתונים אקסטרא סמול. אפשרי? אולי. ויתכן ואפשר קצת לגזור את הגומי, אבל כיף? לא ולא. צריך מקום להתפתח… :שתוי:
יש פה הסבר די מקיף לסוגיה:
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
השלישית של מאהלר (אני דרך אגב אוהב אותה בביצוע של לאנרד ברנסטיין והפיל׳ של נ״י), זו יצירה גדולה ומורכבת עם קטעים דינמיים חזקים.
מציע לבדוק את בולז עם הפילהרמונית של וינה (רצוי ב-SACD).

על מנת לאכלס כזו יצירה של מאה נגנים תוך מתן תמונת סטראו ראויה עם עומק גובה ורוחב, צריך לתת לסאונד מקום מתאים ומספיק גדול.
אפשר אולי בשיטה שלך לשמוע היטב גם בחדר קטן (9 מ״ר) ואטום אקוסטית כפי שתיארת, תוך שימוש בכל מיני שיטות אינוס קשות, פאסיביות ואקטיביות, אבל לדעתי המחיר יהיה סאונד לחוץ ולא טבעי וכמובן מעייף בהאזנה ארוכה, כאשר תמונת הסטריאו עלולה להפגע קשות.
גם בהאזנה קצרה יש מגבלת ווליום קשה. בעיני זה לא אידיאלי אלא אילוץ.
נניח שאתה בחור של מכנסיים במידה לארג׳ ומכריחים אותך ללכת עם תחתונים אקסטרא סמול. אפשרי? אולי. ויתכן ואפשר קצת לגזור את הגומי, אבל כיף? לא ולא. צריך מקום להתפתח… :שתוי:
יש פה הסבר די מקיף לסוגיה:
שאלה עד כמה אתה כותב את הנ"ל מתוך ניסיון או מתיאוריה.

כפי שכתבתי
בדירה הקודמת היה לי חדר משהו כמו 4.2x3.9, והיו בו B&W 800D כקדמיים ו-B&W Nautilus 802 על תקן אחוריים, והם נשמעו מצוין, גם לטעמו של נמר. הסלון היה בחדר גדול יותר, אבל לא סימטרי.
כעובדה, גם בחדר קטן יחסית אפשר לשמוע מצוין, עם רמקולים גדולים, בלי אינוסים בכלל. כל הטיפול האקוסטי החובבני הסתכם בספוגים במקומות של ההחזרים הראשוניים מהצד ומאחור, ובמשולשים בפינות החדר.

חדר מרובע ו/או כזה שגובהו שווה לאורך/לרוחב יכול להיות בעיה גדולה, גם כשהוא לא כל כך קטן. בטח יש עוד צירופי מידות בעייתיים.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
מציע לבדוק את בולז עם הפילהרמונית של וינה (רצוי ב-SACD).


שאלה עד כמה אתה כותב את הנ"ל מתוך ניסיון או מתיאוריה.

כפי שכתבתי

כעובדה, גם בחדר קטן יחסית אפשר לשמוע מצוין, עם רמקולים גדולים, בלי אינוסים בכלל. כל הטיפול האקוסטי החובבני הסתכם בספוגים במקומות של ההחזרים הראשוניים מהצד ומאחור, ובמשולשים בפינות החדר.

חדר מרובע ו/או כזה שגובהו שווה לאורך/לרוחב יכול להיות בעיה גדולה, גם כשהוא לא כל כך קטן. בטח יש עוד צירופי מידות בעייתיים.
היי עמיר, תודה על ההמלצה. אבדוק את הביצוע הזה.
לגופו של עניין, בבית הקודם הייתי שנים בחדר של כ10 מ״ר, מטופל קלות מבחינה אקוסטית, ולא אהבתי את זה בכלל.
אני בטוח שאפשר להנות מאוד גם בחדרים קטנים אבל זה דורש פשרות ווליום/העמדה ועוד כמה פשרות נוספות ואם אפשר אחרת אז עדיף.
אם זה מה יש אז זה מה יש וצריך לנסות להגיע לאופטימום כך, לא חושב שזה חלום של אף אחד מלכתחילה.
נ.ב: אתה מביא דוגמה של החדר הקודם שלך בשטח של 16.38 מ״ר. איסי דיבר בדוגמא שלו על חדר של 9 מ״ר, ולכך התייחסתי. אתה בטוח מבין איזה הבדל ענק יש בין שני החדרים.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
היי עמיר, תודה על ההמלצה. אבדוק את הביצוע הזה.
לגופו של עניין, בבית הקודם הייתי שנים בחדר של כ10 מ״ר, מטופל קלות מבחינה אקוסטית, ולא אהבתי את זה בכלל.
אני בטוח שאפשר להנות מאוד גם בחדרים קטנים אבל זה דורש פשרות ווליום/העמדה ועוד כמה פשרות נוספות ואם אפשר אחרת אז עדיף.
אם זה מה יש אז זה מה יש וצריך לנסות להגיע לאופטימום כך, לא חושב שזה חלום של אף אחד מלכתחילה.
10 זה אכן קטנטן, אבל זה תלוי גם ביחסים בין המימדים, לא רק בשטח/נפח.

החדר שלי היה כאמור 4.2x3.9, שזה כ-16.4 מ"ר, ולא זכורות לי איזשהן פשרות מיוחדות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,099
מעורבות
4,264
נקודות
113
סלון או חדר האזנה יעודי יתרונות וחסרונות: (כתוב גם עם הומור, לא להעלב)
רוב האודיופילים משתמשים בסלון למערכת האודיופילית שהם.
הסלון הוא בדרך כלל החדר הגדול בבית ונראה הגיוני לשים שם את המערכת לקבלת אכות סאונד אכותית.
חדר האזנה יעודי הוא בדרך כלל בגודל חדר רגיל כ3.2 X 3.2 מטר ויש את הקונספט שאין אפשרות להתקין בו מערכת עם רמקולים גדולים ולא ניתן להגיע שם לסאונד איכותי. אני חולק על כך והצלחתי לקבל אכות סאונד טובה בחדר בגודל הזה.
יתרונות הסלון: חדר גדול ובזה ניגמרים היתרונות שלו
חסרונות: סובל מ בעית WAF (Wife Acceptances Factor) כלומר מקדם ההסכמה של האישה. לאישה חשוב יותר כיצד החדר ניראה מאשר אכות הסאונד.
בשלב הראשון היא תנסה למנוע ממך רמקולים גדולים ותיצרך להיתמקח על זה.
טיפול אקוסטי- מה הדברים המכוערים שאתה רוצה לתלות על הקירות לא מסכימה.
וילונות כבדים אקוסטים מכוער לא בא בחשבון
למה שטיח עבה על הריצפה, מי ינקה אותו כל שבוע, אתה?
תצמיד את הרמקולים לקיר אחרת הסלון לא ניראה טוב לא מסכימה עם המיקום שאתה רוצה.
כרגיל האשה מנצחת והתוצאה הסופית היא כאילו פשרה של 90% מה שהאישה רוצה ו 10% מה שאתה שואף לו.
תנסה לשמוע בסלון את הסימפוניה הרביעית של צייקובסקי או את ההופעה של משינה בווליום של אולם קונצרטים או הופעה חיה ותמצא את אשתך מכינה את הטיוטה לבקשת הגרושים.
כמו גנב תמתין להיזדמנות שהאשה והילדים לא בבית ואז תשמע כפי שאתה רוצה,
וסביר להניח שתסתכסך עם השכנים, שכן של חבר שלי היה מפעיל מקדחה כל פעם שהוא ניסה לשמע בווליום.
האישה תציע שתישמע באוזניות, אתה מנסה אבל האישה מתעצבנת כי האוזניות שלך הם מסוג פתוח והסובבים אותך שומעים וזה מפריע להם, פיתרון חלקי תקנה אוזניות סגורות כמו לדוגמא ה באייר דינמיקס DT770 שיש לי.
אז אחרי כל ההשקעה במערכת רוב ההאזנה שלך היא באוזניות וזה משפיל!!!
אז מה הפיתרון?

עונה רק על המודגש.

רבנות, מזונות, פתיחת עמוד באתר הכרויות כשכל הדרישות הללו מונחות על השולחן. מצליח? פגז. לא מצליח? רבנות, מזונות, דירת סטודיו גדולה ואף אחד לא מבלבל לך את המוח.

(נכתב בהומור עם קצת רצינות).
 

issi

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
243
נקודות
43
היי דויד,
שמח לפגוש חובב מהלר, הביצוע שאני מעדיף הוא של פסטיבל לוצרן בניצוח קלדיו אבדו בבלורי באכות סאונד משובחת שעשו השוויצרים ויש לי את 1-7 הסימפוניות הידועות שלו.
. מהלר דורש את שיא היכולת של תיזמורת סימפונית גדולה ויש בו גם ווקליות ולכן הוא מתאים במיוחד להערכת אכות מערכת + חדר.
ניתן להשיג אכות סאונד טובה בחדר קטן עם טיפול אקוסטי ו ROOM CORRECTION אבל זה דורש ידע באקוסטיקה ומיומנות ב RC ומאחר וזה התחביב שלי אין לי בעיה עם האתגר.
קראתי את המאמר, אני בהחלט מסכים עם מה שכתב לגבי החזרים מוקדמים בחדר קטן ומישתלבים עם הסאונד הישיר מהרמקולים זה גורם לתדרים הגבוהים להיות יותר בעוצמה יותר גבוה וניתן לטפל בזה בקלות ב RC.
לגבי ROOM MODES כלומר גלים עומדים אני לא מסכים איתו שלא ניתן לדכא אותם בחדר קטן. הם מתאפיינים בזמן דעיכה ארוך אבל הרוחב פס מאוד צר המאמר הוא רק במלל ולא מצורפים גרפים של מדידות וזה חבל.
. אני הצלחתי לדכא את הגלים העומדים בשילוב של מלכודות בס וRC. ניתן לראות במדידות לאחר טיפול אצלי שזמן הדעיכה קטן מ 300 מילישניה בתחום בין 20 ל 300 הרץ שזמ הה שמומלץ לחדר קטן וגם סלון יותר גדול. רואים זאת בגרף WATERFALL כאשר ציר Z הוא זמן DECAY ועקומת SPL מאוזנת ראה גרפים מצורפים. אתה מוזמן לבא להאזין אצלי ולהיתרשם מהסאונד.
waterfall.JPG
SPL.JPG
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
היי דויד,
שמח לפגוש חובב מהלר, הביצוע שאני מעדיף הוא של פסטיבל לוצרן בניצוח קלדיו אבדו בבלורי באכות סאונד משובחת שעשו השוויצרים ויש לי את 1-7 הסימפוניות הידועות שלו.
. מהלר דורש את שיא היכולת של תיזמורת סימפונית גדולה ויש בו גם ווקליות ולכן הוא מתאים במיוחד להערכת אכות מערכת + חדר.
ניתן להשיג אכות סאונד טובה בחדר קטן עם טיפול אקוסטי ו ROOM CORRECTION אבל זה דורש ידע באקוסטיקה ומיומנות ב RC ומאחר וזה התחביב שלי אין לי בעיה עם האתגר.
קראתי את המאמר, אני בהחלט מסכים עם מה שכתב לגבי החזרים מוקדמים בחדר קטן ומישתלבים עם הסאונד הישיר מהרמקולים זה גורם לתדרים הגבוהים להיות יותר בעוצמה יותר גבוה וניתן לטפל בזה בקלות ב RC.
לגבי ROOM MODES כלומר גלים עומדים אני לא מסכים איתו שלא ניתן לדכא אותם בחדר קטן. הם מתאפיינים בזמן דעיכה ארוך אבל הרוחב פס מאוד צר המאמר הוא רק במלל ולא מצורפים גרפים של מדידות וזה חבל.
. אני הצלחתי לדכא את הגלים העומדים בשילוב של מלכודות בס וRC. ניתן לראות במדידות לאחר טיפול אצלי שזמן הדעיכה קטן מ 300 מילישניה בתחום בין 20 ל 300 הרץ שזמ הה שמומלץ לחדר קטן וגם סלון יותר גדול. רואים זאת בגרף WATERFALL כאשר ציר Z הוא זמן DECAY ועקומת SPL מאוזנת ראה גרפים מצורפים. אתה מוזמן לבא להאזין אצלי ולהיתרשם מהסאונד.צפה בקובץ המצורף 57076צפה בקובץ המצורף 57077
תודה רבה איסי על ההסבר המעניין.
הגרפים אכן נראים מעולה. אשמח מאוד לשמוע (משום מה חשבתי שאתה גר בחו״ל).
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,442
מעורבות
710
נקודות
113
תומר , הכל הפוך ממה שאני חושב , שיבוסם לך , תמיד טוב להוביל הפורום לבינוניות , חדר 10 מטר לא מספיק אפילו לסקס פרוע !
תתפלא...בקשר לסיפא.
חדר של 3.2 על 3.2 יכול להניב סאונד טוב, אבל לא לצפות למה שניתן לקבל בחדר יותר גדול. הכל תלוי בציפיות. ייתכן שרמת הריגוש בחדר קטן ותחושת האינטימיות תגדל- אפילו רק פסיכולוגית או פסיכואקוסטית או איזה פסיכו דומה...
מצד שלישי, גודל החדר הוא לא ערובה לכלום. מחשבה תכנון טעם וביצוע זו הערובה הכי טובה. גם לסיפא שלך אגב.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
תתפלא...בקשר לסיפא.
חדר של 3.2 על 3.2 יכול להניב סאונד טוב, אבל לא לצפות למה שניתן לקבל בחדר יותר גדול. הכל תלוי בציפיות. ייתכן שרמת הריגוש בחדר קטן ותחושת האינטימיות תגדל- אפילו רק פסיכולוגית או פסיכואקוסטית או איזה פסיכו דומה...
מצד שלישי, גודל החדר הוא לא ערובה לכלום. מחשבה תכנון טעם וביצוע זו הערובה הכי טובה. גם לסיפא שלך אגב.
מסכים עם כל מילה :כל-הכבוד:.
 

yossie4

אוהב את התחום
הודעות
495
מעורבות
179
נקודות
43
מצטער חברים,

אפשר להגיע לתוצאות טובות בחדרים קטנים ומטופלים.
אבל בשביל באמת להנות ולחוות, עומק במה תלת מימד אנרגיה, זה אפשרי רק בחללים גדולים.
עוד לא יצא לי להנות ולחוות נירוונה אודיופילית מחלל קטן, גם אם נשמע מצויין, מאוזן ועם ציוד טוב.

ושוב לפני שקופצים עליי החברים, אז שוב. ניתן להגיע לתוצאות נהדרות מחלל קטן, אך לעניין ריגוש גודל במה ודינאמיות, עדיין בחלל קטן המגבלות/חסרונות גוברים על היתרונות.

אני עוד לא מכיר אודיופיל שעבר לחלל/חדר יייעודי קטן מרצונו ולא כתוצאה מאילוצים כאילו ואחרים. או במילים אחרות, אם היה מתאפשר לו להישאר בחלל גדול, אני מניח שהיה בוחר בכך.
חלל קטן זו פשרה שלעיתים לאור נסיבות (ילדים, בת/בן זוג, סלון קטן וכו'), היתרונות גוברים על החסרונות, אך עדיין מבחינת פוטנציאל להשיג תוצאות טובות יותר, חלל גדול עדיף (ותחסכו ממני מקרה קצה של חלל גדול עם בעיות אקוסטיות נוראיות).
 
נערך לאחרונה ב:

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
מצטער חברים,

אפשר להגיע לתוצאות טובות בחדרים קטנים ומטופלים.
אבל בשביל באמת להנות ולחוות, עומק במה תלת מימד אנרגיה, זה אפשרי רק בחללים גדולים.
עוד לא יצא לי להנות ולחוות נירוונה אודיופילית מחלל קטן, גם אם נשמע מצויין, מאוזן ועם ציוד טוב.

ושוב לפני שקופצים עליי החברים, אז שוב. ניתן להגיע לתוצאות נהדרות מחלל קטן, אך לעניין ריגוש גודל במה ודינאמיות, עדיין בחלל קטן המגבלות/חסרונות גוברים על היתרונות.

אני עוד לא מכיר אודיופיל שעבר לחלל/חדר יייעודי קטן מרצונו ולא כתוצאה מאילוצים כאילו ואחרים. או במילים אחרות, אם היה מתאפשר לו להישאר בחלל גדול, אני מניח שהיה בוחר בכך.
חלל קטן זו פשרה שלעיתים לאור נסיבות (ילדים, בת/בן זוג, סלון קטן וכו'), היתרונות גוברים על החסרונות, אך עדיין מבחינת פוטנציאל להשיג תוצאות גבוהות יותר, חלל גדול עדיף (ותחסכו ממני מקרה קצה של חלל גדול עם בעיות אקוסטיות נוראיות).
נכון שיש "מגבלות" מסויימות בחדר קטן מול חדר גדול, אבל בכמה חדרים גדולים אתה מצליח לקבל אינטמיות מה שבחדר קטן קל מאד להגיע אליו? אלה אם כן זה לא מעניין אותך אינטימיות.
 

yossie4

אוהב את התחום
הודעות
495
מעורבות
179
נקודות
43
מצטער, אפשר להגיע לאינטימיות גם בחלל גדול.
אני נמצא עם רמקולים יחסית גדולים, בחלל של למעלה מ 30 מטר, ולעיתים שומע בעוצמות סבירות ואף "אינטימיות" ובהחלט נהנה מההרגשה "האינטימית". ולצורך טיבול החוויה, אם אני מצרף את זוגתי לסשן אז חווית האינטימיות מכופלת..;);)
 
נערך לאחרונה ב:

issi

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
243
נקודות
43
אני עוד לא מכיר אודיופיל שעבר לחלל/חדר יייעודי קטן מרצונו ולא כתוצאה מאילוצים כאילו ואחרים. או במילים אחרות, אם היה מתאפשר לו להישאר בחלל גדול, אני מניח שהיה בוחר בכך.
מסכים בהחלט, מדובר בבררה בין האזנה ממושכת בכל זמן שתירצה בחדר קטן לעומת האזנה קצרה בחדר גדול לזמן קצר רק ששאר בני המשפחה לא בבית. כל אחד יבחר במה שמתאים לו.

 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,442
מעורבות
710
נקודות
113
מסכים בהחלט, מדובר בבררה בין האזנה ממושכת בכל זמן שתירצה בחדר קטן לעומת האזנה קצרה בחדר גדול לזמן קצר רק ששאר בני המשפחה לא בבית. כל אחד יבחר במה שמתאים לו.
זה , בנוסף לאפשרות האוזניות, גם נדמה היה לי כוונתך בפתיחת השרשור. אני הייתי מעדיף, בצער מסויים, חדר האזנה קטן. music first . למגינת ליבי אין לי את האפשרות לבחור, אז נשאר בחדר יחסית גדול עם שעות האזנה מצומצמות. בטח בשנות הקורונה האחרונות שהבית נהיה עמוס רוב היום.
 

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
380
מעורבות
340
נקודות
63
ISSI, תודה על ההנחתה...
הפתרון? פשוט וקל: רמקולים של LARSEN.

* ראשית, הם נשמעים במיטבם דווקא כשהם צמודים לקיר האחורי (ובזכות ההצמדה לקיר יש להם בס אדיר, בוודאי ביחס לגודלם).
* שנית, בזכות המבנה האורתו-אקוסטי הייחודי שלהם, אין שום צורך בטיפול אקוסטי מיוחד.
* שלישית, הם קטנים יחסית, לכן אינם משתלטים על החלל, ובנוסף ניתן להזמין אותם בכל צבע העולה על הדעת,
כך שהם יכולים להיות חלק אינטגרלי מושלם מן הסלון.

במילים אחרות, שלא כמו כמעט כל הרמקולים בשוק, שנשמעים במיטבם רחוק מהקירות ובחלל אקוסטי מטופל היטב,
מה שכמובן יש רק למעט מאוד בינינו כמו שציינת, הרמקולים של LARSEN תוכננו מלכתחילה עם מחשבה על סלון ביתי רגיל.
אם נוסיף לזה מראה נאה, מחיר סביר בהחלט, ערימת פרסים מכתבי-עת מובילים,
נקבל בדיוק את החלום של כל אודיופיל - ואשתו...

הרמקולים נחתו בארץ, ויגיעו אלי כנראה תוך יום-יומיים.
פרסום מלא בקרוב.
 
  • Dislike
Reactions: AK1

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
פוסט מכירה בדו ערוצי? :נגד:
 

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
380
מעורבות
340
נקודות
63
פוסט מכירה בדו ערוצי? :נגד:
כן, עמיר, ותוך כדי התייחסות ישירה לנושא הפוסט.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור