לטעמי גם BIS, Harmonia Mundi, Hyperion מיצטיינות באיכות הקלטה ומבחר ביצועים טובים.
אני בדרך כלל לא מתלהב מההקלטות של Hyperion. רובן ממש פושרות, עם מעט הברקות פה ושם, בעיקר כשהטכנאי Tony Faulkner משתתף, אבל הוא freelancer, לא מהצוות הקבוע שלהם, שמקליט גם עבור labels אחרים. כמה מהרכישות האחרונות שלי מהם היו ממש מאכזבות כהקלטות, וחבל, כי למשל עקרונית הסולנית - Alina Ibragimova -- מנגנת יפה מאוד. גם חלק מההקלטות של Angela Hewitt לא מצטיינות, אם כי גם היא עובדת עם מפיק/טכנאי חיצוני.
Hamonia Mundi זה label לא אחיד, במקור צרפתי, יש HM France, יש HM USA, ויש ללא ציון מדינה, ויש גם חברה גרמנית לא קשורה (Deutsche Harmonia Mundi (DHM, בבעלות סוני. אכן בדרך כלל ההקלטות והביצועים שלהם טובים. חלק מהאמנים שלהם מתמחים בכלי תקופה, שלא כל אחד אוהב את הצליל שלהם ואת צורת הנגינה בהם. אני מאוד אוהב.
גם ל-BIS יש הקלטות באיכות משתנה, אבל הרמה הכללית גבוהה. אולי המבצע הבולט ביותר שלהם הוא המנצח ונגן הקלידים (אורגאן, צ'מבלו) Masaaki Suzuki, שהקליט את כל הקנטטות הדתיות (55xSACD) והחילוניות (10xSACD) של באך -- כנראה המחזור השלם המוצלח ביותר מבין אלה שהוקלטו, אבל בהחלט יש שם הרבה ביצועים שאמנם איכותם הטכנית ללא רבב, אבל אולי קצת חסרי השראה ונגועים בשגרה. יש גם הקלטות לא מזהירות, כמו Osmo Vänskä עם מחזור סיבליוס עם תזמורת Minnesota ב-SACD, אבל ההקלטות שלו עם תזמורת Lahti ב-CD מוצלחות יותר. אני מאוד אוהב את Yevgeny Sudbin, פסנתרן מצויין שמקליט עבורם, אבל אני לא אוהב את האיכות הטכנית של ההקלטות שהוא קיבל ביצירות סולו. עם תזמורת ההקלטות בסדר בלי ממש להצטיין.