נמר תודה


GROOPER

אוהב את התחום
הודעות
460
מעורבות
175
נקודות
43
אני גם חושב שאם יבואן פישל ובגדול יש לעם זכות לדעת את שמו,אחרת לכל הנכתב אין שום משקל וזה יחזור על עצמו. הרי אתה לא רוצה שמישהו מחבריי הפורום יפגע. כל הכבוד ל נמר על העזרה,אבל רצוי לא להגיע למצבים כאלה.


חושב שזו קצת צביעות :(
רוצה לראות אותך ועוד אחרים שצועקים "פרסם שם הרשע מייד" בידיעה שחשיפת שמו תביא לפגיעה בפרנסתו
בגלל שאחר וסיבן לקוח זמן ארוך משהובטח.צריך לגלות קצת אחריות לפני שממהרים לירות
(לא הוא הדבר כשמדובר במכירת מוצר פגום, או אי מתן אחריות ושרות מינימאלי
כפי שקראתי בפורום השכן בבוקר)
 

למה

חבר משקיען
הודעות
1,368
מעורבות
839
נקודות
113
שום צביעות חבר יקר.לא צריך לגונן ,אלה לתת זכות להתגונן. אם משך המתנה של חצי שנה ניראה לך סביר,- אני מרים ידיים.
 

web

חבר משקיען
הודעות
779
מעורבות
492
נקודות
63
ואולי הכי קל זה לא לפרסם בכלל את הפוסט?
ממילא לא עוזר\תורם לאף אחד בפורום...

מטרת הפורום הוא לשתף את חברי הקהילה בחוויות ולא המיסתורין הזה.
אם לא יכולים או לא רוצים לפרסם פרטים (זכותו המלאה), אז פשוט לא כותבים על המקרה בפורום.
אם כבר, תכתוב בעוד 30 שנה על הפעולות הסודיות כמו שעושים גופים בטחוניים (אם בכלל מפרסמים)

אני בטוח שנמר לא צריך את ההודעה הזאת, הוא לא עזר בשביל זה.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
יבואן שבזמן המכירה התנהג כך אז ברור לחלוטין איך יתנהג בזמן האחריות!

על תניח הנחות שאתה לא יכול לבדוק,
אולי כך תגיע יותר מהר לנירוונה
אודיופילי ;)
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
היה לי מקרה דומה לפני כעשר שנים.
הזמנתי מגבר מאד יקר מחנות יוקרה
באזור חיפה,הובטח לי שתוך שבוע
אקבל תמגבר,עבר שבוע,שבועיים
חודש,חודש וחצי,וכלום,לא היה מי שיכול
היה "לסדר" תעניינים,כמו בפוסט הזה.
בקצרה,בקשתי מבעל העסק את הכסף בחזרה
לאחר כמעט חודשיים,שלא קבלתי תמגבר
קבלתי לא ברור וחזק,מיד פניתי לעורך דין
ורק בזכותו קבלתי את כספי בחזרה,במיידי.
זה השירות שלנו לצערי בישראל.
לא מכליל את כולם חלילה,היום אני קונה הכל
רק באמאזון,שירות פי 1000 יותר טוב מאצלנו.
יש בחיפה כל כך הרבה יבואני יוקרה.... ממש עושה עוול לא לכתוב במי מדובר.

אריה
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
החוק בארץ מאפשר לבטל קנייה תוך 14ימים אלא אם הציוד המוזמן תפור במיוחד לפי הזמנת הלקוח. מעניין אם יש עורך דין בפורום או שהנהלת הפורום מוכנה לבדוק, האם הזמנה של ציוד סטראו יקר שאינו מוצג דרך קבע אצל היבואן, נכלל בקטגורית ציוד תפור ללקוח.

אריה
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
איך אפשר לשפוט מי צודק ,אם שומעים פרטים רק במעמד של צד אחד ??
 

avile7

אוהב את התחום
הודעות
169
מעורבות
34
נקודות
28
לא תמיד הבעיה אצל היבואן.
מנסיון אישי,כשחיכיתי קרוב לחצי שנה למוצר שרכשתי,
הייתה בעיה אצל היצרן.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור