נו מה יהיה? כל יום יצוץ יבואן עם איזה סיני קטן?


il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
לא ניכנסתי למה יותר טוב , את הוויכוח הזה אני אשאיר לכם חברים.

מסכים לחלוטין שאין פה דיון מה טוב יותר- לא זו הכוונה.

כל מה שאמרתי, וזה ברור,שקוף,מובן, נחרץ, ואין על זה ויכוח , זה שאם יבואן היה מוכר פירמות מוכרות בצורה שוטפת לא היה מחפש האחרון להביא סימני שאלה , זה הכל , בלי להחליט כרגע מה יותר טוב או לא .

לזה אני לא מסכים לחלוטין- ההחלטה להביא את המוצרים נבעה מאיכותם ולא ממוצאם. ההחלטה על החברות הנדונות באה מתוך הבנה שאין בהם שום סימני שאלה, נהפוך הוא סימן קריאה ברור וודאי.

ברמקולים כדוגמא, אני מאמין שאין חלופות מערביות 'שמאפילות' על מותגים סיניים. כאן הם ברמות של 'השפיץ' העולמי בכל קטגוריית מחיר עד 50,000 דולר לפריט.

יכול בהחלט להיות מצב שאדם זה או אחר יחליט שמוצא חן בעיניו מותג מסויים והוא לא יהיה סיני, וזה בסדר גמור ואין שום בעיה. 'הלחץ' שנוצר על הלקוחות שמה בחירת רמקול סיני היא טעות יסודית ובסיסית, היא הבעיה.


ליואל , הדוגמא של Goldmund ו Lamm היא קיצונית מידי לטעמי מכיוון שאלו מוצרים סופר יקרים
ומיועדים לעשירון העליון וזאת לא הכוונה.

חלק מהמוצרים של אותן חברות אכן 'נח' בתחום המאות אלפי דולרים לפריט- ואז ההחלטה לרוכשם אינה בהכרח רק שאלה של ביצועים.

אולם, בקווי המוצרים 'הרגילים' יותר- לא רוצה להעליב אף מותג, יש להם חלופות מערביות ומזרחיות שמסוגלות לתת לא פחות, ובעלות כסף סבירה.


וגם אם זה נישמע כפירסום truejoker אתה אישית הית מעדיף בבית מגבר של Marc Levinson מאשר Jun-sung אם יכולת .....זה כמו שתעדיף לצאת עם בחורה שהתאהבת בה ואתה יודע איך היא ניראת ומכיר את אישיותה מאשר לצאת לפגישה עיוורת .....

מבלי להתייחס לנושא הפגישה העיוורת כמשל- היכולת להניח חלופות הגברה לחברה מערבית זו או אחרת אינה בעיה גדולה, כולל להגברה טרנזיסטורית 'מפלצתית'. מה יותר טוב, שהצרכנים יחליטו.

מה שמשעשע הוא שלכל הדוברים המכובדים והחכמים כאן שידיעותיהם בנושא לא יסולאו בפז , אין מוצריםמהמזרח בבית עד כמה שאני יודע (ושמישהוא יתקן אותי אם אני טועה) וגם לא עניין בהם מעבר לכתיבת כמהשורות כאן.

הסיבה לכך, לטעמי מאוד ברורה: התייחסות עיסקית שאינה ממוקדת בחיפוש אחר איכות במזרח, מעורבת בהסכמה כללית בלתי מבוססת של הלקוחות לחוסר איכות במזרח.

ההחלטה לייבא כמות גדולה של מותגים בבת אחת- עם מיגוון מוצרים מכל מותג נבעה בדיוק מהניתוח העיל, ומהמסקנות מהי הדרך להתמודד בצורה יעילה ומשכנעת באותן טעויות.
 

arama-audio

עוסק מסחרי
הודעות
508
מעורבות
0
נקודות
16
טוב שרק יהיה בהצלחה , ימים יגידו , אולי אני טועה
 

keyser

עוסק בתחום
הודעות
570
מעורבות
0
נקודות
0
אני מסכים עם נמר
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,941
מעורבות
378
נקודות
83
לא חשוב
 
נערך לאחרונה ב:

keyser

עוסק בתחום
הודעות
570
מעורבות
0
נקודות
0
 

liorms

חבר משקיען
הודעות
1,002
מעורבות
57
נקודות
48
אילן - האם האתר אינטרנט שלך פעיל? ואם כן באיזו כתובת?
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
אילן - האם האתר אינטרנט שלך פעיל? ואם כן באיזו כתובת?

לא- קנינו דומיין ותוכנת אתרים, לא הצלחנו להגיע ברצף המשימות לבניה, אני מתנצל על האיטיות.

מקווה שהחודש נצליח להעמיד 'שלד' ראשוני של האתר, ולאחר מכן 'נמלא' אותו בתוכן מפורט יותר.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,941
מעורבות
378
נקודות
83

כתבתי, ומחקתי כי התחרטתי. בכל מקרה, ארמה מוזמן להרים את הכפפה ולהתחיל לייבא LAMM, GOLDMUND, JADIS וכל מה שחסר לנו כאן.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
וגם אם זה נישמע כפירסום truejoker אתה אישית הית מעדיף בבית מגבר של Marc Levinson מאשר Jun-sung
.
בזמנו כשהייתה לי יכולת להסתובב יותר ,היו כמה חברה שהיו קונים ציוד ע"פ סטראופייל ואבסולוט סאונד , לעיתים די קרובות הציוד ההוא היה אכזבה קולוסאלית , ולטעמי הסיירוס 1 שהיה עשירית המחיר היה עושה להם בושות . למדתי מאז שני דברים :
1 - איך בדיוק לסנן מביקורת את הדברים שלא קשורים
2 - שמותגים לעיתים מאוד קרובות עולים את העלות של המיתוג ולא את התועלת שהם מביאים . לא כולם אבל במה שנחשב היי אנד המחיר הוא חלק בלתי נפרד מהמיתוג

ולכן אם מישהו יביא מגבר סיני שישמע לי ברמקולים שלי יותר טוב ממארק לווינסון/קרל/גולדמאונד/YOU NAME IT , אני אקנה אותו
חוץ מזה אני מעדיף לחפש חברות קטנות ולא ידועות , בד"כ הן מייצרות את הפנינים האמיתיות ולא המפורסמים , אבל זה נושא אחר
 

ram_bra

אוהב את התחום
הודעות
314
מעורבות
0
נקודות
16
איך?

למדתי מאז שני דברים :
1 - איך בדיוק לסנן מביקורת את הדברים שלא קשורים


ג'וקר אמיתי ידידי

האם תוכל לרמוז גם לי כיצד "בדיוק לסנן מביקורת את הדברים שלא קשורים"
כך שלהבא אוכל לברור את המוץ מן התבן

רם
 

ס. ריכטר

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
0
נקודות
16
1. יצרנים סיניים לגיטימיים ... מי שייצור לעצמו שם, ייקח – בהמשך – גם פרמיה.


2. אני עוד זוכר את הזלזול של צלם מקצועי אחד במצלמה אחת בשם ניקון F.


.

1. בהחלט, השאלה היא מתי זה "בהמשך". אני מניח שזה ימדד בעשורים.

ארייה זייף ביקר פעם בווימבלדון ושאל אותם "איך אתם מצליחים לעשות כזה דשא, עמיד לכל התחרויות? מה הסוד ? "
השיבו לו -
"אין סוד, שתלנו דשא מאיכות טובה, השקינו וטיפלנו בזמן, חיכינו 400 שנה והנה".

2. לעניות דעתי, להשוות בין הסינים ליפנים [ עבדתי טיפה מול גורמים מכל סוג ] זה כמו להשוות בין הישראלים לירדנים.


בקיצור: יש מוצר, יש מחיר, יש איכות ייצור, יש יכולת מוזיקלית. כל מה שמעבר לכך – זה עניין של מיתוג, תחושה, יוקרה, מעמד ושאר ירקות. בהחלט חשוב - תלוי למי, תלוי כמה ותלוי במחיר (איכות, שקלים) שמשלמים על זה.

אכן, המיתוג הוא כיום התעשייה המובילה. בעוד שבעבר הדגש היה על הייצור, היום ברוב המדינות שהן מרכזים פיננסיים אין כלל ייצור אלא רק חטיבות שווק ופרסום.

הספר NO LOGO של נעמי קליין הוא קריאת חובה בהקשר הזה.
 

KOOKE

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
0
נקודות
0
לדעתי היתרון הגדול ביותר של מוצרי היי - אנד מסין הוא בכך שבגלל היעדר מיצוב/ מיתוג גבוהים, ניתן להשיג מוצרים איכותיים במחיר נמוך יחסית למוצרים מקבילים מערביים.

במילים פשוטות בגלל ה"שם הרע" ועד שיקבלו "שם טוב" - יש מוצרים סיניים שמהווים תמורה מאד מאד טובה לכסף.

זו שאלה מעניינת ושווה שירשור נפרד מה השיעור ממחיר ממוצר אודיו שמשלמים עבור המיתוג/ המיצוב של אותו מוצר ??

שלמה
 

Lazy Boy

אוהב את התחום
הודעות
212
מעורבות
11
נקודות
18
הספר NO LOGO של נעמי קליין הוא קריאת חובה בהקשר הזה.
אם יש איזשהו תחום שבו אין כל רלוונטיות לתאוריות האנטי-גלובליזציות של קליין זה התחום של היי אנד. בשונה מיצרן נעלי התעמלות, יצרן רמקולים גרמני, המתמחר רמקולים ב-20,000 יורו ומעלה שיעביר את הייצור לסין, ישים לעצמו רגל. הוא ימכור פחות אפילו אם המחיר החדש שלו יהיה 12,000 יורו.
 

ס. ריכטר

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
0
נקודות
16
אם יש איזשהו תחום שבו אין כל רלוונטיות לתאוריות האנטי-גלובליזציות של קליין זה התחום של היי אנד. בשונה מיצרן נעלי התעמלות, יצרן רמקולים גרמני, המתמחר רמקולים ב-20,000 יורו ומעלה שיעביר את הייצור לסין, ישים לעצמו רגל. הוא ימכור פחות אפילו אם המחיר החדש שלו יהיה 12,000 יורו.

מיתוג.
זה היה בהמשך לנושא המיתוג וחטיבות ה-שיווק מול ייצור ולכן כתבתי "בהקשר הזה".
הספר מתאר יפה את המעבר מייצור לשווק.
במוצרי הייאנד ככלל אין עניין של גלובליזציה, זה שוק איזוטרי.
אגב, קליין פחות עוסקת שם ב'תיאוריות אנטי ג.' אלא דווקא בתיאור עובדתי כמעט סטטיסטי.
 

suspony

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
הססירוס "עשה בושות" בעשירית המחיר.
לאיזה ציודים?
לקרל? למרק לוינסון? לבולדר? לקונרד ג'ונסון? ל-MBL ? ל-FM ACOUSTIC ?


תרגיע....
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אם יש איזשהו תחום שבו אין כל רלוונטיות לתאוריות האנטי-גלובליזציות של קליין זה התחום של היי אנד. בשונה מיצרן נעלי התעמלות, יצרן רמקולים גרמני, המתמחר רמקולים ב-20,000 יורו ומעלה שיעביר את הייצור לסין, ישים לעצמו רגל. הוא ימכור פחות אפילו אם המחיר החדש שלו יהיה 12,000 יורו.


(Y)
אמנם אני בחצי הספר בערך (מה לעשות צריך לקרוא את מבוא למשוואת דיפ' חלקיות במקום) אבל ללייזי צודק .
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור