שוב, זו הכללה קצת.בסוף חוש השמיעה הוא כמו כל חוש אחר.
צריך לגרות אותו. ואיך עושים את זה ?
"הפיוריסטים" יחליפו ציוד אחת לתקופה קצרה,
ארוכה, תלוי בפרסונה .זה יהיה כבל, רמקול,מגבר
או מזנון אודיופילי,זה לא ממש משנה .לפעמים אף
הם רצו לשדרג אבל סה״כ זזו הצידה בתוצאה.
"ההייטקיסטים" שדוגלים ב Rc יכיילו,ימדדו יגיע
לתוצאה מדהימה. אבל יכיילו ,ימדדו עוד פעם
עוד חודש. ובערך 12 פעמים בשנה .למה?
כי כל הזמן יש מה ללמוד ולשפר הכיולים .אבל
בעיקר - האוזן התרגלה לסאונד של פריסט X
ועכשיו צריך לשמוע תקופה בפריסט y.
זה לא אומר שהוא נשמע טוב יותר אלא רק שונה.
וכמובן קפצת על קבוצה מאוד גדולה שעושה את שניהם.
אני בחנתי בחודש האחרון למעלה מ 15 כבלי חשמל, 3 שקעים וצורות שונות של שיכוך.
ואני מקווה עוד מעט לסיים עם זה..
אני כן מסכים שאלו שיתעסקו אך ורק בכבלים, או החלפת פרה, או חוטים, או מדפים, ישאירו את המערכת במצב סטטי (אוביקטיבית) גם אם הם יוציאו מליון דולר.
סך הכל זזו הצידה בטונאליות.
בתאכלס, מדובר על ניסיונות לקבל תוצאות טובות יותר בנסיעה על הקרח באמצעות החלפת הריפוד.
אלו שעוסקים במחשוב הם גם לא קהל הומוגני. רחוק מזה.
יהיו כאלה קיצוניים, לא עולה לי כרגע דוגמא לראש, שיהיו עסוקים נון סטופ בחפירה במערכת, תוך נסיון להוציא ממנה את הטיפה האחרונה ויהיו כאלה שיבזבזו על זה כמה שעות כיול ויפגשו עם זה מחדש רק אחרי כמה שנים.
לגבי שינוי בפריסטים ואם זה נשמע טוב יותר או שונה, זה אחד מהיתרונות של פריסטים, המעבר המהיר והמיידי בין אחד לשני, על מנת להבין אם יש שיפור בתאכלס, או סתם תזוזה הצידה.
אתה בהחלט צודק, לא תמיד אפשר להגיע לשיפור, למרות ההשקעה האדירה של זמן ולימוד, יתכן ואתה בקצה של יכולות המערכת הממוחשבת, או בקצה של יכולות האלקטרוניקה והרמקולים.
רן