ronengolanpt
אוהב את התחום
- הודעות
- 280
- מעורבות
- 356
- נקודות
- 63
קצת רשמים מהחוויה שלי ..
דיגיטלי
הגעתי למפגש מעט באיחור , כך שלא יצא לי מספיק זמן להשוות בין הסטאפים הדיגיטליים , מה גם שהיו הרבה אנשים , והיה קצת רועש , אבל בכל הסטאפים ששמעתי , אין ספק שהדיגיטלי נשמע מצוין..
מפגש
היה נחמד מאד לפגוש אנשים שלא פגשתי שנים או שהכרתי רק מקריאה באתר , דני בכור המקסים , ערן מאודיופריק שהוא חבר אמת , נמר מקים האתר , גיא עזוראל ועוד רבים וטובים , מעבר למפגש המוזיקלי , היה כיף לראות את כולם
אלדר
יש דיסוננס מאד גדול בין האיש מאחורי המקלדת , לבין האיש שפוגשים בפועל , היה מקסים לשוחח איתו , המון ידע , המון הבנה , ובעיקר אהבה לתחום ותשוקה לקדם אותו , תודה רבה שניצל על המפגש היה לי לעונג
אלבדו
מפלצת של רמקול , 215 קילו , מעל 180 גובה , לא חושב שיש הרבה סטאפים בישראל בסקאלה כזאת
שהאלבדו מנגן הוא נשמע כמו שהוא נראה , גדול מהחיים , הופעה חיה בארלוזורוב 147 , מרשים
בניה עצמית
לאלדר יש סטאפ נוסף , רמקול בבניה עצמית , מהניסיון שלי ששמעתי רמקולים בבניה עצמית זה בדרך כלל לא היה מוצלח מאד , אצל אלדר היה לסטאפ הזה קסם משלו , בעיקר בVOCAL ובמוזיקליות אך לדעתי הוא רחוק מהאלבדו ברמת הדיוק , בגודל הבמה ובפירוט , אבל הרבה אנשים חשבו אחרת ממני , כך שזאת רק החויה שלי
אומנות
יצירות האומנות שעל הקירות מוסיפות לחויה המוזיקלית , ויצא לי לחשוב האם אלדר הוא הצייר (לא הספקתי לשאול)
דור הולך ונעלם
יצא לי לשוחח קצת עם אלדר , שמודאג שהתחום הולך ודועך , ושאין צעירים בתחביב הזה , וזה באמת חבל
באירוע כמעט ולא היה קהל צעיר וזה מצער , אני חושב שזה נובע משילוב של חוסר היכרות של הדור הצעיר , ומסף כניסה כספי גבוה.
לגבי סך הכניסה הגבוה , אני חושב שאפשר להוציא סאונד מעולה במעט כסף , דני בכור מומחה בזה וגם ארי זליקוביץ , אצל שניהם שמעתי סאונד מעולה יד שנייה , במעט כסף
התשובה לחוסר ההיכרות זה בדיוק התפקיד של DTOWN ושל מפגשים כאלה , ואולי כדאי לחשוב על דרכים אחרות וקצת יותר מודרניות מפורום שזה קצת שנת 2005 , למשל אנטון שמשלב שימוש במדיה החברתית (פייסבוק , יוטיוב) יכול להיות כיוון מעניין
נמר
יצא לי קצת לשוחח עם נמר , והוא אמר משפט מעניין , המערכת היא השתקפות של הבעלים שלה , אין מערכות שטובה בהכל , יש מערכת שמצטיינת בדינמיות , יש מערכת שאלופה בVOCAL , יש כאלה שמייצרות במה גדולה , ויש מערכות בעלת פירוט והפרדה , מצד שני כל אחד מאיתנו ינסה להתקדם עם המערכת שלו , עם הפוקוס על התכונות שחשובות לו ושחשובות במוזיקה שהוא בעיקר שומע , אני מאד מתחבר לאמירה הזאת , אני חושב שאלדר בנה סטאפ עם דינמיות יוצאת דופן , וסאונד של הופעה חיה , כי כנראה שזה מה שחשוב לו ומה שהוא מחפש
הביתה
דני בכור שם במערכת של אלדר את "פגישה אין קץ" של אריק איינשטין וזה שיר מופלא ששכחתי ממנו והרבה זמן לא שמעתי , שחזרתי הביתה הדלקתי את המערכת , ושמתי אותו , והבנתי שאני מאד אוהב את המערכת שלי , היא נשמעת בדיוק כמו שאני אוהב , ונזכרתי גם כמה אריק איינשטין גדול , השיר מספר על "שקיעות של פטל" , ועם קפוצינו ביד על הכורסא בסלון שלי לפנות ערב שבחלון השמים התמלאו בצבע פטל לעת שקיעה התחלתי להבין על מה אריק מדבר
אחרית דבר
תודה לשניצל על האירוח הנפלא , תודה ליבואנים על ההדגמות , תודה לאתר על הרמת אירוע מעניין ומקסים
והלוואי שנחווה עוד הרבה שקיעות פטל , ושנדע ימים יפים מאלה , אם אפשר עם עוד 100 שיחזרו אלינו ושיהיה קצת פחות עצוב
דיגיטלי
הגעתי למפגש מעט באיחור , כך שלא יצא לי מספיק זמן להשוות בין הסטאפים הדיגיטליים , מה גם שהיו הרבה אנשים , והיה קצת רועש , אבל בכל הסטאפים ששמעתי , אין ספק שהדיגיטלי נשמע מצוין..
מפגש
היה נחמד מאד לפגוש אנשים שלא פגשתי שנים או שהכרתי רק מקריאה באתר , דני בכור המקסים , ערן מאודיופריק שהוא חבר אמת , נמר מקים האתר , גיא עזוראל ועוד רבים וטובים , מעבר למפגש המוזיקלי , היה כיף לראות את כולם
אלדר
יש דיסוננס מאד גדול בין האיש מאחורי המקלדת , לבין האיש שפוגשים בפועל , היה מקסים לשוחח איתו , המון ידע , המון הבנה , ובעיקר אהבה לתחום ותשוקה לקדם אותו , תודה רבה שניצל על המפגש היה לי לעונג
אלבדו
מפלצת של רמקול , 215 קילו , מעל 180 גובה , לא חושב שיש הרבה סטאפים בישראל בסקאלה כזאת
שהאלבדו מנגן הוא נשמע כמו שהוא נראה , גדול מהחיים , הופעה חיה בארלוזורוב 147 , מרשים
בניה עצמית
לאלדר יש סטאפ נוסף , רמקול בבניה עצמית , מהניסיון שלי ששמעתי רמקולים בבניה עצמית זה בדרך כלל לא היה מוצלח מאד , אצל אלדר היה לסטאפ הזה קסם משלו , בעיקר בVOCAL ובמוזיקליות אך לדעתי הוא רחוק מהאלבדו ברמת הדיוק , בגודל הבמה ובפירוט , אבל הרבה אנשים חשבו אחרת ממני , כך שזאת רק החויה שלי
אומנות
יצירות האומנות שעל הקירות מוסיפות לחויה המוזיקלית , ויצא לי לחשוב האם אלדר הוא הצייר (לא הספקתי לשאול)
דור הולך ונעלם
יצא לי לשוחח קצת עם אלדר , שמודאג שהתחום הולך ודועך , ושאין צעירים בתחביב הזה , וזה באמת חבל
באירוע כמעט ולא היה קהל צעיר וזה מצער , אני חושב שזה נובע משילוב של חוסר היכרות של הדור הצעיר , ומסף כניסה כספי גבוה.
לגבי סך הכניסה הגבוה , אני חושב שאפשר להוציא סאונד מעולה במעט כסף , דני בכור מומחה בזה וגם ארי זליקוביץ , אצל שניהם שמעתי סאונד מעולה יד שנייה , במעט כסף
התשובה לחוסר ההיכרות זה בדיוק התפקיד של DTOWN ושל מפגשים כאלה , ואולי כדאי לחשוב על דרכים אחרות וקצת יותר מודרניות מפורום שזה קצת שנת 2005 , למשל אנטון שמשלב שימוש במדיה החברתית (פייסבוק , יוטיוב) יכול להיות כיוון מעניין
נמר
יצא לי קצת לשוחח עם נמר , והוא אמר משפט מעניין , המערכת היא השתקפות של הבעלים שלה , אין מערכות שטובה בהכל , יש מערכת שמצטיינת בדינמיות , יש מערכת שאלופה בVOCAL , יש כאלה שמייצרות במה גדולה , ויש מערכות בעלת פירוט והפרדה , מצד שני כל אחד מאיתנו ינסה להתקדם עם המערכת שלו , עם הפוקוס על התכונות שחשובות לו ושחשובות במוזיקה שהוא בעיקר שומע , אני מאד מתחבר לאמירה הזאת , אני חושב שאלדר בנה סטאפ עם דינמיות יוצאת דופן , וסאונד של הופעה חיה , כי כנראה שזה מה שחשוב לו ומה שהוא מחפש
הביתה
דני בכור שם במערכת של אלדר את "פגישה אין קץ" של אריק איינשטין וזה שיר מופלא ששכחתי ממנו והרבה זמן לא שמעתי , שחזרתי הביתה הדלקתי את המערכת , ושמתי אותו , והבנתי שאני מאד אוהב את המערכת שלי , היא נשמעת בדיוק כמו שאני אוהב , ונזכרתי גם כמה אריק איינשטין גדול , השיר מספר על "שקיעות של פטל" , ועם קפוצינו ביד על הכורסא בסלון שלי לפנות ערב שבחלון השמים התמלאו בצבע פטל לעת שקיעה התחלתי להבין על מה אריק מדבר
אחרית דבר
תודה לשניצל על האירוח הנפלא , תודה ליבואנים על ההדגמות , תודה לאתר על הרמת אירוע מעניין ומקסים
והלוואי שנחווה עוד הרבה שקיעות פטל , ושנדע ימים יפים מאלה , אם אפשר עם עוד 100 שיחזרו אלינו ושיהיה קצת פחות עצוב
נערך לאחרונה ב: