הרקדן חייב לרקוד, שחקן לשחק,הכנר לנגן,
ואודיופיל חייב לשדרג כי גם הוא מחוייב
כמו כל אמן אחר, חייב לממש את יצירתיות הטמונה בו,מערכת אודיו זו אומנות מייצגת
אותנו ואנו גאים בה בפני אחרים.
כל השלושה שציינת מרוויחים כסף.
הרקדן חייב לרקוד, שחקן לשחק,הכנר לנגן,
ואודיופיל חייב לשדרג כי גם הוא מחוייב
כמו כל אמן אחר, חייב לממש את יצירתיות הטמונה בו,מערכת אודיו זו אומנות מייצגת
אותנו ואנו גאים בה בפני אחרים.
כל השלושה שציינת מרוויחים כסף.
מי שבונה את המערכת שלו על טהרת האנלוג לא יכול שלא לשדרג מידי פעם. הרי פטיפון דורש החלפת ראש תקופתית, ומה לעשות, הכלי הזה, המפואר, שבנוי מכל כל הרבה מרכיבים, מאפשר לנו לעוף בקלות למחוזות השידרוג.
מי שבונה את המערכת שלו על טהרת הדיגיטל, מבין היטב שבעוד כמה חודשים יצא שידרוג חדש לדיגיטל שהוא קנה שכבר יתמוך בקבצי g.h.r.e ובקבצי m.t.d.w שהופכים את הצליל עוד יותר קרוב למציאות. ואז מה? תישארו מאחור עם התוצאה שתומכת רק בקבצי n.r.w.q?
ומי שיש לו את שתי האופציות בכלל בבעיה.
בגדול. אין שום טעם להפסיק. אם יש את הרצון לטפס, ויש את היכולת הכלכלית לשדרג אז למה למנוע? עם זאת, הכי חשוב הוא לא ללכת הצידה. תמיד השידרוג צריך להיות כלפי מעלה.
+1
מהות התחביב הינו השיפור באיכות הסאונד
לכן השידרוג הוא מתמיד, הבעיה הוא כשמגיעים למערכת במחירים יקרים
וכמו שכתב נמר, כל קפיצה למעלה (ולא סתם שידרוג לצד) עולה הרבה מאוד כסף
במחירי אנטרי לבל קל יותר לקפוץ ברמות הגבוהות קשה יותר
אבל תמיד יש מקום לעוד