michael123
חבר משקיען
- הודעות
- 9,753
- מעורבות
- 1,439
- נקודות
- 113
ואני שוב אומר שלא צריך לקשור בין בטיחות לחשמל. תקינה וסרטיפיקציה של הבטיחות זהה לכל הרכבים נראה לי
אבל כבר הובהר שסוללות הליתיום בוערות ככדור אש וצריך לחכות לכיבוי טבעי שלהם, אז כמובן שיש קשר בין בטיחות להיות המכונית חשמלית..ואני שוב אומר שלא צריך לקשור בין בטיחות לחשמל. תקינה וסרטיפיקציה של הבטיחות זהה לכל הרכבים נראה לי
הנתונים מראים שנשרפו הרבה יותר משתיים. הדרישה למנוע מלקוחות להשתמש לרעה במערכת הסמי אוטונומית לגיטימית, כי הם גם מסכנים את הנהגים שסביבם, ומזה קשה לרשויות להתעלם.א. אי אפשר וגם לא בדיוק רצוי להצמיד גננת לכל נהג.
ב. נכון, שתי מכוניות טסלה נשרפו, אבל אני מניח שבכל יום בעולם נשרפות הרבה הרבה יותר מכוניות מהסוג העתיק של בעירה פנימית. אז קצת פרופורציות.
ג. אם הדרישה היא להוסיף מצלמה כדי למנוע הפעלה של נהיגה אוטומטית ללא נהג במושב הנהג, כלומר, להוסיף עוד אביזר בטיחות לשלל אביזרי הבטיחות שכבר נמצאים במכוניות טסלה, אז סביר להניח שצריך למנוע, בהקבלה, כניסה בכלל לכל המכוניות כמעט הקיימות בכביש, כי אין בכלל מה להשוות בינן לבין טסלה מבחינת הבטיחות.
שורה תחתונה, אני חושד שיש יותר מדי גורמים אינטרסנטים חזקים שיעשו הכל כדי לעכב כניסת טכנולוגיות ירוקות לחיים שלנו.
מכאן שבשלב זה, טסלה יצאה מהאירוע ללא נזק ממשי.
עם זאת, הדו"ח של NTSB רק ראשוני, והוא עלול להשתנות.
אין להם שום עניין ב: ליסינג, סוכנויות משנה, פרסום בעתונות, מבצעי חבר\הוט, '0 קילומטר', חברות הדלק וכיוצ"ב.
הם משווקים ישירות ללקוח, דואגים למערך טעינה בעצמם, ומטפלים ברכבים בעצמם.
הצלחה שלהם (יתרה מכך, הצלחת המודל שלהם) לא באה טוב לכל מני גורמים.
לא אחי, טסלה תהיי בעצמה "חברת הליסינג", היא תתקשר ישירות עם חברות ההי טק, תתקין את הטעינה, תתחזק את הרכבים...
בלי אלבר, אלדן וכו..
disrupt קלאסי.
אני לא יודע אחי
בינתיים טסלה בארץ זה 2 אנשים וחצי
אנשים נוסעים לאשדוד לקבל את הרכב
איו להם מוסך
נשמע הזוי לדעתי..