היי איתי.אורי, ראשית תודה על התמונות..
הייתי שמח לשמוע:
1. מהו "החדר הכי טוב" ?
2. איזו מערכת עם סטרימר היתה הכי טובה לאוזניך?
3. איזו מערכת (המתאימה לגודל סלון ביתי ממוצע בישראל) היתה הכי טובה לאוזניך
תודה
איתי
הי אורי, תודה רבה על התמונות וההשקעה
מצטרף לשאלות הבלתי נמנעות בכל תערוכה:
1. מה הפיל לך את הלסת?
2. איזה סט היית לוקח הבייתה אם היית יכול?
וגם:
3. האם יצא לך לשמוע את המגנפלנרים? זה ה 20.7 או ה 3.7, ואיך נשמע? ולמה היה מחובר?
4. לא ידעתי שהשבלול/כונכיה של B&W (הנאוטילוס) עדיין מוצג בתערוכות. איך נשמע ביחס לרמקולים המודרניים?
אורי תודה רבה
מצטרף לחברי לברכות ולשאלות
שאלה שלי: מבחינת סטרימרים היו השנה יותר ממחשבים ואם כן היו כאלה שחזרו שניתן להסיק משהו מכך?
תודה
אורי, תודה רבה על הצילומים היפים
מה לגבי החברות שיש להם נציגות בארץ ?
היו בהם חידושים ?
הרמקולים של מגנפאן היו 20.7.
הרמקולים הדומים לנאוטילוס, היו של מי שתכנן אותם, אבל תחת המותג שלו, Vivid הפעיל מספר שנים, ומייצר רמקולים הנקראים GIYA ומוצעים במספר דגמים לפי הגודל.
לאייל30. לא מייצרים מכשירי הקלטה סלילים היום, אבל מחדשים אותם ויש סלילים חדשים. התוצאה טובה באופן יוצא דופן.
מסטול אני קצת, אבל לפי הפייסבוק של DEVIALET אלו אכן ה B&W , בדקתי שאני לא דביל עד כדי כך.
בנוסף כתבתי בפרוש שאלו היו ה 20.7 .
אורי השאלה שלילא הבנתי, סליחה, תוכל לחזור על כך?
איפה שתוציא כסף שם המגמה.ולכשתסיים להוציא על זה תגיע המגמה החדשה.אורי השאלה שלי
מבחינת ניגון קבצים האם נוגנו יותר באמצעות סטרימרים יעודיים כגון איון וכו או ממחשבים (לפחות בעבר היו מחברים לפטופ ומנגנים).
פשוט ציינת שרוב החדרים נגנו מוזיקה דיגיטאלית ורציתי לנסות להבין האם המגמה הולכת על סטרימרים או מחשבי מוזיקה
תודה