הוא טוען שהרוב זה רמקול וחדר.
כל השאר - פחות חשוב.
יטען מה שיטען זה לא ישנה את העובדה שמה שיצא מהמקור כבר יצא ואיך שהוגבר הגיע לרמקול ורק אח״כ החדר הידהד...הוא טוען שהרוב זה רמקול וחדר.
כל השאר - פחות חשוב.
מסכיםאם היה מייצר גם אלקטרוניקה היה טוען שמה שחשוב זה האלקטרוניקה והחדר. כבלים פחות חשובים.
ואם היה מייצר כבלים היה טוען ...
רק להראות כמה האיש משקיע כאן לדוגמא בניסוי פיתוח של הארקונה.
שימוי לב למבנה החדר האקוסטי בו הוא מנסה את הרמקול:
צפה בקובץ המצורף 37022
מהנסיון שלי עם האולפנים בגלי צה"ל שהם שקטים אבל ממש לא בכוון של חדר כמו שבתמונה המצורפת למטה (עלותו יכולה להגיע למליוני דולרים והשקט בו כמעט מוחלט) ....... בחדר כזה , אם אתה לא מפעיל איזה טרנזיסטור או מקור מוסיקה מסויים השקט הוא כל כך נוראי שמתחילים לך צפצופים באוזניים וניתן להשתגע תוך מס' דקות של שהיה בו.רק להראות כמה האיש משקיע כאן לדוגמא בניסוי פיתוח של הארקונה.
שימוי לב למבנה החדר האקוסטי בו הוא מנסה את הרמקול:
צפה בקובץ המצורף 37022
אני פשוט כואב את זה שחברה קונה חבלה אחרת עם מסורת משובחת עם כיוון מאוד מסויים והופכת אותה למוצר מדבקה ממוצע.
איך נפלו גיבורים - עצוב
נמר,
האם לדעתך איזופון כיום גאודר גם הצליחו עם זה?
אם אני זוכר נכון גם קונצנזוס כיום ארטוס אותו סיפור. לא?
וואוו, מטורף לגמרי.
מה זה הרצפה הזאת??? רשת צפה?
זה לא חדר האזנה, זה חדר מדידות ( anechoic chamber ) שתפקידו לנטרל החזרים שישפיעו על תוצאות המדידה.
עקרונית/תאורטית , אפשר ואפילו אופטימלי לבצע מדידת Freq Ref לרמקול כשהוא תלוי באוויר ואז אין החזרים,
אבל זה לא ממש פרקטי כי זה צריך להיערך בסביבה נטולת רעש...
על מנת לנטרל את ההחזרים שעשויים להגיע למיקרופון המדידה מהרצפה כשהרמקול בצימוד ישיר אליה,
פשוט מייצרים רצפה "שקופה" צפה, ועליה מונח הרמקול.
היתרון הוא שמדידה בחלל כזה, מספקת אינדיקציה מדויקת לביצועי הרמקול הנמדד.
אתה מוזמן לשמוע ולהחליט עם נפלו גיבורים או לא.למען ההגינות. לא יודעים אם ״נפלו גיבורים״. רק מי ששמע אותם יודע.