AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 11,908
- מעורבות
- 2,930
- נקודות
- 113
הדיסקים המאוד-יקרים של חברת Esoteric הם ממש תעלומה, במיוחד כשחלקם מגיעים מהקלטה מקורית דיגיטלית 16/44.1 PCM, כמו הבארטוק והוורדי כאן.לחובבי הקלאסית:
ESOTERIC 9月份將發行四張古典SACD,即日起接受預訂 - MY-HiEND
燒友必珍藏的Esoteric SACD 9月份將發行4張最新古典SACD,分別是巴爾托克:管弦樂作品 /芝加哥交響樂團 /指揮:喬治·蕭提 (ESSD-90262); 威爾第:序曲 /維也納愛樂樂團tw.my-hiend.com
עקרונית, הקלטת 16/44.1 לא ניתן לשפר ע"י העברה לפורמאט אחר. אי אפשר להוסיף אינפורמציה/רזולוציה שאין. אפשר לחשב נקודות ביניים בין הדגימות ע"י אינטרפולציות, שזה מה שחלק מהנגנים עושה, ובכל מקרה כדאי לעשות את ההמרה לאנלוג בתדר רחוק יותר מגבול השמע, מה שממילא רוב הנגנים המודרניים עושים.
קוראי יפנית טוענים שהקסמים שאזוטריק טוענים שהם עושים מבוצעים בתחום האנלוגי ולא הדיגיטלי: הם ממירים את ההקלטה לאנלוג, מפעילים עליה איזשהם אלגוריתמים ומניפולציות, וממירים חזרה לדיגיטלי. כל זה ישירות, בלי לעבור דרך טייפ או אמצעי איחסון אנלוגי בדרך. זה יותר קרוב לשערורייה של Mo-Fi מאשר ל-SHM -- אנשים חושבים שהם מקבלים את הטופ ש-Pure Digital יכול לתת, ובעצם יש אנלוגי בדרך...
יש המתלהבים מהדיסקים שלהם. אני קניתי כמה ולא שמעתי שיפור גדול, אם בכלל, יחסית לוורסיות קודמות בדיסקים, ובמקרה אחד או שניים, SACDs יפניים "רגילים" נשמעו לי עדיפים.