מהלר, סוני, וכו'


SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
התכוונתי קרנבל החיות עם פידלר RCA /BMG הרמסטר היה בניו יורק עם ציוד 20BIT אפוז'ה RCA Living Stereo - לעומת בדיוק אותו הדבר שיצא בקופסה גדולה ..הרמסטר היה לא זה??? אלא נלקח מהרמסטר SACD RCA Living Stereo גם זה היה לי ונתתי אותו לחבר מידי פעם לוקח להזכר מתנות לא מבקשים חזרה היו לי כמה SACD שקניתי ממש בזול
אז אבל שיצאו הקופסאות נתתי את רובם את
אופנבך עליצות פרסאית עם פיידלר RCA/BMG הרבה יותר חיי מהרמסטר של SONY עם DSD
זה לפחות דוגמאות אחדות לאוזניים שלי שאצלי

כן מסכים בהחלט הSACD אז שנמכר בראשית שנות 2000 גם RCA /CBS הם מעולים היו בחנויות סטמצקי אפילו
קונצרטו לתזמורת עם ריינר של בארטוק ..רמה מעל כולם בהקלטה ביצוע בדיוק תענוג גם דופק את הראש שנתתי את SACD
שטראוס פואמות הרימסטר של סוני SACD עלה על כל הוורסיות שהיה לי פרט לזו של 1996 טובה הוצאה צרפתית כפולה
ושחרזדה ב SACD דופק את הראש בקיר שנתתי SACD אותו בגלל העתק בקופסה
 

תמונות מצורפות

  • 20220206_181855.jpg
    20220206_181855.jpg
    KB 75.1 · צפיות: 64
  • 20220206_182055.jpg
    20220206_182055.jpg
    KB 52.8 · צפיות: 61

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
RCA Living Stereo
Analogue Productions

מה הם הוציאו משהו בינונ ומה דברים טובים ? שכן הוציאו
שחרזדה היה לי גם SACD
האם הם עשו רמסטרים ? לזה אז נשמע לי טוב {זה היה לי לפני SA-11 או אופו 105 }
וגם רגיל RCA Living Stereo
הגירסה הזו לטעמי 20 BIT היתה עדיפה על זו שבקופסה היום 60 CDS
וזו של הדיסק RCA Living Stereo SACD מצויינת אבל העדפתי את 20 ביט משנות 90
לאוזן שלי אז שמעתי SACD עם DVD-S9000ES
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
יתכן שנגני ה-SACD שברשותך אינם מספקים את הסחורה
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
@AK1
יש לך את זה וגם הזמנתי את בטהובן 6 ששוחזר מקסטה...יש לך גם ?
 

תמונות מצורפות

  • 20220120_143759.jpg
    20220120_143759.jpg
    KB 79.9 · צפיות: 73

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
@AK1
יש לך את זה וגם הזמנתי את בטהובן 6 ששוחזר מקסטה...יש לך גם ?
יש לי
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
מה דעתך ? 7 שלו בקונצטבאו /וינה/ וזה בפרסטו מאד מצא חן בעניי במיוחד שכבת SACD יותר ברור בחלקים הפניים בין הכלים
פחות בומי בבאס

6 הפסטוראלית ....הזמנתי היום מפרסטו איך הביצוע מהיר וסוחף או נינוח כמו וואלטר או פבלו קזאלס אהוב עלי במיוחד

שמעתי מאהלר 1 עם ברונו ולטר בגירסת רימסטר חדשה מצויין ..חייב לומר הכל שם ומעוצב בידיו של וולטר ..לא שמעתי את הביצוע לפחות כמה שנים ... ..הרמסטר החדש תפס לי את האוזן

היה לי אותו בתקליט קולומביה + רימסטר CD ראשון CBS אחר כך זה 20 ביט בקופסא 39 דיסקים
ועכשו חדש ..עדיין לא השוותי מול הרימסטר הקודם אבל מרוצה מהחדש מאד

אותו מהנדס עשה רימסטר לכל ברנשטיין סימפוניות מספר 3/4/7 פנטסטי 2008-9 לDSD
יש לי/היו את הגירסאות ברנשטיין מ1985 חבל לקנות במונחים של היום
גירסה של הרוייאל הכחול טוב מאד
גירסה ברנשטיין סנצרי
גירסה כל היצירות סמפוניות בקופסה דמוי תקליט 60 דיסקים
גירסה של הרמסטר החדש בקופסה עם העטיפות מקוריות תענוג
3/4 קניתי עוד בחנות אלגרו בשנקין בשנות 70 תוצרת חוץ ...בשבילי זה היה עולם אחר לשקוע בו
וכמובן מספר 1 היה לי בהדפסה ישראלית ככה קניתי תוצרת חוץ
 

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
406
מעורבות
339
נקודות
63
Sonyes,
זו אכן תופעה מוכרת, אבל אל תשכח שאתה בעצם בודק את העניין באמצעות תקליטורים, שהדגימה שלהם היא 16/44. אם היית שומע את הרימסטרינגס האלה בקבצי 24/192, כלומר בדגימה המקורית של הרימסטרינגס, אולי היית מגיע למסקנות שונות. לי אישית יש כמה וכמה קבצים כאלה מהביצועים שהזכרת, והתוצאה לא פחות ממרהיבה.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
Sonyes,
זו אכן תופעה מוכרת, אבל אל תשכח שאתה בעצם בודק את העניין באמצעות תקליטורים, שהדגימה שלהם היא 16/44. אם היית שומע את הרימסטרינגס האלה בקבצי 24/192, כלומר בדגימה המקורית של הרימסטרינגס, אולי היית מגיע למסקנות שונות. לי אישית יש כמה וכמה קבצים כאלה מהביצועים שהזכרת, והתוצאה לא פחות ממרהיבה.
איזה הקלטות מתוך המוזכרות יש לך ב-24/192?
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
Sonyes,
זו אכן תופעה מוכרת, אבל אל תשכח שאתה בעצם בודק את העניין באמצעות תקליטורים, שהדגימה שלהם היא 16/44. אם היית שומע את הרימסטרינגס האלה בקבצי 24/192, כלומר בדגימה המקורית של הרימסטרינגס, אולי היית מגיע למסקנות שונות. לי אישית יש כמה וכמה קבצים כאלה מהביצועים שהזכרת, והתוצאה לא פחות ממרהיבה.
תודה על הרעיון
אולם לצערי ולשמחתי אין לי סטרימר לפחות מהנסיון שהיה לי עם סטרימר אופו 105 / ועוד סטרימר יעודי בהשאלה שקבלתי .. לא נפלתי מהסאונד בדקתי את כל הפורמטים כל הרזולוציות הגעתי למסקנה אישית כי הדיסק עולה על כולם ....היתר מתאמצים אבל זה לא נשמע לי טוב לי
לאוזניים שלי
יתכן ויש סטרימרים NAIM או אחרים שהם סופר דופר .אבל הם מחוץ להשג ידי מתוך בחירה ... ונשאר עם הסידי הישן והטוב SACD יש כאלה טובים ויש כאלה שהתגלו לי כי השיכבה של CD מצלצלת טוב יותר ....רק בכמה דיסקים בודדים להפתעתי .. SACD יש לי כמה רזולוציות שהוכנסו לתוכו היו DSD ...24/48 16/44 24/88...גם בזה הכל תלוי בהקלטה בלבד ובאוזן של המנדס בלבד טכנולוגיה
כמו @AK1 קיימת השאלה מה עושים עם זה .
נסיתי בלוי ריי אודיו לא נפלתי כי הוא יתבסס רק הבלוי ריי שלי ודיקודרים גם DSD +24/192 אבל שוב
חוזר למערכת הגדולה בה הכל על טהרת NAIM DAC +SACD+16/44

בהחלט אם ההיתי אולי נניח מחזיק סטרימר הי אנד אולי הכל השונה ואני די מאמין לך כי התוצאה מרהיבה בתנאי כי הוקלט ב24/88-192
ויש לי דאק' שיכול לטפל DSD 5.6 + 24-32 BIT/ KHZ 768 ומחבר אליו טרנספורט מתאים 16/44 ..גם כאן אופי הסאונד משתנה בהתאם לטרנספורט למרות בחברה טוענים שלא יהיו הבדלים בגלל ריקלוקיק מהתחלה בפועל אחרת... וזהו הכל נחמד ויפה לי
ולפני המעברים החדים שאני עושה בין פורמטים ורמסטרים מתקופות שונות דווקא אתה צודק הרמסטר החדש אם ישמע בדיוק כמו
שעשה המהנדס ולא עבר שינוי למטה
יכול להיות באמת WOW אבל אני לא שם ....

יש לי מערכת בעלת רזולוציה גבוהה מאד ומיד שומע את ההבדלים ... וזה די "מטריד אותי " כי אני אוהב ככה כוונתי נחמד יופי לא מתעסק עם כלום יותר .. רק מוסיקה
פתאום בום הקופסה החדשה של ברונו ואלטר עירער לי את השקט ...מה יש כאן ופה ושם

לכם יש היום בטח ובטח סטרימרים הי אנד וכבלים בהתאם כל דבר קובע בתחום הזה
מה שכן
ההיתי שמח אם הייתי יכול לקנות מדיה פיזית נניח כרטיס כזה ולשמוע בדיוק מהיה באולפן זה אוף השאיפה
יש כזה מכשיר TASCAM D-3000 מסוגל לזה עם כרטסי זכרון גם וגם
מקצועי
אולי יום אחד יהיה לי איך עשוי להשמע לא יודע
לא אשקיע בסטרימר יקר כי הפשוטים אפילו מסדרות חברות שיש כאלא לא מצלצלים לי טוב די נרתע מזה האמת
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
7 שלו בקונצטבאו
לגמרי לא במפתיע, לא נתקלתי ב-7 עם קלייבר וה-Concertgebouw -- אני גם לא עוקב אחריו וגם לא מתעניין ב-DVD-Video, שזה הפורמט שבו נתקלתי כשחיפשתי אותו עכשיו (בנוסף ל-Laserdisc). מצאתי את ה-DVD בזול, אז קניתי. נראה איך זה. את הקלטה עם Bayerisches Staatsorchester ב-Orfeo קניתי בזמנו רק כי זה היה ב-SACD, ואת -4 ו-6 בסידרה לא קניתי כי הם היו רק ב-CD. בימינו ניתן להסתפק בסטרימינג של זה.

יש לי את ה-Blu-ray החדש יחסית של כל ההקלטות שלו ב-DG, אבל מכל מה שיש שם בשלמותו, אני אוהב במיוחד רק את La Traviata, אבל אותה עדיף לשמוע ב-multichannel SACD. מכל השאר אני אוהב רק פרק מפה ופרק משם.
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
743
נקודות
113
7 עם קלייבר וה-Concertgebouw
זה בוידאו בלבד DVD אין בדיסק יחד עם 4 של בטהובן 1983

קניתי גם את גירסת בטהובן אך טרם שמעתי SACD 5+7 ב DGG עם VPO
שכבר יש לי את זה בהוצאות הראשונה באורגינאל הרימסטר הרבה יותר טוב מהוצאות הנפרדות הראשונות שם היו לי
היום קימים כפליות + 2 קופסאות DG ועכשו SACD

גם אני חושב שיש ביצועים לא פחות אפילו יותר טובים ...לסימפוניות המדוברות עם מנצחים אחרים
בזמנו
שני קונצרטים של ראש השנה בוינה 1989-1992 אז ההיתי מהופנט ועד היום מזה
שוברט 8 ..לטעמי מצויינת כמו וואלטר עם הפילהרמונית ניו יורק זה מה שהכרתי עוד כילד התקליט עם טירת לודויג בבוואריה המפורסמת
יחד עם מספר 5 בטהובן תקליט החלומות כילד מאיש שם בפריפריה שקנה בחיפה + נוספו קראייאן 1964
אבל היה ונשאר ואלטר לטעמי
ברהמס 4 אז היתה כזה בז ענקי בכל חניות התקליטים שזה כמו וולאטר וכמו זה וכוכ עם עטיפת הכסף ותמונוה והקלטה דיגיטלית 1981
אוי כמה זה היה נשמע גרוע אפילו אז אבל מה זה קלייבר לימים הכרתי דברים אחרים

אבל היום שאני מחזיק טונות של ביצועים מכמעט כל המנצחים המובילים - ופחות כאלה . ידועים ..קלייבר יהיה וישאר איקון של יחודיות
כי גם דאגו לעשות את זה ככה יחסי ציבור ...אמרו שנגמר לו הכסף או רצה לקנות מקרר אז ניצח פה ושם

חנון רון העריץ את קלייבר זוכר עד היום איך בשנות השמונים הציג ברדיו את מספר 4...אפילו התקשרתי אליו להודות לו .

אין לי את כל קלייבר {גירסאות בלוי ריי-יש לי כמה עם שולטי קראייאן ברנשטיין אופרות והמון לא משתמש בזה [
למרבה הפלא אין לי את לה טרויאטה היה לי LP השאר כמעט הכל של DGG
יש עוד דבוזאק קונצרטו לפסנתר EMI+אורפאו דווקא שמעתי שוב בעקבות שיחתינו את 7 מחדש פעם קומפלט ובפעם השניה פעם CD+SACD השוואתי שוב

בקשר ל 4 בטהובן אהבתי מהתו הראשון .. לדעתי סוחף וזה מה שקנה אותי בהתחלה בשנות 80 מהכבדות של ברנשטיין VPO די מתחבר אליו יותר ..היום עם VOP או קראייאן פילהרמוניה במונו EMI ואלטר ואחרים
6 פסטוראלית צריך להגיע לי בשבועות הקרובים נראה איך זה ?
 

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
406
מעורבות
339
נקודות
63
תודה על הרעיון
אולם לצערי ולשמחתי אין לי סטרימר לפחות מהנסיון שהיה לי עם סטרימר אופו 105 / ועוד סטרימר יעודי בהשאלה שקבלתי .. לא נפלתי מהסאונד בדקתי את כל הפורמטים כל הרזולוציות הגעתי למסקנה אישית כי הדיסק עולה על כולם ....היתר מתאמצים אבל זה לא נשמע לי טוב לי
לאוזניים שלי
יתכן ויש סטרימרים NAIM או אחרים שהם סופר דופר .אבל הם מחוץ להשג ידי מתוך בחירה ... ונשאר עם הסידי הישן והטוב SACD יש כאלה טובים ויש כאלה שהתגלו לי כי השיכבה של CD מצלצלת טוב יותר ....רק בכמה דיסקים בודדים להפתעתי .. SACD יש לי כמה רזולוציות שהוכנסו לתוכו היו DSD ...24/48 16/44 24/88...גם בזה הכל תלוי בהקלטה בלבד ובאוזן של המנדס בלבד טכנולוגיה
כמו @AK1 קיימת השאלה מה עושים עם זה .
נסיתי בלוי ריי אודיו לא נפלתי כי הוא יתבסס רק הבלוי ריי שלי ודיקודרים גם DSD +24/192 אבל שוב
חוזר למערכת הגדולה בה הכל על טהרת NAIM DAC +SACD+16/44

בהחלט אם ההיתי אולי נניח מחזיק סטרימר הי אנד אולי הכל השונה ואני די מאמין לך כי התוצאה מרהיבה בתנאי כי הוקלט ב24/88-192
ויש לי דאק' שיכול לטפל DSD 5.6 + 24-32 BIT/ KHZ 768 ומחבר אליו טרנספורט מתאים 16/44 ..גם כאן אופי הסאונד משתנה בהתאם לטרנספורט למרות בחברה טוענים שלא יהיו הבדלים בגלל ריקלוקיק מהתחלה בפועל אחרת... וזהו הכל נחמד ויפה לי
ולפני המעברים החדים שאני עושה בין פורמטים ורמסטרים מתקופות שונות דווקא אתה צודק הרמסטר החדש אם ישמע בדיוק כמו
שעשה המהנדס ולא עבר שינוי למטה
יכול להיות באמת WOW אבל אני לא שם ....

יש לי מערכת בעלת רזולוציה גבוהה מאד ומיד שומע את ההבדלים ... וזה די "מטריד אותי " כי אני אוהב ככה כוונתי נחמד יופי לא מתעסק עם כלום יותר .. רק מוסיקה
פתאום בום הקופסה החדשה של ברונו ואלטר עירער לי את השקט ...מה יש כאן ופה ושם

לכם יש היום בטח ובטח סטרימרים הי אנד וכבלים בהתאם כל דבר קובע בתחום הזה
מה שכן
ההיתי שמח אם הייתי יכול לקנות מדיה פיזית נניח כרטיס כזה ולשמוע בדיוק מהיה באולפן זה אוף השאיפה
יש כזה מכשיר TASCAM D-3000 מסוגל לזה עם כרטסי זכרון גם וגם
מקצועי
אולי יום אחד יהיה לי איך עשוי להשמע לא יודע
לא אשקיע בסטרימר יקר כי הפשוטים אפילו מסדרות חברות שיש כאלא לא מצלצלים לי טוב די נרתע מזה האמת

SONYES יקר,
עומק הכיס שלך הוא עניינך הפרטי בלבד, ורק אתה יודע מה זול ויקר לך.
מכל מקום, חשוב לחדד, כי מתשובתך לא ברור אם אתה מבין את זה:
אני מדבר על קבצים בלבד, לא על סטרימינג.
לנגן קבצים קוראים שרת מוזיקה,
ולנגן הזרמת מוזיקה (טידל, קובוז וכיו"ב) קוראים סטרימר.
אין ספק שאם אין לך סטרימר רוצח, עם כל הטיפול הנלווה מסביב,
ההמלצה החמה שלי היא שתישאר עם התקליטורים.
אבל לגבי שרתי מוזיקה, זה כבר עניין אחר -
כאן אתה מנגן קבצי הורדה, ובלי תחלואי הרשת השונים.
לדוגמה, הנגן INNUOS ZEN שאני מחזיק בתצוגה:
הוא איננו זול במיוחד, אבל גם לא יקר במיוחד (שוב, זה עניינך לקבוע מה זול ומה יקר).
בכל אופן, בהשוואות יסודיות שונות שערכתי, נדרש טרנספורט (נגן תקליטורים) יקר להחריד כדי להגיע לרמה שלו,
שלא לדבר על לעלות עליו.

ואם נחזור לרימסטרינגס העכשוויים, זו תופעה ברוכה ומשמחת מאוד.
הרימסטרינגס ליצירות של ברנשטיין, בביצועו, הן דוגמה נהדרת לאיכות הנפלאה של הרימסטרינגס האלה.
אני מחכה בכיליון עיניים שיעשו רימסטרינגס 24/192 לכל היצירות של סטרווינסקי, בביצועו.
האיכות העכשווית לא מזהירה במיוחד (חוץ מסיפורו של חייל ואולי עוד יצירה או שתיים).
 

mmhifi

אוהב את התחום
הודעות
191
מעורבות
11
נקודות
18
אשר להשוואה, אולי ה-Revox אינו נגן טופ שבטופ, אבל בכל זאת אפשר לקבל מושג במה מדובר.
לעומת זאת, EMT-948 הוא פטיפון צעצוע, אז באמת אין מה להשוות.

צעצוע???

פיסדר... לפחות זה נותן תובנות על הנפשות הפועלות.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
זה מה שאתה חושב על ה-EMT? נו, מילא.
באשר להצעה שלך, באותה מידה אפשר גם להשמיע את הסרטים בטייפ עוד יותר ועוד יותר.
עזוב, התקליטים היו בהדפסות מקוריות טובות, וכך גם הסרטים.
אין טעם להתפתל - זאת האמת.
צעצוע???

פיסדר... לפחות זה נותן תובנות על הנפשות הפועלות.
טעות שלי -- הגעתי למקום לא נכון בגוגל. מתנצל. מודה בטעות.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור