האם יש עוד מדידות שחסר לדעתך מעבר למוצג מטה שהיית יכול לגלות איתו תובנות חודשות לגבי הצליל ?
1.עקום היענות
2.עיוותים (הרמוניים + אינטר מודולציה)
3.יחס אות לרעש
4.ג'יטר
אגב נתון כמו דמפינג פקטור, התנגדות כניסה ויציאה וכו' יכולים להיות מחושבים מ 4 הפרמטרים שהצגתי.
עניין נוסף,הדוגמא של שרדינגר היא ממש לא לעניין כי היא תקפה לחלקיקים ברמה אטומית בלבד. ציוד האודיו שלנו מעט יותר גדול מאטום/פוטון בודד ....ובמיוחד עם הוא High End
לא נכון מה שכתבת לגבי "החתול של שרדינגר."
זה ניסוי מחשבתי, שמדגיש את האופן בו החוקר\מודד כלי המדידה והציפייה לטווח נתונים מסויים משפיעים על המדידה. הוא לא קשור דווקא לתחום מסויים, זו רק דוגמא.
כל מדען שמכבד את עצמו יודע עד כמה ההנחות שאותן הוא מנסה לאשש או להפריך, הכלים שבהם הוא משתמש וגם הבחירה מה ואיך ומתי ואיפה למדוד משנים לחלוטין את התוצאות של הניסוי.
היכולת לבטל את ההשפעות האלו שקולה ליכולת של אדם להרים את עצמו באוויר עם היד שלו.
יש עוד אינסוף אפשרויות מדידה, כלי מדידה, שיטות שאנחנו לא מעלים על דעתנו וגם לאחר יישומן של עוד רבות כאלו, המדידות יהיו בערבון מוגבל ומי שמבצע אותן, איך הוא מבצע, איפה ולמה הוא מבצע את המדידות האלו ישפיעו על התוצאות, באופן משמעותי כמו תמיד.
אני גם לא מתיימר לדעת מה עוד ואיך אפשר למדוד וכיצד לבצע זאת, אבל ברור שיש הרבה מאוד אפשרויות שעדיין לא יושמו. אוכל להחזיר תשובה לצאצאים שלך עוד 40 שנה.
בכל אופן מה שרלוונטי לכל תחום בו מודדים, רלוונטי גם לאודיו.
(זה כמובן חוץ ממה שכתבו גם אחרים, כל אחד מאיתנו שומע בחלל אחר, מחבר שרשרת רכיבים שונה, אופן השמיעה שלו אחר, הטעם שלו שונה, הטריגרים הרגשיים שונים.
היכולת של נתון כזה או אחר של רכיב כלשהו, יכולה לעזור בסינון ראשוני מאוד של רכיבים לא רצויים, אי התאמה חשמלית וכולי, אני בעד מדידות על אף המוגבלות שלהן ונעזר בנתונים האלו. אבל למדידות אין יכולת לנבא האם מאזין פוטנציאלי כלשהו בחלל נתון כלשהו, בשרשרת רכיבים כלשהי יאהב רכיב אודיו מסויים.)
ו