Danny Shapiro
חבר מתחיל
- הודעות
- 1
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 1
לפני מספר חודשים החליפו לי קופסת מתאם RCA מהמגבר למערכת הגנרית של קיה פיקנטו (קוראים לזה מנחת?).
המערכת מחוברת לרמקולים מקוריים של הרכב בדלתות האחוריות, ולמגבר פיוניר ישן (בן כ-20) שמחובר לסאבוופר וסט קומפוננט קדמי.
תקופה לא ארוכה לאחר ההחלפה החל המצבר להתרוקן לאחר מספר ימים, גם לאחר החלפת מצבר.
לאחר בירור, נראה כי המגבר גונב מתח ופורק את המצבר גם כשהרכב כבוי. לאחר ניתוק המצבר לא התרוקן המצבר.
האם יכול להיות שיש קשר לטיפול שביצעו במערכת הרכב?
מה ממליצים לעשות? לא יודע אם שווה למסור אותו לתיקון בכלל? אם כן, מקום מומלץ באיזור טווח נתניה - תל אביב?
או לקנות מגבר יד 2 בכמה מאות שקלים?
תודה!
המערכת מחוברת לרמקולים מקוריים של הרכב בדלתות האחוריות, ולמגבר פיוניר ישן (בן כ-20) שמחובר לסאבוופר וסט קומפוננט קדמי.
תקופה לא ארוכה לאחר ההחלפה החל המצבר להתרוקן לאחר מספר ימים, גם לאחר החלפת מצבר.
לאחר בירור, נראה כי המגבר גונב מתח ופורק את המצבר גם כשהרכב כבוי. לאחר ניתוק המצבר לא התרוקן המצבר.
האם יכול להיות שיש קשר לטיפול שביצעו במערכת הרכב?
מה ממליצים לעשות? לא יודע אם שווה למסור אותו לתיקון בכלל? אם כן, מקום מומלץ באיזור טווח נתניה - תל אביב?
או לקנות מגבר יד 2 בכמה מאות שקלים?
תודה!