מגברי מנורות ו- Opera Secunda


il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
nimitzg כותב שכפתור הווליום היה הרבה מעבר לשעה 12 בהרגלי השמיעה שלו. יכול להיות שבהרגלי שמיעה אחרים- הווליום היה בעמדה אחרת.

עמדה של שעה 3 עד 4 - מצב לא רצוי, מהסיבות שתיארתי.

ההבדל בין מנורות KT88 ל EL43 אכן נותן תחושה של העדפה משתנית, המיד הקסום לעומת השליטה והקצוות.

לא שמעתי את ה S6 - אבל תכונה משותפת לכל מגברי 2 נורות EL34 לצד 'הזולים' יחסית, לא מספיקים לשליטה ברמקול רצפתי 3WAY .

עם זאת 4 או 6 או 8 מנורות לצד- יספקו גם שליטה, וגם פרטים בצורה טובה יותר, וישמרו על הקסם של הנורה.

ישנה חברה בשם MING DA שמחזיקה מגבר אינטגרייד כזה, ניתן לרכוש אותה באתרים אוסטרלים במחיר נמוך (וב 220 וולט), ולשדרגו 'קלות' בארץ.

לטעמי זאת אחת 'מהגניבות' בתחום למי שיש קצת סבלנות לשדרג.
 

mati

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
אילן, תוכל להרחיב לגבי השדרוג?

nimitzg כותב
ישנה חברה בשם MING DA שמחזיקה מגבר אינטגרייד כזה, ניתן לרכוש אותה באתרים אוסטרלים במחיר נמוך (וב 220 וולט), ולשדרגו 'קלות' בארץ.

לטעמי זאת אחת 'מהגניבות' בתחום למי שיש קצת סבלנות לשדרג.

מבחינה טכנית כמובן.
 

il1

מושעה
הודעות
331
מעורבות
0
נקודות
16
mati

לא מבין בטכנאות כלום, אפילו לא קרוב להבין.

יש ברשת לא מעט שידרוגים לחברה, היא נחשבת לפלטפורמה נוחה וזולה לשידרוגים.
(ביחד עם ASL - שהיא חברה טובה יותר בצליל, נחשבת)

MING DA נותנים בסיס שממנו ניתן לקבל לאחר השידרוג הגברה מנורתית, על פי הדיווחים, לא רעה בכלל.

החברה 'שומרת' על 'מחירי רחוב נמוכים מאוד (בין 30 ל 50 אחוז פחות מהמחיר לצרכן), מה שמצביע על שימוש ברכיבים בסיסיים ביותר.

מצד שני היא מיישמת תיכנונים קלאסיים של מגברי מנורות (שלא נחשוב שלכאורה היא מעתיקה כל דבר שזז).
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
לא בידיוק.
במציאות האודיופילית אין דבר מושלם. אתה נותן משהו ומפסיד משהו אחר.
האזנתי לאופרה גם עם מפלצות טרנסיסטוריות. אין ספק שקצות הספקטרום נפתחו יותר. אבל לגישתי, הכי חשוב זה מה שקורה במיד , במיד בס ולכיוון הגבוהים שם נמצא רוב המידע המוזיקאלי.
בתדרים האילו ל s6 היה יתרון. בהמשך שמעתי בעזרת האינטגריטד ואק (למרות שהרמקול לא היה כבר ברשותי) הוא שלט על קצוות הספקטרום יותר טוב. מה היה יותר טוב- זו שאלה של השקפה . לעיתים העדפתי ככה ולעתים ככה .
העניין הוא שהקצוות הנפתחים או לא זה בדיוק למה קוראים להגברה מנורתית "חמה" . מי שמתרכז באיזור של המידבאס ומיד מקבל ממילא צליל "חם " , ולרוב האנשים זה החסרון של המנורתי
אם אתה שם מגברי מנורות KT88 חזקים (היה פעם אחד עם שלושה מנורות ביציאה שהגיע אאל"ט ל100WRMS ), אתה מקבל את ה"קור" היחסי של הSS , אבל אז זה לא "מנורתי" מספיק , לא יצא לי לשמוע על שום מגבר מנורות עם מנורות אחרות שהיגע ל"סטרטוספירה" של 100WRMS , אבל אני לא ממש מעודכן במגברים של מעל 1500 דולר כך שאולי פשוט אין לי מושג
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
העניין הוא שהקצוות הנפתחים או לא זה בדיוק למה קוראים להגברה מנורתית "חמה" . מי שמתרכז באיזור של המידבאס ומיד מקבל ממילא צליל "חם " , ולרוב האנשים זה החסרון של המנורתי
אם אתה שם מגברי מנורות KT88 חזקים (היה פעם אחד עם שלושה מנורות ביציאה שהגיע אאל"ט ל100WRMS ), אתה מקבל את ה"קור" היחסי של הSS , אבל אז זה לא "מנורתי" מספיק , לא יצא לי לשמוע על שום מגבר מנורות עם מנורות אחרות שהיגע ל"סטרטוספירה" של 100WRMS , אבל אני לא ממש מעודכן במגברים של מעל 1500 דולר כך שאולי פשוט אין לי מושג

עכשיו אתה מכיר
http://www.manleylabs.com/containerpages/snapper.html
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
תודה , למרות שהמחיר די גבוה. יהיה מעניין לדעת איך הוא נשמע יחסית לקארי SLI שאאל"ט משתמש בKT88
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור