וסליחה על החפירה הנוספת, אני שואלת לגבי המצלמה ללא מראה... מה החסרונות שלה? למה הרוב קונים DSLR רגילה? (אם אני לא טועה)
נתוני המכירות מראים את ההפך ירידה במכירות של מצלמות DSLR ועליה במצלמות ללא מראה - יש צלמים מקצועיים בסטודיו שלהם גודל ומשקל המצלמה הוא לא שיקול וכן הרבה צלמים ותיקים שלא מוכנים לשמוע על דגם שהוא לא DSLR, אבל זה לא כל השוק וגם לא רובו.
מצלמות ללא מראה יקרים לדעתי ברוב המקרים ללא הצדקה אמיתית ומצלמות DSLR עם סט עדשות יוצא בדרך כלל זול יותר ממצלמה מקבילה שהיא ללא מראה. יש שתי חברות שמיצרות מצלמות ללא מראה עם חיישן בגודל זהה לזה של מצלמות DSLR סוני ופוג'י ויש להם מגוון עדשות יחסית איכותי, אבל קטן ולא ממש זול ובעיקר חסרות עדשות זום עם צמצם גדול במחיר שפוי.
כך שמי רוצה לקבל עומק שדה רדוד צריך במצלמות ללא מראה אלו עדשות פריים עם צמצם גדול או להשקיע סכום גדול על עדשות - יש גם את ההפשרות לרכוש עדשות קנון ולחבר למצלמת סוני עם מתאם, אבל בשום צורה שהיא אני לא חושב שזה פתרון אמיתי.
אם מוכנים לרכוש מצלמה עם חיישן קצת יותר קטן כמו אלו של פנסוניק או אולימפוס - אז צריך עדשות עם צמצם עוד יותר גדול לקבל אפקט של עומק שדה רדוד ושוב מדובר מבחר עדשות קטן עובר פתרון זה וגם הן לא יהיה זולות.
אם את מוכנה לרכוש עדשות פריים (כלומר ללא טווח זום כלל) , אפשר לרכוש סוני A6000 או דגם חדש יותר ומוצלח יותר (גם יקר יותר) A6300 ולבחור עדשת קיט לפי ההמלצות ברישמה הזו
https://www.dxomark.com/Reviews/Bes...and-Zooms/Best-prime-lenses-on-the-Sony-A6000