אין ספק שעולים גם ברמת הסאונד, זה לא מחייב בכלל ולעיתים גם להיפך, הכל תלוי בשידוך לציוד מתאים, בחלל מתאים, אחרת זה רק תג מחיר = שופוניזה נשמע שאנחנו מתווכחים - אבל בעצם אנחנו מדברים על אותו דבר.
כל מה שרשמת - נכון.
ולא סוטר מה שאני רשמתי.
הפער עדיין שאני לא רואה רמקול מודרני חדש של 50,000 ש"ח יעשה הכל מושלם כמו שרשמת.
אם מעלים תקציבים אין ספק שעולים גם ברמת הסאונד.
זה נשמע שאנחנו מתווכחים - אבל בעצם אנחנו מדברים על אותו דבר.
כל מה שרשמת - נכון.
ולא סוטר מה שאני רשמתי.
הפער עדיין שאני לא רואה רמקול מודרני חדש של 50,000 ש"ח יעשה הכל מושלם כמו שרשמת.
אם מעלים תקציבים אין ספק שעולים גם ברמת הסאונד.
דוכטור, הלכתי לאיבוד - מה אתה אומר בעצם?2 צמודים , וקצת נמאס משירי ההלל שנכתבים פה חדשות לבקרים על כל מיני שמעולם לא נשמעו בארצנו הקטנטונת
גנאדי
לא מושלם
אבל התכונות שמניתי לפני, אמצא אותן ברורות הרבה יותר באותו "רמקול מודרני" ב 50,000 שח (נצמדנו למחיר הזה) מאשר רמקול וויטאג לפני 40 שנה.
כך שמרבית הזאנרים יועברו "חלק" יותר.
הבנתי אותך.
ואני לא מסכים
אבל זה בסדר
דיברת על שקט/ניקיון/צלילות/טבעיות אוטנטית/דיוק/תחום תחתון איכותי/פוקוס -
אני לוקח כדוגמה L300
שקט/ניקיון/צלילות - לא רואה שום בעיה
טבעיות אוטנטית - זה סובייקטיבי, לי אישית רוב הקולות (אולי אפילו כל הקולות) שבוקעים ממינו נשמעו BELEIVABLE לגמרי
תחום תחתון איכותי - כן, יש לו אופי, וצריך להתאים הגברה - אבל מה חריג בזה. אבל גרוע לא הייתי קורה לו. בוודאי מעדיף אותו על איזה רמקול מודרני שמתחכם לי עם 2 וורים של 8"
פוקוס - אם מדברים לע לנגן בלי מריחות, אפשר להגיע לזה, מיקום סופר מדוייק של כילים באוויר - זה רמקולים ישנים גדולים לא יודעים לעשות בגלל המימדים שלהם.
מה שאני אומר שלפי פרמטרים שציינת אני לא כך רואה איה רמקול ווינטאג' איכותי נופל בהרבה.
רמקול מודרני מניסיוני מפסיד בדינאמיות - חוץ ממקרים מאוד נדירים - שינויים של עוצמות צליל דחוסים לעומת מה שאני רגיל.
וגם תחושת הכיף ואמיתיות.
פחות ניתוח אטומים של האוויר - פשוט עושים מוזיקה שנהנים ממינה.
אבל אני מבין שאתה רואה את זה אחרת.
סבאבה - שניני יודעים שהכל טוב, כל אחד עושה מה שנראה לו נכון יותר.
בדריבר 16 אינץ קרטון שמנגן גם עד מידריינג' לא ניתן לעולם לקבל דיוק, בטח שלא אבסולוטי עקב התכופפות הממברנה בעומסים ואפילו קלים, ולפיכך הקסם הקרטוני שלהם. אפשר כן לצמצם בעייה של איזון תדרים בעזרת RC שהוא בין שאר הדברים סוג של EQ, אך לא לבטל את הקולורציה ההרמונית.קסם מתיקות ואוירה כל זה יש בו בטונות, כל השאר אין, לא דיוק לא צלילות לא תחום תחתון אמיתי, רק בס נפוח ושמן שזה חלק מהקסם הזה. רמקול כיפיי אבל ממש לא ניקיון ולא שקט ובטח ובטח לא רמקול ניטראלי ש לא צובע את הצליל.
ממש לא נכון.בדריבר 16 אינץ קרטון שמנגן גם עד מידריינג' לא ניתן לעולם לקבל דיוק, בטח שלא אבסולוטי עקב התכופפות הממברנה בעומסים ואפילו קלים, ולפיכך הקסם הקרטוני שלהם. אפשר כן לצמצם בעייה של איזון תדרים בעזרת RC שהוא בין שאר הדברים סוג של EQ, אך לא לבטל את הקולורציה ההרמונית.
ממש.ממש לא נכון.
כן, היה כיף ומעניין לשמוע איך הרמקול הזה מגיב עם הגברות שונות.אתמול היה אצלי רן מויאל בכדי לשמוע רמקול בן 40 שנה (אלטק 604 ) מוקף באהבה של שניצל , לרמקול מחובר מגבר קלאס די 2000 וואט כשהאתאמה בגינים מבוצעת ע"י הרומקורקשין בכדדי בניתן להזיז כפתור הקדם לשעה 12 , כמובן לדן היו קריאות ביניים שלדאינה קרל יש טיפה סיבילנס , מצד שני הופתע לגמרי מהיכולות הדינמיות של הזקו הזה ואיך זה שרמקול שמוכרז ע?יי המפעל ליכולת לרדת עד 60 הרץ יורד עד עשרים הרץ בדינמיות מתפרצת , ניתן גם באמצעות ה RC לרכך המיד וגם באמצעות כפתורי הקרוס , רק מה ? אני לא מסכים עם האוזן של רן שהורגלה לצליל רך וענוג למרות כל כיווני הטרינוב , האמת אני אוהב מאוד אצלו ,אבל יותר אצלי , בעיקר בגלל הדינמיות המתפרצת והריאליזם למרות שמעריך מאוד את דעתו של רו (ושושו ודן נגר ) שמשום מה שומעים אחרת מרן ,
הדרמה כאן בעצם להפוך רמקול קרטון רך בן 40 למפלצת דימית מודרנית שמצליחה בקלות להתחרות באלבדו הקרמי העצום שלי ,ובנוסף לתת במה עד התיקרה , לא העלתי על דעתי שאצליח ככה , למרות שאני כוד אשפר )כבלי פחם וכל מיני )
שאו ברכה ותקשיבו לעצמכם בעיקר !