בגב הקופסה של כבלי חשמל נורדוסט כתוב, בתרגום חופשי, שכשאנחנו שומעים את רכיבי המערכת אנחנו בעצם שומעים את החשמל המגיע אליה, נכון לגמרי.
כבילה משזירה חומרים ופלאגים איכותיים הם חובה למערכת אלא מאי, גם בתחום זה התחרות הביאה ליצירת דברים שעברו את סף המועיל ועברו לצד של המזיק: כל מיני קונדישנרים שמצרים את הבמה או גורמים לה להישמע מוזר מבחינת פאזות המוזיקה, כבלים עם מוליכים עבים יותר מהקו הנפרד המזין אותם שיוצרים קיבוליות מיותרת ובאס גדול מהחיים, שזירות מוזרות שבעצם יוצרות פילטרציות שמקמפרסות את הצליל (וויירוורלד), ציפויים מציפויים שונים שעושים צליל נקי אך לא טבעי וכו'.
נורדוסט מצאו חן בעיני בכך שלא הלכו עם טרנד הכבלים המפלצתיים אלא הבינו את ההיגיון שבחתך נומינלי, חומרים טובים ומהסתכלות בחיבור הגידים מאחורי הפלאג גם בבניה איכותית ולא שגרתית של אותם פלאגים, ובסופו של דבר נשמעים טוב בהתאם.
משהו מעניין, אני עובד עם פלאגים שוקו די קשה למצוא שקעי אודיו כאלה שנשמעים טוב.
לפני שבוע התקנתי לקרוב משפחה שקע ישראלי (שלישיה) של 'ניסקו' על הטיח, להפתעתי ברגי הקלאמפות גם הם יוצרו מבראס החומר ממנו עשויות הקלאמפות וזה מראה באיזשהו מקום חשיבה של איכות, התקנתי כזה גם למערכת ולאחר ברייק אין אני חייב לומר שהשקעים נשמעים ממש סבבה, שלישיה עולה 22 ש"ח והגישורים בין קלאמפה לקלאמפה הם ע"י גידים שניתן ואכן הוחלפו לגידים אודיו גרייד שיש לי בחתך זהה לחתך שמגיע מהקיר, שוב התמחור של מה שקשור לאודיו...