@ydd
יש משהו במה שאתה אומר .
אבל המחיר שלך המצלמה שלך לא רחוק מסוני A6000 . כחדש עוד 800 שח ויש לך סוני 6000
ויש לה D5500חיישן זהה או דומה לסוני.
גם המחירים יד 2 בסוני עם עדשות יותר טובות משלך{אולי} כבר 1800/2000 שח 18-105MM סידרת G האיכותית יותר .
F4
או עדשת 50MM /F1.8 בסביבות 950 שח יד 2
או או A6000 1800 ביד שניה , גם בערך וממש לא ממעיט ביכולת העדשת הקיט 16-50MM
ויש עדשות מעולות של סיגמה 1.4/2.8 במבחר 19-30-60MM חדשות במחיר מדהים אפילו משומשות
נכון הגודל קומפקטי .מתאימות במיוחד לסוני E .
כמובן בניקון וקנון ותיקות בשוק יש יותר מבחר .
לא ירחק היום שסוני תוציא עדשות . לפורמט הE וכבר יש מבחר אבל יקר סידרת GM האדומה הטופ. או זייס
כי פורמט A יש מספיק לכל המטרות רק צריך הרבה כסף ויש לך מה שאתה רוצה.
אבל התוצאה שאני מקבל בA6000 לצלם חובב כמוני מעבר לצפיות שלי עם מהירות צילום
11 תמונות בשניה .-עם יכולות צילום לילה מרהיבות -מילמטר מהמציאות כמעט בלי בעיה עם F4 18-108MM
אם ניקח את שנהם זה לצד זה - המון המון הבדל לא היה בצילום .
אולי רק בגוונים מיקוד בפינות -בתנאים שווים עם עדשות זהות פחות , או יותר .
לא נסיתי .
אין כאן מי יותר עליון ממי -סוני כרגע ממש בהתחלה של כמה שנים שהדביקה פער, שחברות גדולות לוקח
עשרות שנים -סוני ב7 שנים הוציא ברבע מחיר , איכות של מצלמות יקרות ביותר מחברות אחרות.
אם לשפוט לפי אתרים מקצועיים ,
וגם הפוך לא כל מה שסוני הוציאה -יקלע לטעם העין של צופה זה או אחר .
אין נכון ולא נכון .
כל אחד מה הוא אוהב .
אני אישית חובב גדול של ניקון -לאחר שראיתי תוצאות של תמונות -לפחות לפי מסך הTV
יש לניקון תמונה שיותר התחברתי מאשר לקנון -המעדיף טיפה אדום וחום בתמונות .
איזון הצבע הוא בDNA של החברה קנון .
כבר בדקתי את הנושא לעומק .
זה דומה למצב של מסך של סמסונג או סוני .
קיימים הבדלים כאלו גם - מן הסתם גם בתמונה בצילום עם אותו חיישן אך לא אותו מעבד יתן,
תוצאה דומה או שונה בגוונים בעומק בפירוט ברעש תמונה .
למשל ISO לשם הדגמה של סוני 1000 אולי יהיה זהה או שונה לאותו ISO 1000 אצל ניקון או קנון או פנסוניק .
שבו הניתן להבחין את ההבדלים .
שוב הכל בעין המתבונן מה הוא אוהב יותר .
אותה תמונה אני יכול להביא בכמה וכמה , גווונים
מכיר את זה מתחום המקרנים לקולנוע ביתי אצלי - גם סוני ES
אותה תמונה כל כך הרבה אפשרויות .
וכל אחת מהם יכולה להיות התמונה שלך
ככה גם בצילום .
ראה כאן {בצילום המצורפים למטה בקטן}
את את הגודל של A6000 עם עדשה 70-200MM סידרת G המקצועית שלי .
והתוצאות מפילות את הלסת שלי כל פעם מחדש , בצפיה במסך סוני 75" . בלי עריכה בלי הוספה או הדגשה בכלום .כאשר TV מכויילת עם כוון מיוחד לתמונה של מצלמה בפרט סוני .
כרמי ממריץ אותי לצלם בRAW - עדיין אין לי תוכנה המתאמה
התוכנה של סוני הורדתי - לא מסתדר איתה - ויתרתי
ומהתוצאה שאני מקבל אפילו FIN -משאיר כמו שהוא לא מוסיף או מוריד -נטו כפי שהחיישן ראה והעין שלי
VF זה כלי מדהים - און לין תיקונים פשוט שווה אפילו לא היה לי בכלל מסך LCD שבו ממש לא עושה בו שימוש - לקבל דיוק של תמונה \ צבעים חדות , עומק ובפרט גוונים של תאורה , רק בעינית .