כרטיס זיכרון Sandisk Extreme Pro SDXC UHS-II במבחן


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,472
מעורבות
753
נקודות
113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/sandisk-extreme-pro-sdxc
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,739
מעורבות
1,434
נקודות
113
והנה לאחר כמה סבבי פיטורין והשבתה מוזרה של חודש בעקבות מתקפת סייבר WD בשלבי מכירה לאיזה תאגיד יפני, שלאחר מכן שוב כנראה תכנס לסבבי פיטורין
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
862
מעורבות
205
נקודות
43
לצערנו מיזוגים ורכישות הן חלק בלתי נפרד מחברות רב לאומיות, אולם ההישג והגאווה שהביא אלי הררי לישראל בהיותו מנכ"ל סנדיסק, לא ימחקו גם אם חברת האם תימכר בעתיד. לראיה, השם סנדיסק מתנוסס עד היום על כל ציוד הפלאש שלהם. וזה בניגוד גמור למקובל לפיו לאחר רכישה, חברת האם מוחקת את שם המותג שנרכש ומטמיעה את שמה על כל מוצריו.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,739
מעורבות
1,434
נקודות
113
ולא נשכח את M Systems כן?
בתחילת שנות ה-90 חברה בה עבדתי שכרה משרד קטן בתוך המשרד שלהם בעתידים, מכיר את החברה בתחילת דרכם
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
862
מעורבות
205
נקודות
43
הבאת לי לוולה :)
M Systems היא בדיוק הדוגמא לחברה שנרכשה על ידי אחרת (סנדיסק), ומיד לאחר הרכישה, פעלה למחוק את שמה של M Systems מכל המוצרים העתידיים. לדעתי חברה נרכשת צריכה להכניס בהסכם סעיף שיותיר את שמה, ולא ימחק כל זכר שלה.
מה דעתך?
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,739
מעורבות
1,434
נקודות
113
הבאת לי לוולה :)
M Systems היא בדיוק הדוגמא לחברה שנרכשה על ידי אחרת (סנדיסק), ומיד לאחר הרכישה, פעלה למחוק את שמה של M Systems מכל המוצרים העתידיים. לדעתי חברה נרכשת צריכה להכניס בהסכם סעיף שיותיר את שמה, ולא ימחק כל זכר שלה.
מה דעתך?

Legacy כאילו,
לא יודע, אלה שיקולים שיווקים, בסופו של דבר הצליח לסנדיסק

אבל רבים חושבים כי סנדיסק המציאו את ה-disk on key אבל למעשה זה היה דב מורן מ-m systems
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
716
מעורבות
587
נקודות
93
הבאת לי לוולה :)
M Systems היא בדיוק הדוגמא לחברה שנרכשה על ידי אחרת (סנדיסק), ומיד לאחר הרכישה, פעלה למחוק את שמה של M Systems מכל המוצרים העתידיים. לדעתי חברה נרכשת צריכה להכניס בהסכם סעיף שיותיר את שמה, ולא ימחק כל זכר שלה.
מה דעתך?
תמיר, זה לא רעיון טוב.

ראשית, כתבת "פעלה למחוק את שמה של M Systems מכל המוצרים העתידיים" כאילו מדובר פה במאמץ זדוני לשכתוב ההסטוריה, זה ממש לא המקרה. שם המוצר אגב, "DiskOnKey" נשאר לא מעט זמן אחרי הרכישה.
ההחלטה להשאיר על כנו את המותג הנרכש, לעומת מיתוג תחת הרוכש, היא עסקית/שיווקית פרופר ויש לה משמעויות משתנות ממקרה למקרה - אין דין אחיד לכל הרכישות. זכור שהאסטרטגיה של הרוכש והנחות העבודה שלו, משתקפות במחיר העסקה. העסקה הטובה ביותר עבור הנרכש בד"כ תהיה (רק להלכה, כי בוא, shit happens) זו שמאפשרת לרוכש למקסם את התועלת שלו. למה שמי שרוצה למכור בתנאים הטובים ביותר שהוא יכול להשיג, ישאף לסנדל את האסטרטגיה השיווקית של הרוכש? זה יפגע דרמטית במחיר העסקה. גם אם בטווח המיידי נכון יותר להחזיק חי את המותג הנרכש, להתחייב על זה לטווח לא מוגבל? איזו הנהלה תרצה לעשות כזה דבר?

יש בהחלט סעיפים בעסקאות כאלו המתייחסים לעתיד החברה הנרכשת, בכל מיני היבטים - עניין של יכולת מיקוח וכאמור - אין פה אחידות, כל עסקה ותנאיה. ה"צדק ההסטורי" וגאוות המותג - לא נמצאים בעדיפות הגבוהה ביותר...
רועי
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
862
מעורבות
205
נקודות
43
הי רועי,
לדעתי לשמירת ההיסטוריה והמורשת של חברה אין מחיר ולא הכל זה כסף.
אני כמובן מבין שזה עלול לייצר השלכות על העסקה, אבל דברים כאלה עשוים להיות פתירים.
מה דעתך?
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
716
מעורבות
587
נקודות
93
הי רועי,
לדעתי לשמירת ההיסטוריה והמורשת של חברה אין מחיר ולא הכל זה כסף.
אני כמובן מבין שזה עלול לייצר השלכות על העסקה, אבל דברים כאלה עשוים להיות פתירים.
מה דעתך?
הי תמיר,
"עלול ליצר השלכות על העסקה" = יש מחיר.

בטח שלא הכל כסף, קל להזדהות עם האמירה הזאת, אבל היא לא מאוד קשורה (בסייג אחד שתכף אתיחס אליו).
כשאתה כותב "דברים כאלה עשויים להיות פתירים" בהקשר של עסקת רכישה או מיזוג - הסך של "דברים כאלה" משפיע על אטרקטיביות העסקה, כמו בכל מו"מ.
לדעתי שימוש במילים כמו היסטוריה ומורשת בהקשר של חברה מסחרית - וואלה, לגיטימי, מובן, אבל לא צריך להוציא את זה מפרופורציה. אפשר להשאיר את ההיסטוריה להיסטוריה ואת זה אני כותב מתוך חיבה גדולה להסטוריה של טכנולוגיות (ישראליות ובכלל) וגם לי הייתה היכרות עם אם-סיסטמז בתחילת דרכם ועם מייסדם.

ערכים שבאמת אין להם מחיר - מספיק קשה לשמור על כאלה בנסיבות שאינם מסחריות...

הסייג שציינתי - לעתים קרובות לחברה הרוכשת חשוב לרצות את עובדי/יזמי/מנהלי החברה הנרכשת כדי שיהיו רתומים להצלחה תחת הבעלים החדש. להמשכיות של ה"בייבי" שלהם יש לפעמים משקל בזה.

הנקודה העיקרית - שמירה על המותג הנרכש - לפעמים זה נכון, לפעמים לא, הבעייה היא עם להתחייב מראש ללא הגבלת זמן. זה לא עושה שכל.
(לעניות דעתי וכל ביטויי הצניעות המתבקשים :p).
ר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור