כנראה אין גבול , וזה גם לא כזה מעניין.
אבל,
כמישהו שיש לו בבית את המערכת הכי טובה ששמעתי מחוברת ל 2 פטיפונים ,לסטריימר ומצד שני טרנספורט Jay's Audio CDT3-MK3
אני לא טורח לעשות את ההשוואות הללו שאודיופילים אוהבים לעשות זה מול זה מול זה.
ההופעה של סוני רולינגס בוולג ואנגרד , לחובבי ג'אז מהווה נקודת ציון הן בהקלטות הופעות חיות בכלל ובוואליג ואנגרד (ההקלטה הראשונה משם שיצאה בהקלטה) וכן סוני רולינקס היקר.
אז רכשתי ביפן את ההוצאה החדשה של התקליט בגלל הוצאה החדשה של TOne Poet
יש לי את התקליט בהוצאה היונברסרי של בלו נוט והגעתי לעוד אתר של מישהו שמספר על תקליטים והוא מבלבל את השכל כמה ההוצאה החדשה טובה מאחר שהיא מההקלטות האנלוגיות .
די הדהים אותי לדעת שבעצם עד היום הקשבתי לתקליט שהוא בעצם איזה רימסטר מדיגיטל למרות שמכרו אותו כהוצאה אודיופילית יונברסרי של בלונוט.
לקצר את מה שהבחור ביוטיוב אומר- שההוצאה החדשה מההקלטה האנלוגי מאוד טובה ועוד ביחס להוצאות קודמות (שאף אחת מהם לא היתה ישירות מאנלוגי). הבחור לא נשמע לי אודיופיל ואם הוא שומע כזה יתרון להדפסה החדשה - אז , העברתי את הויזה, נפרדתי מכמה עשרות דולרים ורכשתי .
כבר שבועיים מקשיב - ומה שהבחור ביוטיוב אומר ,אמיתי גם עבורי . ההקלטה האנולוגית הנוכחית כל כך יותר טובה מבחינת סאונד ובעיקר תחושתה האמביינס והטונאלית ולמעשה בכל פרמטר אודיופילי אחר - שברור לי שעד היום (כ 30 שנים של האזנה מזדמנת להופעה הזו)-האזנתי למשהו לקוי.
אבל זה זיכרון שמיעתי- אז פניתי לתקליט בהוצאה הקודמת, לסטרימר , לטרנספורט (שני האחרונים מחוברים לאותו DAC) ושיט - התקליט החדש נשמע בצורה ניכרת (עשרות אחוזים, אם אפשר לתת לזה משקל) ביחס לאחרים.
לצערי המאוד רב, את זמני היקר לא אבזבז יותר על שמיעה דיגיטאלית של ההופעה הספציפית הזו . באסה ,כי ללחוץ על הפלאפון ולשים סטרימינג של ההופעה הזו יותר קל ופשוט . (דרך אגב הטרנספורט נשמע לי יותר טוב מהסטרימר ,אבל ההבדל ביניהם לא מתקרב להבדל בין שני התקליטים של הופעה זו ).
אבל,
כמישהו שיש לו בבית את המערכת הכי טובה ששמעתי מחוברת ל 2 פטיפונים ,לסטריימר ומצד שני טרנספורט Jay's Audio CDT3-MK3
אני לא טורח לעשות את ההשוואות הללו שאודיופילים אוהבים לעשות זה מול זה מול זה.
Sonny Rollins: Live at the Village Vanguard Tone Poet
ההופעה של סוני רולינגס בוולג ואנגרד , לחובבי ג'אז מהווה נקודת ציון הן בהקלטות הופעות חיות בכלל ובוואליג ואנגרד (ההקלטה הראשונה משם שיצאה בהקלטה) וכן סוני רולינקס היקר.
אז רכשתי ביפן את ההוצאה החדשה של התקליט בגלל הוצאה החדשה של TOne Poet
יש לי את התקליט בהוצאה היונברסרי של בלו נוט והגעתי לעוד אתר של מישהו שמספר על תקליטים והוא מבלבל את השכל כמה ההוצאה החדשה טובה מאחר שהיא מההקלטות האנלוגיות .
די הדהים אותי לדעת שבעצם עד היום הקשבתי לתקליט שהוא בעצם איזה רימסטר מדיגיטל למרות שמכרו אותו כהוצאה אודיופילית יונברסרי של בלונוט.
לקצר את מה שהבחור ביוטיוב אומר- שההוצאה החדשה מההקלטה האנלוגי מאוד טובה ועוד ביחס להוצאות קודמות (שאף אחת מהם לא היתה ישירות מאנלוגי). הבחור לא נשמע לי אודיופיל ואם הוא שומע כזה יתרון להדפסה החדשה - אז , העברתי את הויזה, נפרדתי מכמה עשרות דולרים ורכשתי .
כבר שבועיים מקשיב - ומה שהבחור ביוטיוב אומר ,אמיתי גם עבורי . ההקלטה האנולוגית הנוכחית כל כך יותר טובה מבחינת סאונד ובעיקר תחושתה האמביינס והטונאלית ולמעשה בכל פרמטר אודיופילי אחר - שברור לי שעד היום (כ 30 שנים של האזנה מזדמנת להופעה הזו)-האזנתי למשהו לקוי.
אבל זה זיכרון שמיעתי- אז פניתי לתקליט בהוצאה הקודמת, לסטרימר , לטרנספורט (שני האחרונים מחוברים לאותו DAC) ושיט - התקליט החדש נשמע בצורה ניכרת (עשרות אחוזים, אם אפשר לתת לזה משקל) ביחס לאחרים.
לצערי המאוד רב, את זמני היקר לא אבזבז יותר על שמיעה דיגיטאלית של ההופעה הספציפית הזו . באסה ,כי ללחוץ על הפלאפון ולשים סטרימינג של ההופעה הזו יותר קל ופשוט . (דרך אגב הטרנספורט נשמע לי יותר טוב מהסטרימר ,אבל ההבדל ביניהם לא מתקרב להבדל בין שני התקליטים של הופעה זו ).
נערך לאחרונה ב: