איזה בלאגן.
פעם ראשונה שאני כותב בפורום. הייתי מוכרח כי הדיון בעיני התחיל טוב אבל התפזר.
גם אני מתחיל (או חושב לפחות כך) בתחום. (וגילוי נאות גם מהנדס, אם כי עברו בערך 20 שנה מאז שעדיתי משהו עם זה)
אני חושב שהבעיה שלני מציג היא בדיוק מה שמסכם את מכלול הדברים שנקראים אודיופיליה (בטח עכשיו אתויג כנודניק Mk III)
אין ספק שיש הבדלים אבל איך ניתן לכמת אותם?
אני מניח (ולני כמובן יכול לסתור את דברי), שאין ללני משאבים בלתי מוגבלים לייצר את כלל הקונפיגורציות הכוללות רכיבים, כבלים וכו'. והוא רוצה להגיע לשיפור במאמץ סביר (כסף/זמן...)
לטענתו אם היה תיוג סטנדרטי טכני הוא היה מצמצם את מספר האפשרויות העומדות בפניו ומקל עליו. למה הטיעון הזה לא מקובל על האנשים? האם רק האוזן היא הכלי היחידי האבסולוטי?
לשמוע מוזיקה אצל נמר זה גם כנראה לא בדיוק הפתרון. המערכת שונה... החדר שונה, האקוסטיקה שונה ויש עוד אין ספור פרמטרים שונים.
אם יוחלף כבל א' בכבל ב' כנראה ישמע השינוי (אני כנראה לא מספיק רגיש. כי למרות שרכשתי כבל חשמלי בקרוב ל 1000 ש"ח מאמיר לפני 3 שנים לא ממש הרגשתי בשינוי מכבל ה"קומקום" שהמגבר היה מחובר אליו) אבל זה לא יצמצם את מרחב הבחירה של לני. כי מה שנשמע טוב אצל נמר לא בטוח שישמע טוב אצל לני.
ברור שיש פה הרבה דברים אישיים (ע"ע הפקות של ריטה) אבל איך אפשר בלי אינסוף ניסוי וטעיה להגיע לאן שהוא?
לפני מספר שנים שהתחלתי את דרכי והגדרתי תקציב לענין הגעתי לדני בכור. הוא הדגים בפני מספר קונפיגורציות לרמקול ומגבר שהיו בתקציב אך לא היה מוכן "לשחרר" לבדיקה בבית (10 דקות נסיעה ממנו) כי הסכום המתוקצב היה נמוך מידי.
בסוף "הימרתי" על קונפיגורציה בעיקר מהאינטרנט ושמיעה של שני הרכיבים בנפרד.
קצת קלילות מצד כל האנשים בתחום לא תזיק. וכנראה לבלות אצל נמר יגרום לי בעיקר לבכות
פעם ראשונה שאני כותב בפורום. הייתי מוכרח כי הדיון בעיני התחיל טוב אבל התפזר.
גם אני מתחיל (או חושב לפחות כך) בתחום. (וגילוי נאות גם מהנדס, אם כי עברו בערך 20 שנה מאז שעדיתי משהו עם זה)
אני חושב שהבעיה שלני מציג היא בדיוק מה שמסכם את מכלול הדברים שנקראים אודיופיליה (בטח עכשיו אתויג כנודניק Mk III)
אין ספק שיש הבדלים אבל איך ניתן לכמת אותם?
אני מניח (ולני כמובן יכול לסתור את דברי), שאין ללני משאבים בלתי מוגבלים לייצר את כלל הקונפיגורציות הכוללות רכיבים, כבלים וכו'. והוא רוצה להגיע לשיפור במאמץ סביר (כסף/זמן...)
לטענתו אם היה תיוג סטנדרטי טכני הוא היה מצמצם את מספר האפשרויות העומדות בפניו ומקל עליו. למה הטיעון הזה לא מקובל על האנשים? האם רק האוזן היא הכלי היחידי האבסולוטי?
לשמוע מוזיקה אצל נמר זה גם כנראה לא בדיוק הפתרון. המערכת שונה... החדר שונה, האקוסטיקה שונה ויש עוד אין ספור פרמטרים שונים.
אם יוחלף כבל א' בכבל ב' כנראה ישמע השינוי (אני כנראה לא מספיק רגיש. כי למרות שרכשתי כבל חשמלי בקרוב ל 1000 ש"ח מאמיר לפני 3 שנים לא ממש הרגשתי בשינוי מכבל ה"קומקום" שהמגבר היה מחובר אליו) אבל זה לא יצמצם את מרחב הבחירה של לני. כי מה שנשמע טוב אצל נמר לא בטוח שישמע טוב אצל לני.
ברור שיש פה הרבה דברים אישיים (ע"ע הפקות של ריטה) אבל איך אפשר בלי אינסוף ניסוי וטעיה להגיע לאן שהוא?
לפני מספר שנים שהתחלתי את דרכי והגדרתי תקציב לענין הגעתי לדני בכור. הוא הדגים בפני מספר קונפיגורציות לרמקול ומגבר שהיו בתקציב אך לא היה מוכן "לשחרר" לבדיקה בבית (10 דקות נסיעה ממנו) כי הסכום המתוקצב היה נמוך מידי.
בסוף "הימרתי" על קונפיגורציה בעיקר מהאינטרנט ושמיעה של שני הרכיבים בנפרד.
קצת קלילות מצד כל האנשים בתחום לא תזיק. וכנראה לבלות אצל נמר יגרום לי בעיקר לבכות