כשאתה כותב שהכבלים האלה מתאימים לפילוסופיה של המערכת שלך (שאותה אנחנו כבר מכירים מפוסטרים קודמים) מה אתה מתכוון?
פוסט אחד. שאני מקווה שלא היה פוסטר..( אגב תערוכת ציור היחיד שלי בהרצליה ליד החוף הוארכה עד ה 15.10 למי שהתעניין).
בכללי, אני מקדש איזון טונאלי, פירוט ומעוניין בכל קשת התדרים. לאורך אבל גם לעומק. ומינימום אגרסיות. חרד לנושא הספציפי הזה של סאונד " עצבני". אני קצת טהרן, מעוניין במינימום התערבות של רכיבים אלקטרוניים, וגם מאמץ את שיטת ה wide band בניגוד לפול ריינג', כלומר מקסימום תדרים ממינימום אלמנטים (יש לי סאבוופר דווקא מתוך ההבנה שהרמקולים שלי מוגבלים, אני לא מקדש את שיטת הפול ריינג' במובן הזה, מודע למגבלות) והמערכת שלי שבנויה על נצילות גבוהה, קדם פאסיבי מנחת נגדים ומגברים מעוטי ואט לא מאפשרת, או יותר נכון ממעטת את האפשרות לפילטרים, מיסוכים ותיקונים מצד איזשהו רכיב אקטיבי במערכת ( עם נקודת הפתיחה הברורה שכל רכיב הוא סוג של מיסוך מהדבר האמיתי, זה ברור כן ?) , הרמקולים שלי לא מקשים על ההגברה, וההפך. לא ניסיתי המון כבלים, ממה שניסיתי גיבשתי דיעה תוך שתי דקות עד שעתיים. ככה גם בממירים שניסיתי במסע של חבר לרכישת ממיר דאק שאהב, ובדקנו אצלי. אין לי דרמות וחילופים תכופים, יש לי לשמחתי רפרנס שאני אוהב ושואף להגיע אליו ומשם אני גוזר את השינויים המדודים. למעשה אין לי תחביב כל כך, יש לי סוג של ידיעה. למזלי . קשה להסביר, וייתכן אפילו הגיוני ומתבקש שפלוני או אלמוני לא יאהב את המערכת שלי. אני כן חושב בכנות שגם מי שלא יאהב יבין את הז'אנר. אבל הפוסט הוא לא שלי או עליי ואינו שיר הלל עצמי, סך הכל ובהתחשב כנראה באינדיבידואליות של התחביב, נשאלה שאלה האם יש כבלים " לחיים" , ועניתי שאצלי כן יש תופעה של דבקות בכבלים כחלק מדבקות בסוג ואופי סאונד שאני חותר להשיג. די הגיוני לא? והכי הישג לסיים פוסט בלי אימוג'י.