TakeOne
חבר משקיען
- הודעות
- 2,917
- מעורבות
- 865
- נקודות
- 113
אני גם צריך!
אבל לרכב...
תגיד לי אתה מפגר??!!
תזכיר לי לתת לך כאפה כשניפגש.
קח את הדיסק ניקוי שנתתי לשניצל ותסגור עניין כבר.
את הבורמיסטר החלופי תעביר אלי כמובן.
אני גם צריך!
אבל לרכב...
בתחום הרכב אתם באמת ינוקות.
HU קרי הד יוניט-מקור, יש מספר מכשירים שנחשבים לטופ אוף דה ליין של ההיי אנד או בין המכשירים הטובים שנוצרו.
בשנים האחרונות היו אלו לפי סדר איכות:
אלפיין F-1 סטאטוס שבא עם פרוססור נפרד
קלריון HX-D2 שבא עם ספק כח נפרד
פיוניר DEX -P9
ישנן גם חברות מוכרות מתחום האודיו לבית שייצרו בעבר מכשירים בשנות ה-80-90 שנחשבים עד היום לאגדות כמו סוני ES-90, מקינטוש 406 וכן דגמים איזוטריים של נקמיצ'י ואחרות ששווקו בלעדית ביפן.
בתחום ההיי אנד של הרמקולים שולטות חברות כמו פוקאל מסדרת בריליום,ג'נסיס הבריטית בסדרת האבסולוט, מורל שלנו וכן קנטון ואחרות.
בסאבים אלו חברות אימג' דיינמיקס ו- JL Audio האמריקאיות כשהאחרונה עם נסיון רב גולשת גם לתחום הביתי בהצלחה רבה,בהגברה אודיסון האיטלקית, באטלר אודיו וכו'.
תחום מפותח נוסף הוא החשמל שמצריך טיפול לא שגרתי בצורת מצברי פריקה עמוקה וכבילה עבה ביותר עם פיוזים באמפרז' גבוה, והדבר המשמעותי ביותר ברכב לטעמי הוא התחום האקוסטי, רכב באופן טבעי הוא סביבה אקוסטית עוינת ! בעמידה או בנסיעה(רעשי רוח,מנוע) ,ויברציות של הדיפונים או קרקושים מעצבנים בהאזנה בעוצמה גבוהה לפתרון בתחום זה קיימות חברות עם יריעות אלומיניום-זפת כמו דיינאמאט מסדרת אקסטרים וסקנד סקין מסדרת דאמפליפייר פרו , כמו כן מיקום המאזין והסוויט ספוט הם לא אידאליים לשון המעטה-רום קורקשן.
לא נותן לערבב האבק של הEMM עם האבקה הלבנה שסתמה העינית מבעליו הקודם של הBMWתגיד לי אתה מפגר??!!
תזכיר לי לתת לך כאפה כשניפגש.
קח את הדיסק ניקוי שנתתי לשניצל ותסגור עניין כבר.
את הבורמיסטר החלופי תעביר אלי כמובן.
אל תשכח את ה HX-D1 מבוסס המקינטוש...