- הודעות
- 12,760
- מעורבות
- 315
- נקודות
- 83
נכון.
יפה אמרת.
למשל הדוגמא המושלמת היא פולקסוואגן בארה"ב. לפולקוואגן מפעל לבורה/JETTA בארה"ב.
מכוניות אלו נמכרות שם כמו לחמניות. לעומתן הפסאט שמתאימה יותר לארה"ב שמיוצרת בגרמניה נדירה. אפילו הגולף נדירה ביותר. וזאת עקב עלויות.
אותו סיפור למשל עם פורשה. לקאיין יש מפעל בארה"ב ולכן הוא זול ונמכר כמו זבל. לעומתה רכבי הספורט המיוצרים בגרמניה לא שכיחים כלל.
אין מה לעשות. אי אפשר להצניח לחור שלנו (סליחה אבל אנחנו חור ברמה הזו) מוצרים שנמכרים ביחידות בודדות ולבקש מיבואן להביא דברים כבדים,יקרים , ולהגיד לו למכור במחירי חו"ל .
מי שחושב ככה חיי בסרט קשה.
יפה אמרת.
למשל הדוגמא המושלמת היא פולקסוואגן בארה"ב. לפולקוואגן מפעל לבורה/JETTA בארה"ב.
מכוניות אלו נמכרות שם כמו לחמניות. לעומתן הפסאט שמתאימה יותר לארה"ב שמיוצרת בגרמניה נדירה. אפילו הגולף נדירה ביותר. וזאת עקב עלויות.
אותו סיפור למשל עם פורשה. לקאיין יש מפעל בארה"ב ולכן הוא זול ונמכר כמו זבל. לעומתה רכבי הספורט המיוצרים בגרמניה לא שכיחים כלל.
אין מה לעשות. אי אפשר להצניח לחור שלנו (סליחה אבל אנחנו חור ברמה הזו) מוצרים שנמכרים ביחידות בודדות ולבקש מיבואן להביא דברים כבדים,יקרים , ולהגיד לו למכור במחירי חו"ל .
מי שחושב ככה חיי בסרט קשה.