שני הגרוש שלי.
היה לי ריבון, היה לי קרמי ויש לי טויטר יהלום. כולם בזה אחר זה. אין ספק שלטויטר הקרמי והריבון יש עידון מאוד מיוחד בתחום הגבוה. אבל זה לא זה. אין להם את כמות הפרטים והשכבות שיש ליהלום שלפי דעתי הוא הכי קרוב לפלזמה בשאיפה. אבל כשאני טוען שהוא הכי קרוב לשם זה אומר שיש פער משמעותי בין הפלזמה ליהלום במיוחד באמביאנס ובדעיכה.
לטויטר הריבון, אם הוא טוב, ושמעתי טובים ופחות טובים, קל מאוד להתרגל. הוא ״נכון״ והוא ״רך״ לעומת היהלום. עם זאת, הוא לא שקוף כמותו. הטויטר הקרמי הוא הפחות טוב משניהם ברמת הפרטים אבל טוב מהם ברמת הפינוק. הוא קל מאוד להגברה, מסתדר עם כל מגבר כמעט אך פחות מהיר ומדויק מהם.
עדיין, הפלזמה זה סיפור אחר. אם מצליחים להתעלם מצליל ה״בערה״ שהמוח מכניס אותו להתעלמות אחרי כמה שירים, זה הדבר הטוב ביותר שתחום האודיו יודע ליצר בתחום מנעד התדרים הזה.